ΙΝ.ΚΑ. : 72.110 παράπονα το οκτάμηνο του 2001

Δευτέρα, 03 Σεπτεμβρίου 2001 13:25
A- A A+

Συνολικά 72.110 παράπονα κατέγραψε το Ινστιτούτο Καταναλωτών (ΙΝ.ΚΑ.) και οι οργανώσεις μέλη του, από την 1η Ιανουαρίου έως τις 31 Αυγούστου του 2001. Οπως ανακοινώθηκε σχετικά, τα ... «πρωτεία» έχει ο κλάδος των τροφίμων με 9.932 αναφορές, ποσοστό 13,8%, ενώ ακολουθεί το κόστος ζωής με 5.238 παράπονα και ποσοστό 7,26%, οι υπηρεσίες υγείας με 5.184 παράπονα, ποσοστό 7,19%, τουρισμός-ψυχαγωγία με 4.793 παράπονα, ποσοστό 6,65% και τα κέντρα αδυνατίσματος με 4.716 παράπονα, ποσοστό 6,54%.

Προτεινόμενα για εσάς



Δημοφιλή