Πολιτική
Δευτέρα, 03 Σεπτεμβρίου 2001 13:25

ΙΝ.ΚΑ. : 72.110 παράπονα το οκτάμηνο του 2001

Συνολικά 72.110 παράπονα κατέγραψε το Ινστιτούτο Καταναλωτών (ΙΝ.ΚΑ.) και οι οργανώσεις μέλη του, από την 1η Ιανουαρίου έως τις 31 Αυγούστου του 2001. Οπως ανακοινώθηκε σχετικά, τα ... «πρωτεία» έχει ο κλάδος των τροφίμων με 9.932 αναφορές, ποσοστό 13,8%, ενώ ακολουθεί το κόστος ζωής με 5.238 παράπονα και ποσοστό 7,26%, οι υπηρεσίες υγείας με 5.184 παράπονα, ποσοστό 7,19%, τουρισμός-ψυχαγωγία με 4.793 παράπονα, ποσοστό 6,65% και τα κέντρα αδυνατίσματος με 4.716 παράπονα, ποσοστό 6,54%.