Αντ. Σαμαράς: Δεν χρειάζεται νέα βοήθεια

Τρίτη, 22 Απριλίου 2014 10:29
UPD:22/04 17:27

Την πεποίθηση ότι η Ελλάδα μπορεί πλέον να σταθεί στα πόδια της, χωρίς περαιτέρω βοήθεια από την Ευρωζώνη και το ΔΝΤ εξέφρασε ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς σε συνέντευξή του στο πρακτορείο Bloomberg, ενώ τόνισε πως η Ελλάδα δεν βιάζεται να ξαναβγει στις αγορές. 

84 σχόλια
Ταξινόμηση:
Επιστροφή στο άρθρο
Bullas...ΚΑΣΤΑΝΟ[62.38.2xx.xxx]
24/04/2014 10:08

Αυτά που ενδιαφέρουν τον Ελληνα.
Την ανάπτυξη της πατρίδας του και την ευτυχισμένη ζωή του μέσα από την πρόοδο.
Είναι δύο πραγματάκια που η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ έκαναν ή δεν έκαναν, για να μας καταστρέψουν ως αξιοπρεπή λαό.
*
1. Ο μισθός που έσφαξε δίχως λόγο η πασοκοδεξιά χολέρα.
Πουθενα δεν οφέλησε τα χρέη κι ούτε θα τα οφελήσει ποτέ.
Πουθενα δεν οφέλησε την ανάπτυξη κι ούτε θα την οφελήσει ποτέ.
2. Οι κλέφτες που ακόμα δεν έχουν τιμωρηθεί με αποτέλεσμα να μην ξέρουμε τι έγιναν τα λεφτά για να βρούμε τις τρύπες κλοπών και κακοδιαχείρησης.
Να μην έχουμε πάρει πίσω ότι θα μπορούσαμε ακόμα κι από τις περιουσίες η από τις συντάξεις και τις καταθέσεις τους.
Και να μην παραδειγματίσουμε τους επόμενους που θα στηριχθούν και πάλι στην βουλευτική και υπουργική ασυλία και θα μας ξανακομματιάσουν.
*
Μόνο με πρωτογενή ανάπτυξη.
Μείωση εφορίας και ενέργειας των επιχειρήσεων.
Αυξηση των μισθών στον Ι.Τ.
Πάταξη της δημόσιας διαφθοράς, ώστε τα χρήματα να πέσουν στην ανάπτυξη.
Μικρό δημόσιο ευλύγιστο με μικρότερους μισθούς από τον Ι.Τ (δεν είναι υποχρεωτικό να γίνεις δημόσιος) για να δοθούν τα χρήματα σε αυτούς που παράγουν πλούτο και συντηρούν δημόσιο και συντάξεις.
Ελεγχος των κερδοσκόπων και των τραπεζών από την κορυφή ως τα νύχια , με νόμους που θα εφαρμόζονται αυστηρά σε φοροφυγάδες κλπ.
Εκβιομηχανοποίηση και ιδία εκμετάλευση του παραγωγικού μας πλούτου.
Και έλεγχος των εισαγωμένων από τρίτες χώρες που είναι δισεκατομμύρια λαού, με αμφιβόλου ποιότητας και ανταγωνιστικά προιόντα που ποτέ δεν θα φτάσουμε.
*
Είναι αδιανόητο να χαρακτηριζόμαστε ακόμα και ώς Κορεάτες, όσοι θέλουμε να πληρώσουν για το γεγονός του ότι επί 35 χρόνια, έκλεβαν και ισοπέδωναν ένα κράτος ολόκληρο και τώρα είτε κάνουν διακοπές ή ξανακυβερνούν σα να μην τρέχει κάστανο

Υπερψηφίστηκε από 4 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Manos[46.103.2xx.xxx]
24/04/2014 04:54

Η κυβέρνηση μοιράζει το επίδομα σε Φιλοξενούμενους. Είναι το Επίδομα που η Κυβέρνηση παίρνει από ΕΟΚ την χορηγία για τους αλλοδαπούς και μαζί με αυτούς παίρνει και κανένας ντόπιος. «Δεν χρειαζόμαστε περισσότερα χρήματα. Δεν έχουμε δημοσιονομικό έλλειμμα, δεν έχουμε χρηματοδοτικό κενό. Έχομε δημοσιονομικό πλεόνασμα. Σε καμία περίπτωση δεν θα δανειστούμε γιατί καλυπτόμαστε και με τα λεφτά που αποσπάσαμε από την επιχορήγηση της Χρυσής Αυγής. Λέγετε ότι,. Οι Πολιτικοί φορείς για την αρπαγή της επιχορήγησης θα δικαστούν για εσχάτη προδοσία Πριν έλθει όμως το τέλος ουδένα μακάριζε.

Υπερψηφίστηκε από 2 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Aggelos[79.130.1xx.xxx]
23/04/2014 23:27

Ας πάμε και στο πρωτογενές πλεόνασμα. Σύμφωνα με την εισηγητική έκθεση του Στουρνάρα για τον προϋπολογισμό του 2014, το συνολικό έλλειμμα της Γενικής Κυβέρνησης είναι 23 δις ευρώ (ήτοι 12.6% του ΑΕΠ, έναντι 15.4% του ΑΕΠ το 2009 όταν το είχαμε τότε φουσκώσει με Greek statistics για να μπούμε στα μνημόνια, αυτή ήταν η τεράστια επιτυχία 4 ετών διάλυσης των ελλήνων). Δεν θα αναφερθώ καθόλου σε οφειλές του δημοσίου που μετατέθηκαν και άλλα τέτοια υπαρκτά θέματα, απλώς θα βασισθώ στα δικά τους νούμερα: Κανονικά για να πάμε στο πρωτογενές αποτέλεσμα πρέπει να αφαιρέσουμε τους τόκους του δημοσίου χρέους, οι οποίοι είναι 7,9 δις ευρώ. Συνεπώς απλώς θα έπρεπε να καταλήξουμε στο αποτέλεσμα: ΠΡΩΤΟΓΕΝΕΣ ΕΛΛΕΙΜΜΑ 15,1 δις ευρώ. Πως φτάσαμε σε πλεόνασμα τότε?? Μα είναι απλό! ΔΕΝ λάβαμε υπόψη τα 19,1 δις ενίσχυσης των τραπεζών. Πως το κάναμε αυτό?? Mα αλλάξαμε τον τρόπο υπολογισμού! Παρότι σύμφωνα με τις διαδικασίες υπερβολικού ελλείμματος του Μάαστριχτ στις οποίες έχουμε υπαχθεί, το σκέλος των δαπανών περιλαμβάνει όλες τις κεφαλαιακές μεταβιβάσεις από την κυβέρνηση προς στήριξη των πιστωτικών ιδρυμάτων. Τις οποίες είχαμε λάβει υπόψη για το 11 και 12, αλλά τότε δεν μας «χάλαγε» δεδομένου ότι η στήριξη προς τις τράπεζες ήταν ελαφρυντική του χρέους και του ελλείμματος λόγω μεγάλων ποσών που ανέκυψαν από το Hellenic Financial Stability Fund. Προς επιβεβαίωση, στις 14 Απριλίου, στο δελτίο τύπου της ΕΛΣΤΑΤ για την προηγούμενη 3ετία, αναφέρεται καθαρά ότι για το 2013 είχαμε πρωτογενές έλλειμμα 15,8 δις ευρώ. Θα μου πείτε, απάτη κάνει η κυβέρνηση με τις πλάτες των ξένων? Η απάντηση είναι εύκολη: αφενός οι ξένοι δεν έχουν πρόβλημα να το δεχτούν αφού δίνει πόντους στην πολιτική της Μέρκελ (είναι και εκλογές), μας αφαιρεί το δικαίωμα να ζητήσουμε διαγραφή χρέους (βιώσιμο μας λένε ότι είναι πλέον αφού βγήκαμε στις αγορές!!!) και εξάλλου από το «πρωτογενές πλεόνασμα» τους χρωστάμε χρήματα, μια χαρά! Αφετέρου, στις 16 Ιουλίου 2013 η κυβέρνηση μας υπέγραψε τεχνικό μνημόνιο συνεννόησης με την τρόικα, σύμφωνα με το οποίο αλλάζει η μέθοδος υπολογισμού του ελλείμματος. Αλλά μάλλον μας διέφυγε η είδηση, αυτοί όμως ήξεραν πολύ καλά τι έκαναν: οι δείκτες έχουν ορισθεί από την Eurostat μέσω του ESA95, του κανονισμού που ισχύει για όλους, και δεν μπορεί κάθε χώρα να κάνει τα δικά της μαγικά (κανονικά). Αλλά το μυστικό κρύβεται στη σελίδα 9 του μνημονίου όπου αναφέρεται «οι πρωτογενείς δαπάνες της κεντρικής κυβέρνησης δεν περιλαμβάνουν πληρωμές που σχετίζονται με την στήριξη των τραπεζών». Και έτσι, με αυτή τη φρασούλα, voila πάλι τα Greek statistics. Θα μου πείτε, τα 19 δις δεν είναι αέρας να χαθούν. Όχι βέβαια, εκεί είναι, στο συνολικό έλλειμμα. Άντε να καταλάβει τέτοια το πόπολο. Κκαι γιατί άλλωστε, δεν έχει τέτοια υποχρέωση, στηρίζεται στην αυθεντία και στην ειλικρίνεια αυτών στους οποίους αναθέτει δημοκρατικά την διακυβέρνηση. Ο λαός ακούει πρωτογενές κλπ, σου λέει, ουάου, τα έφτιαξαν όλα οι μάγοι μέσα σε 2 χρόνια, θα πάρω και 500ρικο τώρα, viva comandante!

Υπερψηφίστηκε από 13 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Aggelos[79.130.1xx.xxx]
23/04/2014 23:26

Νευρίασε πολύ και απαντά πάλι το αγόρι! Ως συνήθως τι κάνεις Γιάννη, κουκιά σπέρνω.

Υπερψηφίστηκε από 9 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Διονύσης[81.170.1xx.xxx]
23/04/2014 23:11

Doonies + Άγγελε, μπορείτε να βρίσετε, μπορείτε να εκτοξεύσετε χαρακτηρισμούς, μπορείτε να επαναλάβετε τετριμμένα συνθήματα για τις κακές τράπεζες και τον κακό καπιταλισμό αλλά δεν μπορείτε να πείτε ότι γίνεται ξέπλυμα μαύρου χρήματος στις προηγμένες καπιταλιστικές χώρες.

Καταννοώ ότι αυτό έρχεται σε αντίθεση με ότι σας έλεγε μέχρι σήμερα η προπαγάνδα αλλά είναι μόνο προπαγάνδα.

Ξέπλυμα μαύρου χρήματος δε σημαίνει αγοράζω μία έπαυλη ή καταθέτω τα λεφτά μου αλλά το διακινώ τόσο πολύ ώστε να χαθούν τα ίχνη της προέλευσης του. Κι αυτό δεν μπορεί να γίνει σε μια χώρα όπως η Αγγλία, η Γερμανία, η Ελβετία ή οι ΗΠΑ όπου τα πάντα καταγράφονται.

Αυτό το καταλαβαίνει ο κάθε φυσιολογικός άνθρωπος άσχετα από πολιτική ιδεολογία (φτάνει βέβαια να μην του έχει κάνει ανεπανόρθωτη βλάβη στον εγκέφαλο). Γι αυτό λοιπόν τσιρίχτε ακόμα περισσότερο για να καλύψετε την ανεπάρκειά σας κι εσύ Άγγελε να γελάς μόνο με τα χάλια σου.

Υπερψηφίστηκε από 0 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 10 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Aggelos[94.66.1xx.xxx]
23/04/2014 19:19

Μα αγαπητέ doonies δεν φθείρομαι, το αντίθετο, με διασκεδάζει! Μου προσφέρει ευχάριστα διαλείμματα γέλιου την ώρα που προσπαθώ να ολοκληρώσω μια μελέτη!

Υπερψηφίστηκε από 13 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Σ.Πολύμερος[87.202.4xx.xxx]
23/04/2014 19:06

Απομένουν 32 ημέρες ακόμα. Ημέρες άγριας προπαγάνδας, ψεύδους, παραπλάνησης, λάσπης, συκοφαντίας και ό,τι άλλο σκαρφιστεί το καταρρέον καθεστώς για να διασωθεί.

Όσοι και όσες αντιλαμβανόμαστε τι συμβαίνει τα τέσσερα τελευταία χρόνια στην πατρίδα μας έχουμε καθήκον να δώσουμε τη μάχη από κάθε μετερίζι προκειμένου να σταματήσουμε τους καταστροφείς και να τους αναγκάσουμε να λογοδοτήσουν για τα εγκλήματά τους.

Αν δεν μπορείτε να ξεκολλήσετε από τον καναπέ, τουλάχιστον κλείστε τις τηλεοράσεις τους. Μην απαντάτε στις "δημοσκοπήσεις" τους. Ως τις εκλογές, ας τους αφήσουμε να ζουν στην εικονική πραγματικότητα που έπλασαν οι ίδιοι για εμάς. Έστι δίκης... ψήφος.

Υπερψηφίστηκε από 16 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
doonies[85.73.1xx.xxx]
23/04/2014 18:39

@Αggelos
δεν νομιζω να αξιζει να φθειρεσαι
με το μετεμφυλιακο απολιθωμα.

Υπερψηφίστηκε από 14 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Aggelos[79.130.1xx.xxx]
23/04/2014 18:06

Aχου τα πως νευριάζουν τα αγοράκια, και τσιρίζουν διάφορα.

Υπερψηφίστηκε από 13 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Διονύσης[81.170.1xx.xxx]
23/04/2014 17:30

το θράσος ορισμένων ξεπερνάει κάθε φαντασία. Συζητάμε για ξέπλυμα μαύρου χρήματος, απαντάει

"...42% των αμερικανων φοροφυγαδων κρυβουν τα χρηματα τους δε ελβετικους τραπεζικους λογαειασμους.

δεν θελω να επεκταθω για να μην κουρασω
θελω να καταδειξω την ανοησια, την ασχετοσυνη,την επικινδυνη φαιδροτητα καποιων....."

και όταν εξηγώ ότι οι καταθέσεις δεν είναι ξέπλυμα απαντάει "...δεν ειπε καποιος αλλος
οτι οι καταθεσεις των φοροφυγαδων ειναι μαυρο χρημα.
αυτος ο αλλος μια μεταφρασουλα
απο την Zuercher Nachrichten εκανε....."

Μήπως η Zuercher Nachrichten το χαρακτήριζε ως ξέπλυμα;;;

θα μου πεις όμως ότι όταν το θράσος και η ασχετοσύνη σπάνε όλα τα κοντέρ τότε αρχίζει η αριστερά. Ο άλλος τουλάχιστον προτίμησε να το βουλώσει με την δικαιολογία ότι εγώ είμαι αυτός που μπουρδολογεί ασύστολα. Φαντάζομαι ότι αν πω πως χωρίς τις τράπεζες πάμε 500 χρόνια πίσω θα είναι και αυτό ασύστολη μπουρδολογία για έναν αριστερό που ζει στον κόσμο του Μαρξ και της κοκκινοσκουφίτσας.


Υπερψηφίστηκε από 3 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 10 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Aggelos[94.68.2xx.xxx]
23/04/2014 17:01

Δεν προσπαθώ να αξιότιμε Διονύση να αμυνθώ, προσπάθησε να μην υπερτιμάς τόσο τον εαυτό σου και να μην προσθέτεις στις θρησκευτικές δοξασίες σου και το ολίσθημα της παραποίησης των λεγομένων του άλλου. Και ξέπλυμα χρήματος γίνεται στην Αγγλία, όπως σε πολλές άλλες χώρες, και τα νησάκια έχουν. Συμβαίνουν και τα δύο ταυτόχρονα. Και τώρα μήπως να πας να παίξεις με άλλα αγοράκια στο ποτάμι?

Υπερψηφίστηκε από 13 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Aggelos[94.68.2xx.xxx]
23/04/2014 16:53

Αγαπητέ μου Διονύση, εγώ μπορεί να είμαι μουτζαχεντίν, αλλά εσύ μπουρδολογείς ασύστολα.

Υπερψηφίστηκε από 13 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
doonies[85.73.1xx.xxx]
23/04/2014 16:04

νιονιο απαιχτε,
δεν ειπε καποιος αλλος
οτι οι καταθεσεις των φοροφυγαδων ειναι μαυρο χρημα.
αυτος ο αλλος μια μεταφρασουλα
απο την Zuercher Nachrichten εκανε.
παντως ο αντικομμουνιστικος και φιλοτραπεζικος σου οιστρος ειναι αξιοθαυμαστος.
αληθεια πως πηγε το κυνηγι σημερα ?
χτυπησες καμμια μπεκατσα,
εεε συγγνωμη κανα βρωμοΕΛΑΣιτη ηθελα να πω ?

Υπερψηφίστηκε από 9 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 3 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Ioannis[94.68.2xx.xxx]
23/04/2014 15:59

Για να ξεκαθαρίσουμε τι θα πει φορολογικός "παραλδεισος" διότι άλλο το μαύρο χρήμα και η διαφθορά και άλλο ο φορολογικός παράδεισος!

Ας πάρουμε για παράδειγμα μια εταιρεία σαν την pokerstars. Einai incorporated sto Isle of Man. Δουλεύει σε όλο τον κόσμο και ο ιδιοκτητης της έχει μερικά δισεκατομμύρια. Για να μπορεί να φορολογείται εκεί, πρέπει να ζει και εκεί όπως και κάνει. Σε ένα νησάκι που δεν έχει καν ένα πεντάστερο ξενοδοχείο η την παραμικρή πολυτέλεια. Έχει το αεροπλανάκι του και πάει κάθε σαββατοκύρια εκδρομές.

Αυτό θα πει φορολογικός παράδεισος και δεν καταλαβαίνω γιατί είναι κακό? Που πρέπει να πάει να φορολογηθεί?

Υπάρχουν και άλλοι οι οποιοι καταφεύγουν σε νόμιμα τεχνάσματα όπως super market, αλυσίδες καφέ κλπ για να φόρο-Αποφύγουν! Καθαρά και νόμιμα. Ο κάθε ένας σας τι θα έκανε?

Και οποιος πει ότι δεν θα το έκανε ας πάει μην παραπονιέται για την "φοροεπιδορμη" που έχουμε. Να γίνει και Αμερικανος πολίτης για να φορολογείται και από εκεί!


Aυτόματη μετατροπή από greeklish σε ελληνικά μέσω του http://services.innoetics.com/greeklish
Υπερψηφίστηκε από 2 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
doonies[85.73.1xx.xxx]
23/04/2014 15:48

καποιος,
κατι ειπε για την Ιαπωνια
για αποπληθωρισμο και επιστροφη τοκων στην χωρα.
η Ιαπωνια λοιπον αδυνατει να περιορισει
το τεραστιο εμπορικο της ελλειμα
(αυξηση εξαγωγων 1,8% εναντι
αυξησης 18,1% των εισαγωγων)
το δημοσιο χρεος εχει εκτοξευθει στο 227,2%.
και για να αποφυγει το μοιραιο
τυπωνει συνεχως χρημα.
δεν θα ηθελα με τιποτα
να ειμαι κατοχος ιαπωνικων ομολογων.
και ως γνωστον
το χρεος αυτο οφειλεται στο οτι
οι ιαπωνες δεν κανουν μεταρρυθμισεις !
οι ιαπωνες ειναι λαμογια !!
οι ιαπωνες ειναι ολοι δημοσιοι υπαλληλοι !!!
οι ιαπωνες δεν παραγουν απολυτως τιποτα,ουτε καρφιτσα !!!!
οι ιαπωνες ειναι η τελευταια σοβιετικη οικονομια !!!!!!!
η μηπως οχι,αγαπητα μου χαιβανια ?
κι'αν οχι,σε τι οφειλεται το τεραστιο χρεος ?
αιντε ,για να μην σας στενοχωρω
καλοφαγωτο και καλοχωνευτο το πρωτογενες πλεονασμα.
αλλα ρε παιδι μου
ουτε ενας να βγει να το υπερασπιστει.
ντροπες,γιατι ντροπες ?
μονο να καταψηφιζετε αυτους που σας χλευαζουν
και παπαλα ?!

Υπερψηφίστηκε από 11 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Διονύσης[81.170.1xx.xxx]
23/04/2014 15:13

Εσύ είσαι ο φανατικός μουζαχεντίν άγγελε. Κατάλαβες κι εσύ ο ίδιος ότι έλεγες βλακείες που επέμενες ότι στην Αγγλία γίνεται ξέπλυμα και προσπαθείς να αμυνθείς λέγοντας ότι η Αγγλία έφτιαξε τους διάφορους παραδείσους ξεπλύματος. Την πίστη σου όμως δεν την αφήνεις. Καταννοώ ότι έχεις υποστεί τέτοια πλύση εγκεφάλου που σου είναι αδιανόητο ότι μπορεί στην Αγγλία να ΜΗΝ γίνεται ξέπλυμα μαύρου χρήματος. Πώς άλλωστε μπορεί μια καπιταλιστική χώρα να είναι πλούσια αν όχι με βρωμοδουλιές όπως ξέπλυμα μαύρου χρήματος κι εκμετάλλευση άλλων κρατών; αφού η καπιταλιστική οικονομία ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να είναι λειτουργική.

Ο Ioannis φαίνεται να έχει επαφή με την πραγματικότητα. Και γι αυτά που γράφει για την Ελλάδα και γι αυτά που γράφει για την Αγγλία. Όμως ξέπλυμα μαύρου χρήματος δεν είναι το να καταθέτουν οι φοροφυγάδες στην Ελβετία όπως έγραψε ένας άλλος σοφός εδώ μέσα, ούτε να αγοράζεις ακίνητα. Στο κάτω κάτω περιμένεις μια χώρα να ελέγχει την προέλευση του χρήματος όταν ένας ξένος αγοράζει ένα ακίνητο;

Υπερψηφίστηκε από 2 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 12 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Aggelos[94.66.1xx.xxx]
23/04/2014 13:42

Αξιότιμε Διονύση μου, ας το ξεχάσουμε καλύτερα. Εγώ να σου πάω κόντρα? Ποτέ δεν συζητώ για τις θρησκευτικές πεποιθήσεις των άλλων. Θες να είναι μικρό στην Αγγλία το ξέπλυμα, μικρό είναι. Θες να ξεχάσουμε τους φορολογικούς παραδείσους που έχει φτιάξει σε κάτι νησάκια. Να τους ξεχάσουμε και αυτούς.

Υπερψηφίστηκε από 16 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
ποντιος πιλαφας[87.202.3xx.xxx]
23/04/2014 13:21

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Eurostat το ΑΕΠ της Ελλάδας μειώθηκε στα 182 δισ. ευρώ, από 193,3 δισ. ευρώ το 2012 και 222,1 δισ. ευρώ το 2010, ενώ το χρέος σε απόλυτο μέγεθος διαμορφώθηκε στα 318,7 δισ. ευρώ, από 303,9 δισ. ευρώ το 2012. Τα λογια τα μεγαλα , μου ταπες μ ε το πρωτο σου το γαλα.....................Οντως εδω που μας εφτασες , δεν χρειαζομαστε πλεον βοηθεια. ΒΟΗΘΕΙΑ........ΒΟΗΘΕΙΑ..............ΒΟΗΘΕΙΑ....ΗΛΙΘΙΕ.........ΗΛΙΘΙΕ... ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΣΤΑ ΦΑΝΑΡΙΑ ΤΟΥ ΜΟΝΑΧΟΥ, ΕΠΑΙΤΗ ΤΩΝ ΑΙΩΝΩΝ ΑΜΗΝ

Υπερψηφίστηκε από 14 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Ioannis[94.68.2xx.xxx]
23/04/2014 12:51

@Διονύσης

Συμφωνώ μαζί σου ότι δεν θα είχαμε κανένα πρόβλημα να γίνει η Ελλάδα πλυντήριο.

Διαφωνώ με το ότι δεν γίνετε "ξεωπλιμα" στην Αγγλία. Το θέμα είναι ότι το ξέπλυμα που γίνετε είναι από κάποια ποσα και πάνω. Δεν είναι για όλους. Τα ακίνητα του Λονδίνου επίσης απορροφούν μεγάλο μέρος του μαύρου χρήματος.

Προφανώς σε άλλες χώρες το ξέπλυμα είναι ασύδοτο χωρίς κανέναν έλενγχο.

Aυτόματη μετατροπή από greeklish σε ελληνικά μέσω του http://services.innoetics.com/greeklish
Υπερψηφίστηκε από 4 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Διονύσης[81.170.1xx.xxx]
23/04/2014 11:37

Έχεις δίκιο Άγγελε. ακόμα και τώρα θα είναι δύσκολο να πειστεί ο Έλληνας μέσα στον ορυμαγδό της προπαγάνδας. Πάρε για παράδειγμα έναν εκλεκτό συνομιλητή, τον Άγγελο.

Μας λέει "... Ε όχι και ψυχροπολεμική προπαγάνδα να μιλήσεις για ξέπλυμα στις τράπεζες του Ηνωμένου Βασιλείου!!! Ναι, ΦΥΣΙΚΑ και γίνεται ξέπλυμα και άγριο μάλιστα..."
και συνεχίζει
"...αλλά αν αυτό παρηγορεί τους υπέρμαχους του αγγλοσαξονικού πολιτισμού, ξέπλυμα γίνεται σε όλο τον κόσμο!"

δηλαδή ναι μεν οι Άγγλοι είναι κακοί αφού έτσι μας μάθανε να λέμε αλλά μας μάθανε να λέμε και ότι όλος ο κόσμος είναι πατρίδα του κεφαλαίου.

Σε πληροφορώ λοιπόν ότι στην Αγγλία (σε αντίθεση με τη σοφή προπαγάνδα που δεχόμαστε αξιωματικά) γίνεται ΕΛΑΧΙΣΤΟ ξέπλυμα μαύρου χρήματος κι αυτό γιατί υπάρχουν ΈΛΕΓΧΟΙ. Κάτι που δεν γίνεται στους φορολογικούς παραδείσους, ούτε βέβαια ακούσαμε για εγκληματίες να ξεπλένουν τα εισοδήματά τους στην Αγγλία. Σε τριτοκοσμικές χώρες τα ξεπλένουν.

Αλλά όπως είπες, σιγά μην πειστεί κανένας μέσα στον ορυμαγδό της προπαγάνδας, αυτής της προπαγάνδας που μας έχει φέρει στην τελευταία θέση στην Ευρώπη.

Και μια τελευταία προσγείωση στην πραγματικότητα: ανάμεσα σε 100 έλληνες πόσοι νομίζεις ότι θα είχαν πρόβλημα να ζουν καλά αν γνώριζαν ότι αυτό γινόταν με ξέπλυμα μαύρου χρήματος στην Ελλάδα; Θα σου πω εγώ: Με το σκάνδαλο Κοσκωτά οι απλοί ΠΑΣΟΚες σου απάνταγαν ένα σωρό μπλα-μπλα για να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα.

Υπερψηφίστηκε από 0 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 12 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
1 2 3 4 5 

Γράψτε το δικό σας σχόλιο

Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικά.
Απομένουν 3000 χαρακτήρες.

Διατηρήστε τα σχόλια σας ευγενικά, πολιτισμένα και ουσιώδη. Τα σχόλια σας θα δημοσιευτούν εφόσον το περιεχόμενο τους συμμορφώνεται με τους όρους χρήσης.

Μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία και greeklish.

Στατιστικά

  • Συνολικός αριθμός σχολίων: 94
  • Δημοσιευμένα σχόλια: 84
  • Απορριφθέντα σχόλια: 5
    • Διπλή Καταχώρηση2
    • Υποβάθμιση διαλόγου2
    • Παρενόχληση άλλων χρηστών1
  • Σε αναμονή προς δημοσίευση: 5

Δημοφιλή