Στις 9 π.μ. ο υπουργός Δημόσιας Τάξης, Γιώργος Βουλγαράκης, θα επισκεφθεί το Αστυνομικό Τμήμα της Ομόνοιας, με αφορμή την εφαρμογή των ολυμπιακών μέτρων που ξεκινούν από σήμερα.