Twitter: Αγορά εταιρείας εφαρμογών native advertising

Πέμπτη, 05 Ιουνίου 2014 16:48
UPD:16:49
REUTERS/KACPER PEMPEL

Από πλευράς της, η ομάδα της Namo Media σε δημοσίευσή της στο δικό της blog αναφέρει ότι το native advertising αποτελεί μία ευκαιρία για δημιουργία καλύτερων user experiences, αύξηση εσόδων και δημιουργία μεγαλύτερου χώρου για διαφημίσεις.

A- A A+

Την αγορά της Namo Media, εταιρείας που δραστηριοποιείται στον χώρο των εφαρμογών native advertising, ανακοίνωσε το Twitter.

Όπως αναφέρεται σε σχετική δημοσίευση σε blog του Twitter, «από την απόκτηση της MoPub τον περασμένο Οκτώβριο, δουλεύουμε για να φέρουμε τις native ads (διαφημίσεις ενσωματωμένες σε εφαρμογές) στους δημιουργούς εφαρμογών για φορητές συσκευές, για να δημιουργήσουμε μία πιο απρόσκοπτη και λιγότερο παρεμβατική διαφημιστική εμπειρία στους χρήστες. Πιστεύουμε ότι όλοι οι app developers, μικροί και μεγάλοι, θα έπρεπε να μπορούν να αξιοποιούν οικονομικά τις εφαρμογές τους χωρίς να προβαίνουν σε θυσίες όσον αφορά στην εμπειρία του χρήστη».

«Στις συζητήσεις μας με την ομάδα της Namo Media κατέστη ξεκάθαρο ότι μοιραζόμαστε ένα όραμα για το πώς το native advertising μπορεί να βελτιώσει την κατάσταση όσον αφορά στην οικονομική εκμετάλλευση των εφαρμογών για φορητές συσκευές για μαρκετίστες, app publishers και χρήστες. Χαιρόμαστε που προσθέτουμε την εξειδίκευση και την τεχνολογία της Namo Media στο οικοσύστημα που έχουν ήδη αναπτύξει η MoPub και το Twitter, για να συνεχίσουμε να δημιουργούμε την καλύτερη πλατφόρμα native ads».

Από πλευράς της, η ομάδα της Namo Media σε δημοσίευσή της στο δικό της blog αναφέρει ότι το native advertising αποτελεί μία ευκαιρία για δημιουργία καλύτερων user experiences, αύξηση εσόδων και δημιουργία μεγαλύτερου χώρου για διαφημίσεις.

«Στο Twitter θα συνεχίσουμε να δουλεύουμε πάνω στην ανάπτυξη της καλύτερης πλατφόρμας native advertising για app developers με στόχο τη συνέχιση της βελτίωσης του περιβάλλοντος των native ads» συμπληρώνεται.

Προτεινόμενα για εσάς