Επίσκεψη Γ. Βουλγαράκη στο Α.Τ. Ομονοίας

Πέμπτη, 01 Ιουλίου 2004 08:40
A- A A+

Στις 9 π.μ. ο υπουργός Δημόσιας Τάξης, Γιώργος Βουλγαράκης, θα επισκεφθεί το Αστυνομικό Τμήμα της Ομόνοιας, με αφορμή την εφαρμογή των ολυμπιακών μέτρων που ξεκινούν από σήμερα.

Προτεινόμενα για εσάς



Δημοφιλή