Το Twitter ανακοίνωσε τα οικονομικά του αποτελέσματα για το α’ τρίμηνο του 2014, κατά το οποίο κατεγράφησαν αυξημένα έσοδα αλλά και διεύρυνση των ζημιών, σε συνδυασμό με αύξηση του αριθμού μηνιαίων ενεργών χρηστών.
Πιο αναλυτικά, το Twitter ανακοίνωσε έσοδα 250,5 εκατομμύρια δολάρια για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου, έναντι εσόδων 114,3 εκατομμυρίων δολαρίων, το αντίστοιχο περυσινό διάστημα. Επιπλέον, η εταιρεία εμφάνισε ζημίες ύψους 132,36 εκατομμυρίων δολαρίων, έναντι 27,03 εκατομμυρίων δολαρίων σε σχέση με πέρυσι.
Παράλληλα, η υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης εμφάνισε αύξηση των μηνιαίων ενεργών χρηστών στους 255 εκατομμύρια, έναντι 241 εκατομμυρίων χρηστών το αμέσως προηγούμενο τρίμηνο και αυξημένοι κατά 25% σε ετήσια βάση. Ωστόσο, η μικρή αύξηση της τάξης του 5,8%, από τρίμηνο σε τρίμηνο, ήταν από τα στοιχεία που «δυσαρέστησαν» την αγορά, σύμφωνα με αναλυτές της Wall Street.
Το Twitter κατέγραψε επίσης 198 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες μέσω φορητών συσκευών, αριθμός αυξημένος κατά 31% σε σχέση με πέρυσι. Επίσης, η υπηρεσία κατέγραψε 157 δισεκατομμύρια timeline views, αυξημένα κατά 15% σε σχέση με το 2013 και κατά 6% σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο (148 δισεκατομμύρια timeline views). Τα έσοδα ανά χίλια timeline views ανήλθαν στα 1,44 δολάρια αυξημένα κατά 96% σε σχέση με το α’ τρίμηνο του 2013, αλλά 3,3% χαμηλότερα σε σχέση με τα 1,49 δολάρια του περασμένου τριμήνου.
Τα συνολικά διαφημιστικά έσοδα για το α’ τρίμηνο ανήλθαν στα 226 εκατομμύρια δολάρια, αυξημένα κατά 125% σε ετήσια βάση. Μάλιστα, η διαφήμιση μέσω φορητών συσκευών αποτελεί το 80% του παραπάνω συνόλου.