Η ψηφιακή «ανάσταση» του Μπρους Λι

Παρασκευή, 12 Ιουλίου 2013 10:48
UPD:10:48

Πίσω από την καμπάνια βρίσκεται η κινεζική διαφημιστική ΒΒΗ.

A- A A+

Ο θρύλος των πολεμικών τεχνών, και διάσημος «δράκος» του κινηματογράφου, Μπρους Λι, «αναστήθηκε», 40 χρόνια μετά το θάνατό του, για τους σκοπούς διαφήμισης του ουίσκι Johnnie Walker, χάρη στην τεχνολογία γραφικών υπολογιστή.

Το διαφημιστικό μήνυμα «Hail to the Game Changers», διάρκειας 90 δευτερολέπτων, απεικονίζει τον Μπρους Λι να περιπλανιέται σε ένα ξενοδοχείο του σύγχρονου Χονγκ Κονγκ, φιλοσοφώντας σχετικά με το πώς μπορεί κανείς να «αλλάξει το παιχνίδι».

Το βίντεο αρχικά είχε γυριστεί με πρωταγωνιστή τον Ντάνι Τσαν, «σωσία» του διάσημου σταρ. Στη συνέχεια, υπήρξε επέμβαση με τρισδιάστατα μοντέλα του Μπρους Λι, τα οποία δημιουργήθηκαν βάσει ταινιών, φωτογραφιών και συνεντεύξεων του Κινεζοαμερικανού ηθοποιού. Το αποτέλεσμα ήταν η πλήρης αναδημιουργία του προσώπου του Μπρους Λι μέσω CGI, μία διαδικασία που διήρκεσε πάνω από εννέα μήνες για να επιτευχθεί το απαιτούμενο επίπεδο λεπτομέρειας.

Ο σκηνοθέτης, Τζόζεφ Καν, λέει πως η ομάδα του έκανε ό,τι ήταν δυνατόν για να τιμηθεί το πνεύμα του σταρ, φέρνοντας στο όλο project την Σάνον Λι, κόρη του ηθοποιού, έτσι ώστε να εξασφαλιστεί ότι η αναδημιουργία θα ήταν όσο το δυνατόν πιο ακριβής σε κάθε επίπεδο.

Πίσω από την καμπάνια βρίσκεται η κινεζική διαφημιστική ΒΒΗ. Η διαφήμιση σε πρώτη φάση απευθύνεται στην κινεζική αγορά, αλλά υπάρχουν σχέδια για διεθνή προβολή της. Οι αντιδράσεις του κοινού στα  social media φαίνονται να είναι ανάμεικτες.

Προτεινόμενα για εσάς