Συνεργασία με την ιταλική εταιρεία σχεδιασμού γυαλιών ηλίου Luxottica, η οποία είναι πίσω από τα Ray-Ban και των Oakley, αρχίζει η Google, με σκοπό να καταστήσει το Google Glass ελκυστικό και πέρα από την κοινότητα των φανατικών της τεχνολογίας.
Η Google ελπίζει η συμφωνία αυτή να φέρει το Glass στο προσκήνιο της αγοράς «έξυπνων γυαλιών» - ωστόσο, σύμφωνα με δημοσίευμα του BBC, είναι πολλοί αυτοί οι οποίοι αμφιβάλλουν για το μέλλον της, διάσημης ήδη από αρκετό καιρό πριν κυκλοφορήσει, συσκευής ως «mainstream» προϊόντος.
Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Luxottica, Αντρέα Γκουέρα, ο συνδυασμός των διάσημων γυαλιών της εταιρείας με την «τεχνολογική εξειδίκευση της Google» θα μπορούσε να οδηγήσει στη «γέννηση μίας νέας γενιάς επαναστατικών συσκευών».
«Η πρώτη συλλογή που θα προκύψει από αυτή τη συνεργασία θα συνδυάζει υψηλή τεχνολογία με avant-garde σχεδιασμό» πρόσθεσε.
Η Google θα αξιοποιήσει τα 5.000 καταστήματα της Luxottica στις ΗΠΑ για την πώληση του Glass, μόλις η συσκευή κυκλοφορήσει στο ευρύ κοινό.
Πολλοί αναλυτές του χώρου επισημαίνουν ότι το Glass παραμένει μακριά από τις δυνατότητες του μέσου καταναλωτή, λόγω της υψηλής τιμής του, που θα κυμαίνεται γύρω στα 1.500 δολάρια.
REUTERS/GOOGLE
«Η τιμή πρέπει να μειωθεί και νομίζω ότι όταν λανσάρουν μία καταναλωτική συσκευή θα είναι πολύ πιο φθηνή» είπε στο BBC o Νίτιν Μπας, αναλυτής της Juniper Research, προσθέτοντας ότι η εταιρεία πρέπει να κάνει το Glass πιο «στυλάτο», επεκτείνοντάς το πέρα από το κοινό των φίλων της τεχνολογίας.
Από πλευράς του, ο Φρανσίσκο Τζερόνιμο, αναλυτής της IDC, εκτίμησε ότι «κανείς δεν θα πληρώσει 1.500 δολάρια για μια τέτοια συσκευή». Ο ίδιος θεωρεί ότι η τιμή του θα πέσει γύρω στα 500 δολάρια και θα προστεθούν νέα χαρακτηριστικά.