Τέλος στην 13ετή κυριαρχία της Coca-Cola ως του κορυφαίου brand στον κόσμο έδωσε η Apple καθώς, σύμφωνα με αναφορά της Interbrand, η εταιρεία του εκλιπόντος Στιβ Τζομπς ανέβηκε στην πρώτη θέση της κατάταξης από τη δεύτερη, στην οποία βρισκόταν πέρυσι.
Η αξία του brand της Apple αποτιμάται στα 98,3 δισεκατομμύρια δολάρια.
Η αμερικανική Apple «εκθρόνισε» την Coca-Cola με το λογότυπό της να αποτιμάται στο ποσό των 98,3 δισ. δολαρίων. Το 2011 η εταιρεία βρισκόταν στην 8η θέση, ανεβαίνοντας στη δεύτερη το 2012 και καταλαμβάνοντας την πρώτη φέτος, με άνοδο της τάξης του 28% σε σχέση με το 2012 με πολλούς αναλυτές του χώρου να χαρακτηρίζουν την άνοδό της στην κορυφή της λίστας ως «αναμενόμενη».
Η Coca-Cola παραμένει ψηλά στην λίστα, στην τρίτη θέση, με την αξία του brand της να ανέρχεται στα 79,2 δισ. ωστόσο βρίσκεται πίσω από άλλον ένα κολοσσό του κόσμου της τεχνολογίας, την Google, με brand του οποίου η αξία εκτιμάται στα 93,3 δισ. δολάρια. Αξίζει να σημειωθεί ότι η Google πέρυσι βρισκόταν στην τέταρτη θέση.
Από τα 10 κορυφαία brands παγκοσμίως του 2013, τα πέντε προέρχονται από τον χώρο της τεχνολογίας: Apple, Google, Microsoft (στο 5, μένοντας σταθερή σε σχέση με πέρυσι), Samsung (στο 8- πέρυσι ήταν στο 9) και Intel (στο 9, ενώ πέρυσι ήταν στο 8).