Ευρώπη: Βελτιωμένα «μαύρα κουτιά» φέρνει η τραγωδία του μαλαισιανού Μπόινγκ

Προτάσεις του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Ασφάλειας της Αεροπορίας
Τρίτη, 06 Μαΐου 2014 17:44
UPD:17:47
REUTERS/TOBY MELVILLE

Η EASA πρότεινε να εφοδιαστούν τα μεγάλα αεροσκάφη που πετούν πάνω από ωκεανούς με ένα νέο τύπο ραδιοφάρου ο οποίος θα έχει μεγαλύτερη ακτίνα εντοπισμού από αυτούς που χρησιμοποιούνται σήμερα.

A- A A+

Ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Ασφάλειας της Αεροπορίας (EASA) συνέστησε την Τρίτη να επεκταθεί από τις 30 στις 90 ημέρες η διάρκεια ζωής του υποθαλάσσιου ραδιοφάρου των μαύρων κουτιών των αεροσκαφών ώστε να διευκολύνεται ο εντοπισμός τους στην περίπτωση που συντριβούν στη θάλασσα.

«Οι προτάσεις για την αλλαγή έχουν ως στόχο να αυξηθεί η ασφάλεια διευκολύνοντας τον εντοπισμό από τις αρχές που ερευνούν τα ατυχήματα», εξήγησε σε ανακοίνωσή του ο διευθυντής του EASA Πάτρικ Κι. «Η τραγωδία της πτήσης MH370 της Malaysia Airlines καταδεικνύει ότι η ασφάλεια δεν μπορεί ποτέ να θεωρείται δεδομένη», πρόσθεσε.

Το Μπόινγκ 777 της Malaysia Airlines εξαφανίστηκε στις 8 Μαρτίου και παρά τις εκτεταμένες έρευνες μέχρι στιγμής δεν έχει βρεθεί ούτε ίχνος του.

Η EASA πρότεινε επίσης να εφοδιαστούν τα μεγάλα αεροσκάφη που πετούν πάνω από ωκεανούς με ένα νέο τύπο ραδιοφάρου ο οποίος θα έχει μεγαλύτερη ακτίνα εντοπισμού από αυτούς που χρησιμοποιούνται σήμερα. Συνέστησε τέλος στα νέα μαύρα κουτιά να παραταθεί στις 20 ώρες, αντί για 2, ο χρόνος καταγραφής των συνομιλιών στο κόκπιτ των αεροσκαφών.

Οι προτάσεις αυτές, εφόσον υιοθετηθούν από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, θα πρέπει να εφαρμοστούν σε όλα τα αεροσκάφη και τα ελικόπτερα των χωρών-μελών της EASA.

Προτεινόμενα για εσάς



Δημοφιλή