Εφαρμογή messaging με χαρακτηριστικά ψηφιακού «βοηθού»

Παρασκευή, 04 Απριλίου 2014 12:01
UPD:12:01
A- A A+

Έναν ψηφιακό «βοηθό», ο οποίος συνδράμει στις online συζητήσεις με επιπλέον στοιχεία και πληροφορίες παρέχει η νέα messaging εφαρμογή Emu.

Το Emu εισέρχεται στην «αρένα» των messaging apps, οι οποίες γίνονται όλο και πιο δημοφιλείς καθώς οι χρήστες smartphones εγκαταλείπουν σταδιακά τα «παραδοσιακά» μηνύματα sms, στρεφόμενοι σε εναλλακτικές όπως το WhatsApp (το οποίο αγοράστηκε από το Facebook στο πλαίσιο μιας συμφωνίας – μαμούθ, ύψους πολλών δισεκατομμυρίων).

Σύμφωνα με δημοσίευμα του MIT Technology Review, δημιουργοί του είναι ο Γκούμι Χάφστεϊνσον, ο οποίος έχει εργαστεί στο Siri της Apple, και ο Ντέιβ Φέλντμαν, που ήταν στην ομάδα σχεδιασμού του Yahoo Messenger. Η καινοτομία του Emu είναι ότι αναλύει τα γραπτά μηνύματα που ανταλλάσσουν οι συνομιλητές και παρέχει χρήσιμα επιπλέον στοιχεία όταν αυτοί μπαίνουν στη διαδικασία να κάνουν κάποιου είδους σχέδια.

Για παράδειγμα, εάν ένας χρήστης στείλει μήνυμα σε έναν άλλο αν θέλει να πάνε για φαγητό, το Emu «ανοίγει» ένα μικρό παράθυρο στο ημερολόγιο. Εάν προταθεί ένα εστιατόριο, προβάλλονται οδηγίες για το πώς ο χρήστης φτάνει εκεί από το σημείο όπου βρίσκεται, καθώς και σχετική καταχώρηση (αν υπάρχει) από σχετικές υπηρεσίες – ή και την επιλογή για online κράτηση.

Αντίστοιχα, αν το Emu «αντιληφθεί» ότι οι συνομιλητές σκέφτονται να πάνε να δουν ταινία, προβάλλει πόστερ από ταινίες που παίζουν στα σινεμά, που με τη σειρά τους «ανοίγουν» περιγραφές και δυνατότητες online αγοράς εισιτηρίων. Επίσης, η εφαρμογή έχει τη δυνατότητα αποστολής αυτόματης απάντησης σε άτομα που στέλνουν μηνύματα στον χρήστη όταν «θεωρεί» (βάσει στοιχείων από το GPS και το αξελερόμετρο) ότι αυτός οδηγάει.

Σύμφωνα με τον Χάφστεϊνσον, το Emu έχει «εκπαιδευτεί» με χιλιάδες μηνύματα, και διεξάγει τρία είδη ανάλυσης για να διαπιστώνει πότε θα παρέχει βοήθεια σε μια συζήτηση. Ειδικότερα, διαπιστώνει εάν οι λέξεις που χρησιμοποιούνται παραπέμπουν σε κάποια επιχείρηση, σε κάποια πόλη ή σε κάτι άλλο. Επίσης, εξετάζει ένα μήνυμα στο σύνολό του για να «κατανοήσει» το περιεχόμενο κάθε λέξης, καθώς και στο σύνολο των μηνυμάτων για να «πιάσει» τη συζήτηση. Παράλληλα, λαμβάνει υπόψη δεδομένα από τους αισθητήρες του τηλεφώνου.

 

 

Προτεινόμενα για εσάς