Ανεπίσημα πρακτικά δίκης 17Ν (4/4/2003) Μέρος 4/9

Παρασκευή, 04 Απριλίου 2003 21:04
A- A A+

Περιγραφή λειτουργίας.

Η παραπάνω ηλεκτρονική πλακέτα περιλαμβάνει ένα δέκτη VHF που λειτουργεί σε συχνότητες γύρω στα 85 Mhz. Ο δέκτης δέχεται από το τηλεχειριστήριο - πομπό ένα σήμα VHF στην παραπάνω συχνότητα διαμορφωμένο με μια παλμοσειρά 13 παλμών.

Προς τους παλμούς αυτούς οι 10 είναι κωδικοποιημένοι ως προς τη διάρκεια παλμού, δηλαδή ο καθένας από αυτούς μπορεί να είναι μεγάλης διάρκειας (φαρδύς) ή μικρής διάρκειας (στενός). Αυτό επιλέγεται με τη βοήθεια μιας σειράς από 10 διακόπτες που βρίσκονται πάνω στην πλακέτα του δέκτη και μιας δεύτερης σειράς πάνω από 10 διακόπτες που διέρχονται στον πομπό – τηλεχειριστήριο. Στον πομπό γίνεται η κωδικοποίηση με την επιλογή των θέσεων των 10 διακοπτών όπου ο καθένας έχει 2 θέσεις, συνεπώς η λογική αυτή επιτρέπει 2 εις την δεκάτην ή 1024 συνδυασμούς παλμών και παράγονται από το ολοκληρωμένο κύκλωμα MMS 3200.

Στον δέκτη μετά τη λήψη του σήματος γίνεται αποκωδικοποίηση από ένα όμοιο ολοκληρωμένο κύκλωμα. Ο κώδικας του δέκτη επιλέγεται όπως και του πομπού από τους αντίστοιχους διακόπτες που έχει η πλακέτα του δέκτη.

Μόνο όταν ο συνδυασμός των θέσεων των διακοπτών του πομπού είναι ίδιος με τον συνδυασμό εκείνον του δέκτη και μόνο τότε γίνεται αποκωδικοποίηση στον δέκτη από όμοιο με εκείνο του πομπού ολοκληρωμένο κύκλωμα και τότε αυτός στέλνει έναν παλμό που ενεργοποιεί μέσω ενισχυτών ένα ρελέ που είναι ενσωματωμένο πάνω στην πλακέτα και κλείνει μια επαφή.

Ο δέκτης ενεργοποιείται από μια κεραία που συνδέεται στην πρώτη από αριστερά θέση των ακροδεκτών της πλακέτας. Στην 3η και 4η σειρά των ακροδεκτών της πλακέτας συνδέεται η παροχή συνεχούς ρεύματος τάσης 12V. Στις επόμενες 3 θέσεις των ακροδεκτών της πλακέτας NC, C και NO, συνδέονται οι επαφές του ρελέ της πλακέτας στην NCC λειτουργίας και στην CNO ηρεμίας. Πάνω στα υπολείμματα της πλακέτας φαίνονται καθαρά τα υπολείμματα των 10 διακοπτών και του ρελέ.

Περιγραφή συνδεσμολογίας με το υπόλοιπο σύστημα.

Από τα υπολείμματα του εξωτερικού κυκλώματος, δηλαδή εκτός της πλακέτας, υπήρχαν 3 ρελέ, τα οποία ενεργοποιούνται παράλληλα και τα 3 από τη επαφή του ρελέ της πλακέτας με την βοήθεια της πηγής συνεχούς ρεύματος που χρησιμοποιήθηκε και για την πλακέτα.

Η πηγή ανευρέθηκε, είναι δύο συσσωρευτές 12βολτοι, 1,25 αμπερόρια, μάρκας HITACHI που χρησιμοποιήθηκε όπως φαίνεται και στα κυκλώματα πυροδοτήσεως των πυραύλων. Το κάθε ένα από τα 3 εξωτερικά ρελέ χρησιμοποιήθηκε για να πυροδοτήσει ξεχωριστά ανά έναν πύραυλο από την ίδια παραπάνω πηγή.

Από τα υπολείμματα του κυκλώματος φαίνονται δύο κομβία καλωδίων με 5 αγωγούς, που συμπεραίνεται ότι θα είναι οι κόμβοι προσαγωγής και επιστροφής του ρεύματος από την πλακέτα προς τα ρελέ. Επειδή οι αγωγοί είναι 5, συμπεραίνεται ότι εκτός από τα κυκλώματα των 3 ρελέ θα πρέπει να υπήρχε κι ένα ακόμη κύκλωμα που πιθανότητα να τροφοδοτούσε την πυροδότηση άλλης εκρηκτικής ύλης που πιθανότατα να ήταν μέσα στο πορτμπαγκάζ.

Ενεργοποίηση.

Έγινε μια μέτρηση σε 2 ρελέ του εμπορίου του ίδιου τύπου με αυτά που ανευρέθηκαν στον τόπο της έκρηξης για να διαπιστωθεί αν υπήρχε διαφορά χρόνου της στιγμής της αποκαταστάσεως της επαφής των 2 ρελέ λόγω ανοχών κατασκευής όταν αυτά ενεργοποιούνται παραλλήλως. Διαπιστώθηκε μια διαφορά της τάξεως των 2 ms πάνω στο συγκεκριμένο δείγμα.

Ο δέκτης ενεργοποιείται από απόσταση και πάνω από 15 μέτρα κι αν ήταν κλεισμένος μέσα στο αυτοκίνητο θα μπορούσε να ενεργοποιηθεί και πάλι αν η κεραία του ήταν συνδεδεμένη π.χ. στην κεραία του αυτοκινήτου ή εξείχε ένα μικρού μόνο μήκους σύρμα περί τα 30 εκατ. του μέτρου.

Στην υπηρεσία σας υπάρχει ένα πλήρες ζεύγος πομπού – δέκτη τηλεχειρισμού και είναι δυνατό με αυτό να γίνουν ορισμένα πειράματα για να διαπιστωθεί από ποιο σημείο ήταν ή δεν ήταν δυνατή η ενεργοποίηση του δέκτη.

Μετά τιμής, Πρωτοπαπαδάκης.

Έχουμε κι εδώ πέρα πυροσωλήνες, λέει γέμισμα προωθητικό. Χρειάζονται αυτά; Το πάχος της θωράκισης μπορεί να διατρηθεί από μια ρουκέτα. Εξαρτάται από την ποιότητα της πλάκας και γωνία προσπτώσεως άλλων παραγόντων. Τι είναι αυτό; Αυτό δεν έχει ούτε υπογραφές, ούτε τίποτα. Τι να διαβάσουμε; Ηλεκτρονική πλακέτα την περιγράφει εδώ λεπτομερώς ένα σχεδιάγραμμα στο οποίο αναφέρεται και το οποίο επιδείχτηκε κι αυτό.

Αναγιγνώσκουμε την ιατροδικαστική έκθεση.

Δ. ΚΟΥΦΟΝΤΙΝΑΣ: (εκτός μικροφώνου) ? κωδικοποίηση σήματος ούτως ώστε να αποφευχθεί οποιαδήποτε πιθανότητα τυχαίας έκρηξης από άλλο σήμα.

ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Μα είπε, είναι 2 εις την δεκάτην. Επομένως 1000 τόσες συνδυασμοί. Και του αυτοκινήτου είναι περίπου τα ίδια κ. Κουφοντίνα;

Δ. ΚΟΥΦΟΝΤΙΝΑΣ: Ναι.

ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Τα ίδια είναι. Επομένως για να μην συμπέσει θέλετε να πείτε η ίδια συχνότητα με κανέναν άλλο περαστικό από ένα γκαράζ. Αυτό θέλετε να πείτε. Το επισημαίνουμε ασφαλώς και καλά κάνετε και το επισημαίνετε.

Ο ιατροδικαστής κ. Κουτσάφτης εξέτασε τον κ. Μακρυδημήτρη στο ιατρείο της Υπηρεσίας 27.11.90.

Εκτεταμένο έγκαυμα ραχιαίας επιφάνειας αριστερής άκρας χειρός, έγκαυμα αριστερού τριτιμορίου του προσώπου. Εκ της ελαφράς ταύτης σωματικής βλάβης εξ εκρήξεως προκληθείσας, ο ανωτέρω θέλει νοσήσει 20 ημέρες εκτός επιπλοκής ή υστερογενούς βλάβης.

Οι φωτογραφίες επιδείχτηκαν. Δεν ξέρω αν τις έχετε δει τις φωτογραφίες, όποιος θέλει είναι στη διάθεση του. Τα βλήματα, ό,τι υπάρχει. Τέλος πάντων, ό,τι είναι.

κ. ΖΑΪΡΗΣ: (Διαβάζει):

Επαναστατική Οργάνωση 17Ν. Αθήνα, 13.10.1990.

Τη σημερινή μας ενέργεια αφιερώνουμε στον ανώνυμο ναυτεργάτη που επί μια ζωή υπέφερε ανήκουστες κακουχίες μακριά από τον τόπο του και τους δικούς του, ταλαιπωρήθηκε, βασανίστηκε, σακατεύτηκε, δολοφονήθηκε για να αποκτήσουν ορισμένοι μαφιόζοι και γκάγκστερς που λέγονται εφοπλιστές μυθική περιουσία με την οποία εξουσιάζουν σήμερα τη χώρα έχοντας υπό τις διαταγές τους την πολιτική εξουσία.

Ένας από τους κυριότερους και ισχυρότερους Ομίλους της ντόπιας λούμπεν καπιταλιστικής τάξης σήμερα είναι ο Όμιλος Βαρδινογιάννη. Διαθέτει πολυάριθμες και ποικίλες επιχειρήσεις σ’ ένα ευρύτερο φάσμα δραστηριοτήτων από τον εφοπλιστικό χώρο τον ξενοδοχειακό, τον πετρελαϊκό με τα διυλιστήρια και την εμπορία πετρελαιοειδών, τον χώρο των μέσων μαζικής επικοινωνίας με τις εφημερίδες και τους ιδιωτικούς τηλεοπτικούς σταθμούς, τον τραπεζικό χώρο, χωρίς να ξεχνάμε τον χώρο του ποδοσφαίρου.

Ο Όμιλος Βαρδινογιάννη ακολουθώντας πιστά τις λαμπρές παραδόσεις της γκανγκστερικής μαφίας των εφοπλιστών των Ωνάσηδων, Νιάρχων, Ανδρεάδηδων, Λάτσηδων και ΣΙΑ, συγκέντρωσε σε λίγα χρόνια τεράστια οικονομική δύναμη και συνεπώς πολιτική ισχύ που του επιτρέπει να κυριαρχεί και να ελέγχει τις κορυφές της πραγματικής πολιτικής εξουσίας στη χώρα μας.

Η μοίρα των Βαρδινογιάννηδων άλλαξε ριζικά προ 20ετίας περίπου όταν ο αμερικάνικος ιμπεριαλισμός όντας σε αναζήτηση Έλληνα επιχειρηματία που θα αναλάμβανε να κατασκευάσει σε συγκεκριμένο χώρο της Κρήτης σταθμό ανεφοδιασμού για τα πολεμικά πλοία του χωροφύλακα των λαών της Μεσογείου του 6ου στόλου επέλεξε τον άγνωστο τότε και ουρανοκατέβατο Βαρδινογιάννη για λόγους δικούς του.

Είναι προφανές ότι η στρατηγική σημασία του έργου απαιτούσε επιχειρηματία τέλεια σίγουρα τυφλό ενεργούμενο του που θα διέθετε βέβαια για ανταμοιβή ισχυρούς πάτρονες και πολύ γερές πλάτες στην αρχική φάση της επιχειρηματικής του δραστηριότητας.

Στα πρώτα βήματα Βαρδινογιάννηδων υπήρχαν παιχνιδάκι, χρησιμοποιώντας καθαρά μαφιόζικες μεθόδους, πέτυχαν με την βία και την τρομοκρατία των έμπιστων μπράβων τους να εκδιώξουν όλους τους κατοίκους γύρω από τους καλούς λιμένες όπου κατασκεύασαν το σταθμό ανεφοδιασμού για να αρπάξουν τα χωράφια τους υποχρεώνοντάς τους να τα ξεπουλήσουν για ένα κομμάτι ψωμί.

Σύμφωνα μάλιστα με ορισμένες φήμες δεν δίστασαν να φτάσουν μέχρι τη δολοφονία μέσω των μπράβων τους ενός Προέδρου Κοινότητας που αντιστέκονταν με άλλους κατοίκους σε αυτή την βίαιη αρπαγή της γης. Στη συνέχεια δεν τους ήταν δύσκολο με τέτοιες πλάτες να πάρουν δάνεια και να αγοράσουν ορισμένα καράβια.

Οι εφοπλιστές αγοράζουν πάντα τα καράβια τους με δάνεια και ποτέ με μετρητά, υποθηκεύοντάς τα. Δάνεια που παίρνουν από την αγορά των νεκροδολαρίων όπου οι εφοπλιστές είναι οι τρίτοι οφειλέτες.

Η πεπατημένη πρακτική των Ελλήνων εφοπλιστών έκανε τα υπόλοιπα. Τα έργα και οι ημέρες του Έλληνα εφοπλιστή είναι παγκόσμια γνωστά με συνέπεια το όνομά του να είναι συνώνυμο στην ξένη λογοτεχνία με τον αδίστακτο μεγαλοαπατεώνα μαφιόζο. Είδωλο, σύμβολό του έχει τον Ωνάση και στόχο του τον εύκολο, γρήγορο, παρασιτικό και ακόρεστο πλουτισμό χρησιμοποιώντας οποιαδήποτε απάτη και παρανομία διανοηθεί και μη διστάζοντας μπροστά σε οποιοδήποτε έγκλημα.

Τη μεταφορά και επένδυση του συνόλου του μεγαλύτερου μέρους των κερδών του στο εξωτερικό μέσω χάρτινων εταιρειών με μάντρα τους τους διάφορους φορολογικούς παραδείσους. Για την επίτευξη του παραπάνω στόχου ακολουθεί μία πολύπλευρη και δοκιμασμένη στρατηγική της οποίας τα κύρια σημεία είναι τα παρακάτω:

Αγοράζει σε τιμές ευκαιρίας παλιά γέρικα σαπιοκάραβα-σκυλοπνίχτες. Όλοι οι Έλληνες εφοπλιστές στην πρώτη φάση της δραστηριότητάς τους αγόρασαν τέτοια καράβια και μόνο αφού σταθεροποιήθηκαν κάπως αγόρασαν και πιο καινούρια χωρίς βέβαια να εγκαταλείπουν την παλιά τους τακτική.

Ο ελληνικός εφοπλιστικός στόλος διαθέτει τα πιο γέρικα καράβια μετά από αυτόν της Κύπρου που ανήκει και αυτός κυρίως σε Έλληνες εφοπλιστές. Αυτή είναι η μία από τις δύο κύριες αιτίες που οι Έλληνες εφοπλιστές κατέχουν το θλιβερό ρεκόρ να έχουν το μεγαλύτερο αριθμό ναυαγίων το χρόνο.

Επειδή οποιαδήποτε καθυστέρηση πλοίου στην παράδοση φορτίου λόγω καιρικών συνθηκών ή η ακινητοποίησή του για τις αναγκαίες επισκευές με τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας και προστασίας του πληρώματος και του συνεργείου επισκευών ή ο καθαρισμός των δεξαμενών των τάνκερς με τις προβλεπόμενες διαδικασίες αντιστρατεύεται στο στόχο του αφού επιφέρει κάποια οικονομική ζημιά και διαφυγόντα κέρδη, ο Έλληνας εφοπλιστής διευθύνει άμεσα και καθημερινά την πορεία των καραβιών του δίνοντας εντολές στη μαριονέτα τον Πλοίαρχο να ταξιδεύει με οποιοδήποτε καιρό, με οποιαδήποτε βλάβη σε βάρος βέβαια της ασφάλειας του πληρώματος.

Έτσι όχι μόνο βάζει επάνω από τη σωματική ακεραιότητα και τη ζωή του ναυτεργάτη το κέρδος και τα δολάρια αλλά χρησιμοποιεί ανοιχτά την ανθρώπινη ζωή, την ανθρώπινη σάρκα σαν πρώτη ύλη πλουτισμού σε αυτόν τον ανθρωποβόρο μηχανισμό της μεγιστοποίησης των κερδών του με το δυστύχημα και το ναυάγιο.

Προτιμάει αυτά που αποφέρουν των αστρονομικών διαστάσεων αποζημίωση της ασφάλειας από τα μέτρα προστασίας του πληρώματος που του κοστίζουν. Αυτή είναι η δεύτερη από τις κύριες αιτίες του παραπάνω θλιβερού ρεκόρ ναυαγίων και δυστυχημάτων των ελληνικών πλοίων.

Μόνο φέτος έχουμε τουλάχιστον δύο μεγάλα ναυάγια με θύματα δεκάδες ναυτεργάτες και ένα δυστύχημα στη Δραπετσώνα. Το πρώτο πλοίο βυθίστηκε το Γενάρη, με το πλήρωμα περίπου 20 ναυτικούς επειδή ο εφοπλιστής διέταξε τον καπετάνιο να διασχίσει την Μάγχη από την Γαλλία στην Αγγλία ενώ επικρατούσε σφοδρή θαλασσοταραχή και θύελλα.

Το δεύτερο, ένα «Minerali›, βυθίστηκε και αυτό με όλο το πλήρωμα τον Αύγουστο ανοιχτά της Ιαπωνίας όταν μετά από διαταγή του πλοιοκτήτη κινήθηκε προσπαθώντας δήθεν να αποφύγει επερχόμενο τυφώνα. Ας σημειώσουμε ότι αυτό το «Minerali› δεν ανήκε σε κανέναν μικροεφοπλιστή αλλά στην οικογένεια Ανδρεάδη.

Το κοινό σημείο και στις δύο περιπτώσεις είναι ότι οι πλοιοκτήτες ήθελαν να αποφύγουν πάση θυσία την ενδεχόμενη μακρόχρονη ακινητοποίηση του πλοίου λόγω των καιρικών συνθηκών. Αλλά και στη περίπτωση του δυστυχήματος στη Δραπετσώνα για το οποίο θα μιλήσουμε πιο κάτω, η έκρηξη από την οποία σκοτώθηκαν δύο εργάτες και τραυματίστηκαν άλλοι έξι έγινε γιατί οι πλοιοκτήτες Βαρδινογιάννηδες αρνήθηκαν τον καθαρισμό των δεξαμενών και των σωληνώσεων από τα αέρια επειδή αυτή η διαδικασία είναι χρονοβόρα και κοστίζει.

Παραφράζοντας λοιπόν έναν ξένο συγγραφέα ο οποίος έγραφε «ένας εκατομμυριούχος στο βάθος των χρηματοκιβωτίων του έχει στη διάθεσή του περισσότερες ανθρώπινες ζωές από οποιονδήποτε Μονάρχη›, μπορούμε να πούμε χωρίς καμία υπερβολή ότι ένας Έλληνας εφοπλιστής στο βάθος των χρηματοκιβωτίων του έχει να παρουσιάσει περισσότερο πτώματα και περισσότερες ανθρώπινες ζωές που έχει αφαιρέσει από οποιονδήποτε κοινό εγκληματία των φυλακών.

Χρησιμοποιεί τις σημαίες ευκαιρίας. Ο ελληνικός εφοπλιστικός στόλος είναι ο μοναδικός στον κόσμο που η ανάρτηση των πλοίων με ξένη σημαία ευκαιρίας ξεπερνάει αυτή όσων έχουν υψωμένη την ελληνική σημαία. Η ανάρτηση της σημαίας ευκαιρίας δεν γίνεται για λόγους φορολογικούς αφού το φορολογικό καθεστώς των εφοπλιστών είναι τέτοιο που ουσιαστικά δεν πληρώνουν φόρους με τα διάφορα σκανδαλώδη προνόμια και φοροαπαλλαγές που τους έχει παραχωρήσει το κράτος-υπηρέτης τους αλλά για λόγους κοινωνικούς και οικονομικούς.

Τους επιτρέπει να προσλαμβάνουν ξένους ναυτεργάτες από τον τρίτο κόσμο χωρίς κανένα αριθμητικό περιορισμό που δεν απολαμβάνουν καμίας κοινωνικής ασφάλισης και προστασίας καταπατώντας και αυτά ακόμη τα στοιχειώδη και αστεία μέτρα προστασίας του πληρώματος πληρώνοντας τους με μισθούς πείνας.

Έτσι ενώ το κόστος μισθοδοσίας ενός τύπου πλοίου το ΄86 ήταν 900.000 δολάρια για ένα με αγγλικό πλήρωμα για τον ίδιο τύπο το κόστος ήταν μόνο 340.000 δολάρια αν είχε ανηρτημένη σημαία ευκαιρίας και ναυτεργάτες από τον Τρίτο Κόσμο.

Οι συνέπειες λοιπόν και εδώ είναι αφενός τα ατυχήματα και τα ναυάγια και αφετέρου η αυξανόμενη ανεργία των Ελλήνων ναυτεργατών. Ας προσθέσουμε ότι για τα περισσότερα αυτά πλοία με σημαίες ευκαιρίας είναι πολύ δύσκολο να διαπιστωθεί ποιος είναι ο πραγματικός πλοιοκτήτης γιατί συνήθως κρύβεται πίσω από ένα δέντρο κάποιων εταιρειών με έδρα τους φορολογικούς παραδείσους.

Υποκοστολογεί συστηματικά όταν δεν τους αποκρύπτει τελείως τους ναύλους που εισπράττει. Έτσι ενώ το ΄86 η παγκόσμια συνολική μεταφορά δια θαλάσσης του πετρελαίου κόστισε περισσότερο από 80 δισεκατομμύρια δολάρια, οι δηλωμένοι εισπραχθέντες ναύλοι ανέρχονται μόνο σε 50 δισεκατομμύρια, δηλαδή 30 δις εξατμίστηκαν.

Κανείς δεν αμφιβάλλει ότι τα περισσότερα από αυτά τα εισέπραξαν Έλληνες εφοπλιστές. Παραβιάζεται συστηματικά όλο το εμπάργκο προκειμένου να κερδίσει τους νομικούς ναύλους. Έτσι πέρα από την γνωστή περίπτωση του τάνκερ «Σάλεμ› που παραβίασε το εμπάργκο της Νότιας Αφρικής το ΄80 πριν φτάσει στο οργανωμένο ναυάγιο για να εισπράξει την ασφάλεια, πέντε από τους μεγαλύτερους ελληνικούς εφοπλιστικούς ομίλους παραβίαζαν συνεχώς και επί χρόνια το εμπάργκο της ρατσιστικής Νότιας Αφρικής με πλήρη γνώση της δημοκρατικής Δύσης που το ανεχόταν αν δεν ενθάρρυνε τον μαυραγορίτη Λάτση και ότι είναι ιδιοκτήτης κτήματος στην Ελβετία που βρίσκεται δίπλα σε μεγάλη έκταση που ανήκει στους Βαρδινογιάννηδες. Ο αποτυχημένος Κοσκωτάς που ακούει στο όνομα Βαρδής Βαρδινογιάννης μαζί με τον Λάτση είναι σήμερα μέσα στον αμαρτωλό χώρο των εφοπλιστών, ότι ήταν τις προηγούμενες δεκαετίες ο Ωνάσης και ο Νιάρχος.

ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Μας φάγανε μία σελίδα. Προχωράμε. Θα την διαβάσουμε μετά. ¶μα μας την δώσετε θα την διαβάσουμε. Ότι έχουμε εμείς αναγνωστέα αυτά έχουμε. Τί να κάνουμε; ¶μα είναι κάτι να μας την δώσετε. Να την βρούμε. Να διαβαστούν τί έχουμε με τους εφοπλιστές και αυτό μας δικαιολογεί να παίρνουμε κι ένα αυτοκίνητο και να το βάζουμε δίπλα, όταν περνάει ένας από αυτούς.

κ. ΖΑΪΡΗΣ: (Διαβάζει):

«Έχει μεταφέρει και επενδύσει σχεδόν όλα τα κέρδη στο εξωτερικό κερδοσκοπώντας ενάντια στη χώρα και εκβιάζοντάς την όπως ακριβώς το ξένο κεφάλαιο. Έτσι ο πατριώτης Λάτσης και οι άλλοι Έλληνες εφοπλιστές στην κρίση του ΄74 με την Τούρκικη εισβολή στην Κύπρο ενώ η χώρα δεν είχε πετρέλαιο, μετέφεραν με τα δεξαμενόπλοιά τους και τροφοδοτούσαν με πετρέλαιο την Τουρκία.

Σήμερα οι μεγάλοι Έλληνες εφοπλιστές είναι εγκατεστημένοι στο Λονδίνο όπου μέσω του committee εκβιάζουν ανοιχτά την εκάστοτε Κυβέρνηση ότι θα πάρουν τα καράβια τους. Θέτουν ως όρους και απαιτούν νέα προνόμια για να υψώσουν την ελληνική σημαία διατάζοντας το κράτος σαν να ήταν μαριονέτα τους.

Πρόσφατα ο Γερεμίδης χάρισε 10 δισεκατομμύρια χρέη σε συνάλλαγμα σε πέντε Έλληνες εφοπλιστές του Λονδίνου. Είδωλό τους ο Ωνάσης που ενώ μία ζωή καταλήστευσε την χώρα και όχι μόνο με την εφοπλιστική του δραστηριότητα, πέθανε έχοντας μεταφέρει τα πάντα στο εξωτερικό και μη αφήνοντας ούτε την πιο μικρή επιχείρησή του στην Ελλάδα.

Και οι κληρονόμοι του συνεχίζοντας την πρακτική του αρνήθηκαν να πληρώσουν τα 5 δις φόρους κληρονομιάς γονατίζοντας το κράτος και υποχρεώνοντάς το να δεχθεί ένα μέρος μόνο του φόρου για την ανέγερση νοσοκομείου το οποίο παρουσιάζεται δήθεν σαν δωρεά, ενώ πληρώνεται από το χρέος του μη καταβληθέντος φόρου.

Είναι ο κύριος υπεύθυνος για την ρύπανση και την μόλυνση της θάλασσας, για να αποτρέψει κι εδώ την ακινητοποίηση του πλοίου που απαιτεί ο σωστός καθαρισμός του διατάσσει να ρίχνονται τα διάφορα βρωμόνερα τόσο του έρματος όσο και των δεξαμενών στην ανοιχτή θάλασσα όπως άλλωστε καταγγέλθηκε πρόσφατα με φωτογραφίες από τον ναυτεργάτη.

Έτσι μόνο στο Αιγαίο ρίχνονται κάθε χρόνο 10.000 τόνοι πετρελαιοειδών που προέρχονται από την πλύση των δεξαμενών στην ανοιχτή θάλασσα. Ελέγχει ασφυκτικά τον Τύπο και τα ΜΜΕ είτε άμεσα, είτε έμμεσα για να αποτρέψει την δημοσιοποίηση των παραπάνω παρανομιών και εγκλημάτων του και να παραπλανάει την κοινή γνώμη και την Δικαιοσύνη.

Έτσι εκτός από τον Βαρδινογιάννη που είναι ιδιοκτήτης τηλεοπτικού σταθμού MEGA CHANNEL και της σημερινής εφημερίδας «ΜΕΣΗΜΒΡΙΝΗ› οι άλλοι μαφιόζοι γκάνγκστερ εφοπλιστές Αλαφούζος και Κυριακού του ραδιοφωνικού σταθμού του ΑΝΤ1. Είναι αποκαλυπτικό αυτού του ασφυκτικού ελέγχου το γεγονός ότι μετά τις πρόσφατες καταγγελίες των εργαζομένων για το θανατηφόρο ατύχημα στο «PRETTY SEA› ούτε μία εφημερίδα δεν τόλμησε να αναφέρει το όνομα του πλοιοκτήτη Βαρδινογιάννη. Όλες λες και ήταν συνεννοημένες μιλούσαν ανώνυμα για τον πλοιοκτήτη.

Δεν πρέπει να διαφεύγει της προσοχής ότι οι εφοπλιστές αγοράζουν ποδοσφαιρικές ομάδες όχι για λόγους επιχειρηματικούς παρότι κερδίζουν κι εδώ αλλά κυρίως για λόγους δημοσίων σχέσεων για να πετύχουν κάποια πλατύτερη κοινωνική αναγνώριση που γνωρίζουν ότι δεν έχουν.

Έτσι ακριβώς όπως ο Κοσκωτάς αγόρασε τον Ολυμπιακό, ο Βαρδινογιάννης αγόρασε τον Παναθηναϊκό ποντάροντας ότι οι οπαδοί της ομάδας θα μετατραπούν σε υποστηριχτές του επιχειρηματικού ομίλου και της πρακτικής του. Ακόμη οι εφοπλιστές λειτουργώντας σαν κράτος εν κράτει εξαγοράζουν τους άντρες του Λιμενικού που λειτουργούν σαν υπάλληλοί τους, τους πραγματογνώμονες μετά από κάθε ατύχημα, τους επικεφαλής του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας, τους Δικαστικούς, τους Αστυνομικούς (ο Λάτσης μισθοδοτεί κανονικά αστυνομικά συνεργεία και τέλος τους ίδιους τους πολιτικούς).

Ο Μητσοτάκης δεν κρύβει καν ότι ταξιδεύει με το ιδιωτικό τζετ του αρχι-γκάνγκστερ πρώην ταγματασφαλίτη και μαυραγορίτη Λάτση και ότι είναι ο ιδιοκτήτης κτήματος στην Ελβετία που βρίσκεται δίπλα σε μεγάλη έκταση που ανήκει στους Βαρδινογιάννηδες.

Ο αποτυχημένος Κοσκωτάς που ακούει στο όνομα Βαρδής Βαρδινογιάννης μαζί με τον Λάτση είναι σήμερα μέσα στον αμαρτωλό χώρο των εφοπλιστών ό,τι ήταν στις προηγούμενες δεκαετίες ο Ωνάσης και ο Νιάρχος. Είναι οι κατεξοχήν αντιπροσωπευτικοί τύπου του αδίστακτου μεγαλοαπατεώνα μαφιόζου-φονιά εφοπλιστή. Σας τέτοιος έχει συμμετάσχει και πραγματοποιήσει όλες τις παραπάνω απάτες και κομπίνες και έχει μέχρι στο βάθος των χρηματοκιβωτίων του περισσότερα πτώματα ναυτεργατών, περισσότερες ανθρώπινες ζωές που έχει αφαιρέσει από οποιονδήποτε εγκληματία των φυλακών. Για όλους αυτούς τους λόγους αποφασίσαμε να τον εκτελέσουμε.

Για να μην υποστηρίζουν μερικοί ότι όλα αυτά είναι αυθαίρετες συκοφαντίες τίμιων επιχειρηματιών από μέρους μας θα αναφερθούμε σε μια και μόνη αλλά αποκαλυπτική περίπτωση. Στις 13 Φλεβάρη 1990 το δεξαμενόπλοιο «PRETTY SEA› πλοιοκτησίας Βαρδινογιάννη βρίσκονταν στο μόλο της Δραπετσώνας όπου γίνονται επισκευές στις δεξαμενές τους. Έκρηξη που σημειώθηκε στη δεξαμενή Νο 2 και σε βάθος 28 μέτρων από διαρροή αερίου είχε σαν συνέπεια να σκοτωθούν οι εργάτες Γ. Λευκαντής 37 χρόνων και Ν. Σταματιάδης 35 χρόνων και να υποστούν σοβαρά εγκαύματα άλλοι 6 συνάδελφοί τους.

Τέτοιου τύπου δυστυχήματα γίνονται συνέχεια σχεδόν κάθε χρόνο από τις ίδιες πάντα αιτίες που είναι, όπως εξηγήσαμε πιο πάνω, η άρνηση των εφοπλιστών να λειτουργήσουν free gas, να καθαρίσουν τις σωληνώσεις και τις δεξαμενές από τα αέρια διαδικασία που είναι χρονοβόρα, απαιτεί ακινητοποίηση σε ειδικούς χώρους και άρα αυξάνει το κόστος και τα διαφυγόντα κέρδη τους.

Σύμφωνα με έκθεση αυτοψίας που πραγματοποίησε στο δεξαμενόπλοιο ο Ναυπηγός-Μηχανολόγος Κυριάκος Γκοκής στην δεξαμενή όπου γίνονται οι εργασίες υπήρχαν κατάλοιπα πετρελαίου σε ποσότητα 10 βαρελιών και ρινίσματα ξύλου.

Η έκθεση αναφέρει πιο κάτω ότι υπήρχε πιστοποιητικό απαλλαγής από επικίνδυνα αέρια και άδεια εκτελέσεως εργασιών με φλόγα το οποίο εκδόθηκε μισή ώρα πριν το ατύχημα, δηλαδή στις 12:00 το μεσημέρι στις 13/2/90. Ακόμα δεν υπήρχε πιστοποιητικό απαλλαγής επικινδύνων αερίων για τις σωληνώσεις του πλοίου.

Ο Γκοκής καταλήγει τελικά στο συμπέρασμα: «εύφλεκτον αέριον υδρογονανθράκων ομού μετά μικρής ποσότητας αργού πετρελαίου διέρρευσε διαμέσου των σωληνώσεων με αποτέλεσμα την βίαιη ανάφλεξη σε εκείνα τα σημεία της δεξαμενής όπου υπήρχαν θύλακες αερίων›. Και παρακάτω επισημαίνει ότι «ήταν ανεπίτρεπτη η χρήση φλόγας χωρίς προηγουμένως να έχουν ελεγχθεί και καθαριστεί από κατάλοιπα και εύφλεκτα αέρια και οι παντός είδους σωληνώσεις της συγκεκριμένες δεξαμενής›.

Αντίθετα όμως στην έκθεση αυτοψίας που ανατέθηκε στους τεχνικούς πραγματογνώμονες Ιορδάνη, Ματθαίου και Τσαπάρα μέσα στα πλαίσια της προανάκρισης που διενεργεί ο Πλωτάρχης Λιμενικού Σώματος και Διοικητής του ΒΒ Λιμενικού Σταθμού Κερατσινίου Α. Χηνόπουλος αποδίδονται ευθύνες στους εργαζόμενους λόγω βασικών παραλήψεών τους.

Η προανάκριση αυτή τραβάει εσκεμμένα σε μάκρος και δεν έχει ακόμη ολοκληρωθεί 9 μήνες μετά το δυστύχημα. Το γιατί το αντιλαμβανόμαστε αμέσως όταν πληροφορηθούμε τα σχετικά με μία άλλη υπέροχη ιστορία αντάξια του εφοπλιστικού κόσμου, αυτή του πλοίου «MELODY›.

Στο πλοίο «MELODY› σημειώθηκε καταστροφική πυρκαγιά στις 6 Ιουλίου 1990 και ενώ αυτό βρισκόταν λιμενισμένο στο μόλο Κερατσινίου. Ο ίδιος ο Χηνόπουλος ανέλαβε κι εδώ την προανάκριση. Ζήτησε λοιπόν μαζί με το Δημοτικό Σύμβουλο Πηρούνη εκβιαστικά 500.000 δολάρια από τον πλοιοκτήτη του «MELODY› για να συντάξει θετική αναφορά ώστε αυτός να εισπράξει τα ασφάλιστρα των 10 εκατομμυρίων δολαρίων.

Επειδή όμως ο εφοπλιστής φαίνεται ότι έλυσε το πρόβλημά του από αλλού και κατόρθωσε να εισπράξει τα ασφάλιστρα κατήγγειλε τον Χηνόπουλο και τον Πηρούνη στους οποίους είχε ήδη καταβάλλει 32 εκατομμύρια. Έτσι οι δύο ωραίοι κύριοι συνελήφθησαν με τα σημειωμένα χαρτονομίσματα στο χέρι και ο Πλωτάρχης Χηνόπουλος προφυλακίστηκε.

Αυτός λοιπόν ο αποδεδειγμένα πουλημένος σε εφοπλιστές Χηνόπουλος είχε αναλάβει την προανάκριση για το δυστύχημα το «PRETTY SEA›. Σύμφωνα ακόμα με καταγγελίες του εκπροσώπου των Συνδικάτων Μετάλλων ο Χηνόπουλος δεν είναι η μόνη σύμπτωση και υπάρχει ολόκληρο κύκλωμα που λειτουργεί γύρω από τα εργατικά ατυχήματα στον Πειραιά.

Έτσι από μία λίστα 41 τεχνικών εμπειρογνωμόνων οι τρεις προαναφερθέντες Ματθαίου, Ιορδάνης, Τσαπάρας είναι οι μόνοι που έχουν αναλάβει σχεδόν όλες τις περιπτώσεις ατυχημάτων με νεκρούς εργάτες τα τρία τελευταία χρόνια. Το ίδιο δικηγορικό γραφείο αναλαμβάνει όλες αυτές τις περιπτώσεις και τέλος ο Εισαγγελέας Ποινικής Δίωξης Αμπράμης, όταν ζητήθηκε από τους συνδικαλιστές να διευρυνθεί η εισαγγελική έρευνα για το «PRETTY SEA› τους απάντησε ως εξής «Και τί έγινε; Πήρε ο πλοιοκτήτης αποζημίωση 10 εκατομμύρια δολάρια. Έβαλε και ο Χηνόπουλος μερικές πενταροδεκάρες στην τσέπη και αυτό συνιστά αδίκημα; Συνηθισμένα πράγματα είναι αυτά, συμβαίνουν›.

Ας προσθέσουμε ότι ο πουλημένος εφοπλιστής Πλωτάρχης του Λιμενικού Σώματος Χηνόπουλος ήταν μέλος της Επιτροπής Ελέγχου Υγιεινής και Ασφάλειας, ήταν εκπρόσωπος του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας προς δόξα του ελληνικού κράτος, μαριονέτα των εφοπλιστών.

Τέλος να σημειώσουμε ότι σύμφωνα με τον αντιπρόσωπο του Συνδικάτου Μετάλλων και εκπρόσωπου των εργαζομένων στην Επιτροπή Ελέγχου Υγιεινής και Ασφάλειας ο πλοιοκτήτης του «PRETTY SEA› Bαρδινογιάννης έκανε αστική παρέμβαση ζητώντας του 500 εκατομμύρια. Τον χαρακτηρισμό λοιπόν του γκάνγκστερ τον κέρδισε επάξια.

Όσον αφορά τα άλλα ανδραγαθήματα του Ομίλου Βαρδινογιάννη θα αναφέρουμε εν συντομία γιατί αλλιώς θα έπρεπε να συντάξουμε ολόκληρο βιβλίο τα εξής: σύμφωνα με καταγγελία που έγινε το ΄82 από τον τότε Υπουργό Οικονομικών Κουλουριάνο στη Βουλή και βασίστηκε σε απόρρητη έκθεση του Υπουργείου Συντονισμού το ΄80 επί κυβέρνηση Νέας Δημοκρατία, η MOTOR OIL του Βαρδινογιάννη όπως και η PETROLA του Λάτση κερδοσκοπώντας και εκβιάζοντας το Ελληνικό Κράτος το ζημίωσε το 1979 κατά 81 εκατομμύρια δολάρια πουλώντάς τους 1.200 μετρικούς τόνους πετρελαίου κατά 70 δολάρια το μετρικό τόνο ακριβότερο από αυτό που πρόσφερε το Ιράκ και η Σαουδική Αραβία.

Για τον ίδιο λόγο το ελληνικό Δημόσιο ζημιώθηκε κατά 150.000 δολάρια το 1980. Για το επίτευγμα βέβαια αυτό, υπεύθυνος είναι επίσης ο τότε Υπουργός Βιομηχανίας, μόνιμος βακάλης όλων των καπιταλιστών, Έβερτ, που προτίμησε για λόγους ευνοήτους τους πιο ακριβούς Βαρδινολάτσηδες από το αραβικό πιο φθηνό πετρέλαιο. (Αυτός φαίνεται ότι είναι ο λόγος που προβάλλεται σαν μόνιμος δελφίνος της Δεξιάς ένας τόσο ανίκανος πολιτικός σαν τον Έβερτ).

Γι αυτό το σκάνδαλο βέβαια ο Τύπος τήρησε σιγήν ιχθύος με πρώτο και καλύτερο το συγκρότημα Λαμπράκη που έχει αναλάβει εργολαβικά τη διαφήμιση των Βαρδινογιάννηδων και τη μετατροπή της κάθε απάτης σε αγαθοεργία για λόγους και πάλι ευνόητους. Τα δύο διυλιστήρια της MOTOR OIL και της PETROLA κατασκευάστηκαν επί δικτατορίας με τα διάφορα θαλασσοδάνεια της χούντας και τα σκανδαλώδη προνόμια σαν καθαρά εξαγωγικά.

Πέτυχαν όμως σήμερα, με τη βοήθεια της ΕΟΚ, δηλαδή του ξένου μεγάλου κεφαλαίου, να μπουν στην εσωτερική αγορά και να ανατρέψουν την προστατευτική των συμφερόντων της χώρας πετρελαϊκή πολιτική, προστατευτική πολιτική που ακολούθησαν όλες οι δυτικοευρωπαϊκές κυβερνήσεις σε κάποιο βιομηχανικό τομέα, παραβιάζοντας τις θεωρητικές φιλελεύθερες αρχές της ΕΟΚ, υπονομεύοντας το στόχο της ανεξαρτησίας της χώρας στον στρατηγικό τομέα της ενέργειας.

Κατόρθωσαν να καθυστερήσουν και να ανατρέψουν το πρόγραμμα επενδύσεων και εκσυγχρονισμού των ελληνικών διυλιστηρίων Ασπροπύργου με το οποίο αυτά θα είχαν καλύτερα και πιο φθηνά προϊόντα και θα ανταγωνίζονταν από θέσεις ισχύος την MOTOR OIL και την PETROLA εκμεταλλευόμενοι το σκάνδαλο των διυλιστηρίων του ’86 μέσω του ελεγχόμενου Τύπου και των ανθρώπων του στον κρατικό μηχανισμό.

Σύμφωνα μάλιστα με ορισμένες φήμες που δεν αποκλείεται να είναι αληθινές, αν λάβουμε υπόψη μας το πόσο ανερμάτιστα αλαζόνες, ηλίθιοι αλλά και απατεωνίσκοι ήταν οι άνθρωποι που είχε τοποθετήσει το ΠΑΣΟΚ στα διυλιστήρια και βρέθηκαν μπλεγμένοι στο σκάνδαλο, τα νήματα της ίντριγκας κινήθηκαν απ’ αυτούς με μόνο στόχο την καθυστέρηση στην ανατροπή αυτού του προγράμματος.

Οι Βαρδινο-λάτσηδες κατόρθωσαν μέσω των διαφόρων εξαγορασμένων βουλευτών και Υπουργών να περάσουν τροπολογίες που χαρακτηρίζουν την περιοχή Μεγάρων σαν σεισμόπληκτη και έτσι να πετύχουν τη διαγραφή των τεράστιων χρεών, των απλήρωτων φόρων τους. Τους χάρισαν έτσι εκατοντάδες εκατομμύρια απλήρωτων φόρων. Ακόμα σύμφωνα με την Κοινότητα των Αγίων Θεοδώρων, η MOTOR OIL του ομίλου Βαρδινογιάννη, έχοντας πλαστογραφήσει τον αριθμό της έκτασης των Διυλιστηρίων, από 1.200.000 τ.μ. σε 12.000.000 τ.μ., εξαπάτησαν την Κοινότητα πληρώνοντας Κοινοτικά τέλη 800.000 αντί των 3.000.000.

Έτσι, μόνο από το ’82 μέχρι το ’87, γιατί για το πριν το ’82 τα χρέη έχουν παραγραφεί, ο όμιλος Βαρδινογιάννη χρωστάει 200.000.000 για Κοινοτικά τέλη στην Κοινότητα, τα οποία βέβαια αρνείται να πληρώσει. Οι Βαρδινογιάννηδες αντέγραψαν και σε ένα άλλο σημείο την πρακτική του Ωνάση: Το μετοχικό κεφάλαιο της MOTOR OIL κατά 48,7 και 39,6 σε δύο εταιρείες, την GERANOI COMPANION AUGERA και την ΨΗΛΟΡΕΙΤΗΣ SHIPPING COMPANY αντίστοιχα, που έχουν και οι δύο ως έδρα τον Παναμά.

Πέρα τέλος από τις τεράστιες εκτάσεις που κατέχουν στην Κρήτη και που αγόρασαν με τους γνωστούς τρόπους, αγόρασαν στην αρχή του χρόνου από Αγιορείτικο Μοναστήρι 53.000 στρέμματα στη Σιθωνία της Χαλκιδικής με το αστρονομικό ποσό των 1.000 δραχμών το στρέμμα. Τα κύρια χαρακτηριστικά της περιόδου είναι το πλήρες ξεπούλημα και ο φαληρισμός της χώρας, η γενική επίθεση της λούμπεν μεγαλοαστικής τάξης ανάμεσα στους εργαζόμενους, οι κοινωνικές και πολιτικές τους κατακτήσεις, ουσιαστική συναίνεση της Αντιπολίτευσης – ΠΑΣΟΚ -Συνασπισμού αλλά και της συνδικαλιστικής ηγεσίας και η απουσία οποιασδήποτε αντίστασης από μέρους τους.

Η πιστή αντιγραφή στη χώρα μας του μοντέλου του δυτικοευρωπαϊκού ολοκληρωτισμού, από πολιτικούς της Ν.Δ. που εφαρμόζουν δουλικά τις εντολές της ΕΟΚ και του δυτικού πολυεθνικού κεφαλαίου σε βάρος των συμφερόντων της χώρας. Η γνωστή συνταγή του φιλελευθερισμού και των ιδιωτικοποιήσεων παρουσιάζεται σαν πανάκεια σε μια χώρα όπου η ιδιωτική πρωτοβουλία έχει αποτύχει και χρεοκοπήσει πανηγυρικά. Όπου οι σημαντικότεροι Έλληνες μεγαλοεπιχειρηματίες απέτυχαν οικονομικά, δημιουργώντας προβληματικές ενώ οι υπόλοιποι επέζησαν χάρη ακριβώς στη δωρεάν χρηματοδότησή τους από το κράτος το οποίο θρασύτατα και υποκριτικά κατακεραυνώνουν.

Σήμερα ακόμη και αυτοί ξεπουλάν τις επιχειρήσεις στο ξένο κεφάλαιο, αποδεικνύοντας έμπρακτα την ανικανότητά τους προς την προοπτική να διακοπούν οι διάφορες κρατικές επιχορηγήσεις. Τα πάντα σήμερα ξεπουλιούνται με κύριο οικονομικό όπλο του ξένου κεφαλαίου, τη χαμηλή αξία της δραχμές που στη διάρκεια της μεταπολίτευσης, έχασε το 85% της αξίας της χωρίς βέβαια αυτή η υποτίμηση να οδηγήσει σε κάποια ανάπτυξη, αλλά αντίθετα στην αποβιομηχανοποίηση.

Μεθοδεύεται η επιστροφή των προβληματικών στους παλιούς ιδιοκτήτες τους, τους απατεώνες που τους χρεοκόπησαν κατακλέβοντάς τες. Επιχειρήσεις του δημοσίου ακόμα και επίσημα κερδοφόρες, ξεπουλιούνται σε απίστευτα χαμηλές τιμές με τους διάφορους απατεώνες νεοδημοκράτες να βρίσκονται σε εμφύλιο για το ποιος θα εισπράξει τις μεγαλύτερες μίζες. Σε αυτό το γενικό ξεπούλημα της χώρας, σημαντικό ρόλο παίζουν και τα ΜΜΕ, τόσο τα ηλεκτρονικά όσο και τα έντυπα.

Με μια συστηματική πλύση εγκεφάλου, αφού τα περισσότερα ελέγχονται από διάφορους ομίλους των λούμπεν καπιταλιστών και μαφιόζων εφοπλιστών, παρουσιάζουν τις συνεχείς εξαγορές των πάντων, σαν τα συνηθισμένα φαινόμενα διεθνοποίησης του μεγάλου κεφαλαίου που συμβαίνουν καθημερινά στη δύση.

Αποκρύβουν την καίρια διαφορά που υπάρχει ανάμεσα στο εξαρτημένο και κομπραδόρικο χαρακτήρα της ντόπιας άρχουσας τάξης και του σχετικοαυτόνομου χαρακτήρα παρ’ όλη τη διεθνοποίηση των δυτικών αστικών τάξεων. Αυτονομία που υποστηρίζουν με νύχια και με δόντια όπως δείχνει ο οικονομικός, εμπορικός, επιχειρηματικός πόλεμος που μένεται στη δύση, παραπλανώντας έτσι το λαό παρουσιάζοντας την περιθωριοποίηση της χώρας, σαν δήθεν εκσυγχρονισμό και διεθνοποίηση.

Τα 10.000 παιδιά και οι 2.000 έγκυες γυναίκες που δολοφονεί καθημερινά η ουμανιστική δύση στον Τρίτο Κόσμο, μέσω της βίας των οικονομικών σχέσεων που του έχει επιβάλλει, δείχνουν ότι πολλές φορές είναι χειρότερη από την ένοπλη βία και την κατοχή. Στο συγκεκριμένο ζήτημα, μας απασχολεί η βία αυτών των οικονομικών σχέσεων που επιβάλλουν οι μεγάλες δυτικές χώρες και κυρίως η Γερμανία στη χώρα μας, έχει και μια άλλη συνέπεια:

Είναι γνωστό ότι η χώρα μας διεκδικεί από τη σημερινή Γερμανία πολεμικές επανορθώσεις, που ανέρχονται σε 30 δις δολάρια σημερινά συν τα κατοχικά δάνεια που ανέρχονται σε 13 δις δολάρια, σύμφωνα με τον καθηγητή Αγγελόπουλο. Η σημερινή ενοποιημένη Γερμανία αρνείται να το καταβάλλει ενώ στη Ν.Δ. όχι μόνο δεν θέτουν το ζήτημα αλλά προτιμούν να προσκυνούν δουλικά τους διάφορους δυτικούς κομισάριους για το περιβόητο δάνειο.

Η απόφαση αυτή του σημερινού Δ’ Ράιχ είναι καθαρά ναζιστική αφού η μη καταβολή των δίκαιων επανορθώσεων, επιτρέπει στις γερμανικές επιχειρήσεις, SIEMENS, LUFTHANSA κτλ., να εξαγοράσουν ελληνικές επιχειρήσεις με τα χρήματα που μας οφείλουν και μας ανήκουν και να γίνονται έτσι ουσιαστικά αφεντικά στη χώρα μας.

Εκεί λοιπόν που απέτυχε το Γ’ Ράιχ με την ένοπλη νίκη και κατοχή, επιτυγχάνει σήμερα το Δ’ Ράιχ με τη βία απλώς των οικονομικών σχέσεων που επιβάλλονται στη χώρα και αν οι γραικύλοι ατζέντες του γερμανικού και δυτικού κεφαλαίου ή και της Ν.Δ. αδιαφορούν γι αυτό, ο ελληνικός λαός δεν πρόκειται να το επιτρέψει.

Προειδοποιούμε όλες τις γερμανικές επιχειρήσεις στη χώρα μας που θα εξαγοράσουν ή έχουν εξαγοράσει ελληνικές επιχειρήσεις, ότι θα τις χτυπάμε χωρίς προειδοποίηση, όσο το γερμανικό Δ’ Ράιχ δεν καταβάλλει στη χώρα μας τις πολεμικές επανορθώσεις των 30 δις δολαρίων συν το γερμανικό κατοχικό δάνειο των 13 δις δολαρίων.

Προτεινόμενα για εσάς



Δημοφιλή