Αλ. Τσίπρας - Π. Καμμένος: Κοινό μέτωπο συμπαράστασης στην Κύπρο

Παρασκευή, 22 Μαρτίου 2013 15:39
UPD:22/03 19:38

Στην ανάγκη δημιουργίας ενός παλλαϊκού μετώπου συμπαράστασης στον κυπριακό λαό συμφώνησαν ο Αλέξης Τσίπρας και ο Πάνος Καμμένος, όπως ανέφερε ο πρόεδρος της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ, σε δηλώσεις του μετά τη μεταξύ τους συνάντηση.

67 σχόλια
Ταξινόμηση:
Επιστροφή στο άρθρο
doonies[91.140.6xx.xxx]
24/03/2013 14:14

@DKK
στο πρωτο σου μηνυμα σε πολλα συμφωνω
αν και δεν νομιζω οτι οι ευθυνες των πολιτικων ηταν τοσο μεγαλες.
ηταν και ειναι ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ το συστημα που σε παρασυρει και σου επιτρεπει μηδενικες δυνατοτητες αντιδρασης.
σε απλα ελληνικα σε μια οικονομια
1.με ανοιχτα οικονομικα συνορα
2.με ενα πανισχυρο νομισμα που μπορεις να δανειζεσαι αφειδως και φθηνα και
3.με μια παραγωγη εντελως ελαστικη ως προς την ζητηση.
το ΜΟΝΟ μοντελο που μενει ειναι η αυξηση της καταναλωσης ιδιωτικης και δημοσιας μεσω δανεισμου οποτε στην αρχη η δημιουργια παντου φουσκων και συνεπακολουθα η χρεοκοπια ειναι αναποφευκτη.
στο δευτερο μηνυμα
τεχνηεντως θες να κρυψεις οτι συμφωνεις.
περα απο τα περι χρηστης διοικησης,ισοτητος,αδελφοτητος,ελευθεριας(βερμπαλισμοι περασμενων αιωνων ανταξιοι των κομμουνιστικων αντιστοιχων) το σημειο-κλειδι ειναι το
-επιτρεπει την αναπτυξη του ΙΤ-
αρα ο ΙΤ παιζει τον κυριαρχο ρολο.
οταν εχεις εναν ασθενη με την κακια αρρωστια σε τελικο σταδιο,ο οποιος εχει και διαβητη
το θεωρω αστειο ο γιατρος να του λεει οτι πρεπει να κανει διαιτα και να αποφευγει τα τηγανιτα.
στο μονο που ελπιζει ειναι ο θεος.
υ.γ.
@DimitrisC
πιστευω να καταλαβες οτι δεν τρεφω ψευδαισθησεις.οσο για τα περι προδοτων,ισχυει σε μεγαλο ποσοστο,οχι ομως απολυτα

Υπερψηφίστηκε από 1 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
DimitrisC[37.6.1xx.xxx]
24/03/2013 11:55

BTW. Συμφώνησα ΑΜΕΣΩΣ -οχι εμμέσως! ΑΛΛΑ:
Προδότης είναι αυτός που διάλεξε την παράταξη που έχασε και όλα τα άλλα είναι φούμαρα της ηθικής των νικητών.

Πιστεύω ότι όποιος είναι εγκλωβισμένος και το γνωρίζει, είναι λιγότερο καραγκιόζης από κάποιον με ψευδαίσθηση ελευθερίας κινήσεων.
Είναι λυπηρόν; Ναι! Αλλά έχω πάψει να στενοχωριέμαι ή να εξοργίζομαι, πλέον. Το θυμικό, επίσης δεν πρέπει να εμπλέκεται σε θέματα μακροικονομίας.

Πάντως, με μόνη πιθανή εξαίρεση εσένα, αντιπαθώ όσους εκπλήσσονται! Είναι πάντα το κυριότερο συστατικό σε μία συνταγή ήττας.
Ο δικός μου προ ολίγου έβαλε ενα μαγικό γκολ!
Respect, bro!

Υπερψηφίστηκε από 0 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
DKK[62.74.2xx.xxx]
24/03/2013 11:49

Doonies,Ετουτη τη φορα σε προτρεπω να ξαναδιαβασεις τα δικα σου γραπτα ,αναφορικα με τη σημασια της ΧΡΗΣΤΗΣ Δημοσιας Διοικησης, ως Αξιωμα -Προυποθεση ευημερουσης,κοινωνιας στη βαση των Αρχων-ισοτης,αδελφοτης,ελευθερια-.
Στην ΕΣΣΔ η διοικηση επιβαλλει την ακρατη τρομοκρατικη-περιοριστικη γραφειοκρατια,ενω Αντιθετα στη Κινα η διοικηση (προιον του ιδιου φιλοσοφικου συστηματος)φιλελευθεροποιει την γραφειοκρατεια της και επιτρεπει την αναπτυξη του πλουτοπαραγωγικου ΙΤ.
Σε καθε συστημα παντως πλην της Αναρχιας,προυποθεση λειτουργιας του ειναι η Δ.Δ,πως να το κανουμε ετσι ειναι.

Υπερψηφίστηκε από 0 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
DKK[62.74.2xx.xxx]
24/03/2013 11:24

@.Doonies......συνεχεια
Υστερογραφο:Που μεμφεσαι(και συμφωνω) την επιλογη στουρναρι!!!!!

Υπερψηφίστηκε από 0 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
DKK[62.74.2xx.xxx]
24/03/2013 11:18

Doonies,κανεις λαθος αν νομιζεις πως στεναχωριεμαι με αυτα που γραφεις(οχι τα βρισιδια για τα οποια αδιαφορω,αφου ευνοητα δειχνουν αδυναμια διαλογικης αντιπαραθεσης), στεναχωριεμαι ομως με τη καταντια και τον κατηφορο της Πατριδας μας ,στεναχωριεμαι που το αγλαες παρελθον μας δαπανηθηκε στο χαλι της μεταπολιτευσης,που θεωρω πως οφειλεται στους ψηφοθηρικους η και τους ουτοπικους συμβιβασμους ενος κατω του μετριου πολιτικου κατεστημενου(Μεσα και κυριως ΜΕΣΑ η αγγελικη Αριστερα,που βεβαια δεν κυβερνησε αλλα και δεν αφησε κανεναν να κυβερνησει),ουτως ωστε ολοι να ζουμε το αυτιστικο ονειρο μας.Αυτο δε γινεται(μονα ζυγα δικα μας) ουτε και θα γινει ποτε,(και αν εχεις ασχοληθει με τα οικονομικα,οπως κομπαζεις,πρεπει να το ξερεις)γι αυτο και προχθες σε παροτρυνα να ξαναδιαβασεις τα περι Δημοσιας Διοικησης της Ολλανδιας,αντι για τις ξυλινες αοριστιες που εξαπολυεις και που δεν οδηγουν τη συζητηση πουθενα.

Υπερψηφίστηκε από 0 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
doonies[91.140.6xx.xxx]
24/03/2013 10:12

@DKK
α,
στην παραταξη των ιστορικα δικαιωμενων στα πεδια των μαχων,που μας οδηγησαν οι καπεταναιοι σας.
κλασσικη κουβεντα κομματανθρωπου,
δεξιου η αριστερου.
στην συγκεκριμενη περιπτωση δεξιου.
τοσα χρονια δεξιος
ακομα δεν εισαι σε θεση να αντιλαμβανεσαι
αν καποιος ειναι αριστερος συναδελφος σου ?
διαβασες πουθενα για εργατικο κινημα,λαικους αγωνες,ταξικες παλες,αγωνιστικη δραση,προγραμματικη και κινηματικη συμπαραταξη, και αλλα τετοια λαικα δημωδη που κοσμουν τα κειμενα τους ?
αιντε φορα τα μπλε γυαλακια σου
και πηγαινε μια βολτα.

Υπερψηφίστηκε από 1 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 3 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
doonies[91.140.6xx.xxx]
24/03/2013 08:58

οσο καλοπροαιρετος και ευγενης κι'αν ειναι ενας σχολιαστης
εγω δεν μπορω να συνομιλω μαζι του
απο την στιγμη που μπλεκει την ηθικη σε θεματα μακροοικονομιας.
η βασικη μας διαφορα ειναι η εξης
λες οτι η ΕΣΣΔ κατερρευσε διοτι εξελιχθηκε σε ενα αναποτελεσματικο δημοσιο.
ΛΑΘΟΣ.
η ΕΣΣΔ κατερρευσε διοτι ο ΙΔΙΩΤΚΟΣ τομεας της ουτε καν υφιστατο,οχι απλως ηταν αναποτελεσματικος.
ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΟΥ,ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΔΩ
ο ιδιος δημοσιος τομεας(ιδιες δομες,διαφθορα,απηρχαιωμενος και αργοκινητος κλπ.κλπ.) στην Κινα αυτη τη φορα διεπρεψε αφου η Κινα μια εικοσαετια επιτυγχανει διψηφια ποσοστα αυξησης του ΑΕΠ ?
ειναι πολυ κρυο ακομα και σαν αστειο να το λεει κανεις,ποσο μαλλον να το επικαλειται σαν επιχειρημα.
εκεινο που εγινε ειναι οτι
για Χ,Ψ,Ω λογους(και σε αυτους τους λογους ειναι το ζουμι για την αναπτυξη και οχι τα γραφικα περι διαφθορας)
το χρημα αποφασισε να επενδυσει στην Κινα απογειωνοντας τον ιδιωτικο τομεα ο οποιος σε μια εθνικη οικονομια παραγει τον πλουτο με συνεπακολουθο και την βελτιωση της αποτελεσματικοτητος του δημοσιου τομεα.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ.το προβλημα της Ελλαδος ειναι ο μεχρι τωρα κρατικοδιαιτος,αντιπαραγωγικος και εσωστρεφης ιδιωτικος τομεας.ΑΥΤΟΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ(πως ειναι μια αλλη και τρομερα ενδιαφερουσα κουβεντα,αφου ομως ξεκαθαρισουμε τα βασικα απο τα δευτερευοντα,αυτα δηλ.που μιλαμε τωρα) ΚΑΙ ΣΑΝ ΦΥΣΙΚΟ ΕΠΑΚΟΛΟΥΘΟ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ Ο ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΤΟΜΕΑΣ.
τελος,ναι πραγματικα με εξοργιζει το αυτομαστιγωμα.δηλ.εσενα δεν σε εξοργιζει που η Γερμανια δειχνει την Κυπρο οταν μες τα ποδια της Λουξεμβουργο και Ελβετια κανουν παρτυ ?δεν σε εξοργιζει οταν προφυλασσουν τον αρχιδιαφθορεα Χριστοφορακο απο την ελληνικη δικαιοσυνη ?δεν εξοργιζεσαι οταν ο ΟΤΕ παιρνει τον πουλο στην Wall επειδη το μονο αντικανονικο που εκανε ηταν οτι ειναι θυγατρικη της DT και οι αρχιερεις της διαφθορας αμερικανοι επενδυτες(sic) αποφασισαν να στειλουν τα πρεποντα μηνυματα στα μαθητουδια εκ Γερμανιας.
θα μπορουσα να συνεχισω για πολυ ακομα ομως σταματω καπως αποτομα εδω γιατι ο τριχρονος μικρος μου με καλει να παω στο παρκο.και εδω το πραγμα δεν σηκωνει τσαμπουκαδες.

Υπερψηφίστηκε από 2 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Θεοδόσιος Μεσονύκτης[2.84.2xx.xxx]
24/03/2013 01:50

Υ.Γ., Αγγελε, για να μην ξεχάσω: έφθασαν, οι Γερμανοί, στην Ανατολική Μεσόγειο, ΔΥΟ φορές. Μία κατά τον Α' Π.Π., με τον θαυμάσιο von Lettow-Vorbeck και πάλι, κατά τον επόμενο, με τον επίσης θαυμάσιο Erwin Rommel. Δεν έμεινε ούτε η σκόνη από τις αρβύλες τους. Το ίδιο θα γίνει και τώρα.

Υ.Γ.2 Πρόσθεσε, στα ανωτέρω, και το Βασίλειο των Βανδάλων στη σημερινή Τυνησία, το οποίο ιδρύθηκε από τους Γότθους, τον 5ο μ.Χ. αιώνα, και διαλύθηκε κατά τη Reconquista του Ιουστινιανού, από τον Βελισσάριο, τον αμέσως επόμενο, 6ο μ.Χ. αιώνα (μάχες του ad Decimum και του Τρικάμαρου). Το μόνο που απέμεινε είναι τα εκπληκτικά φαιά και κυανόχροα μάτια ορισμένων φυλών Βεδουίνων. Τα ξανθά ψοφίμια τα καταπίνει η άμμος (μιά πραγματική, εβένινη καλλονή που γνώρισα, κάποτε, από τα μέρη εκείνα, μου εξομολογήθηκε ότι δεν ένοιωσε, ποτέ, την παραμικρή έλξι για λευκούς και ξανθούς γιατί "της έμοιαζαν άρρωστοι". Χα, χα, να η αξία της Αρείας Φυλής!)

Υπερψηφίστηκε από 0 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Τσιπροκατακαμμένος[92.232.2xx.xxx]
24/03/2013 00:23

Τώρα που είδατε και οι 2 τι παθαίνει όποιος κάνει τον νταή και μάλιστα εναντίον των φίλων του βάλτε ένα ράσο και κλειστείτε σε μοναστήρι. Στους φασίστες που επαναλαμβάνουν αυτά που είπε ο άλλος του ΣΥΡΙΖΑ "θα είσαστε τυχεροί αν πάτε φυλακή και δεν σας λιτζάρει ο κόσμος" δεν έχω να πω τίποτα γιατί δεν μπορείς να μιλήσεις με φανατισμένο μουζαχεντίν.

Υπερψηφίστηκε από 3 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 3 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Rexor[88.218.1xx.xxx]
23/03/2013 21:34

Η αρχική πρόταση ήταν πολύ καλύτερη. Δυστυχώς, αυτά είναι τα αποτελέσματα που φέρνει ο λαικισμός. Κρίμα! ...μας κόστισε κάτι παραπάνω, αλλά δεν πειράζει, αρκεί που είπαμε όχι :)

Υπερψηφίστηκε από 3 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 3 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Θεοδόσιος Μεσονύκτης[2.84.2xx.xxx]
23/03/2013 20:44

Πάντοτε pleasant to hear from Αγγελε, σου θέτω δύο ζητήματα υπ´όψιν.Παρακαλώ σκέψου αργά, με την ησυχία σου, και γνωστοποίησέ μου τις απόψεις σου εν Χρόνω ευθέτω (τον οποίον διαθέτουμε. Απ´ότι βλέπω, κρατάει το Μέτωπο, con brio flagrante, ο Doonies):

1.Η Γερμανία βρίσκεται σε οικονομικά dire straits, όθεν και η μεταξύ άλλων λύσσα για τα ασήμαντα αποθέματα αερίου της Κύπρου. Φυσικά, χωρίς να το συνειδητοποιεί, εργάζεται για άλλους. Δεν έχει, όμως, καταλάβει ότι, χωρίς έστω, δυό μεραρχίες στρατού, είναι ασήμαντη.
2.Το "νιέτ" δεν συνιστά, μόνον, πράξι πολιτικής αντεκδικήσεως απέναντι στις απερίγραπτες Κυπριακές Κυβερνήσεις της τελευταίας δεκαετίας, αλλά και ελιγμό αποφυγής στημένης παγίδας διεθνούς εμπλοκής. Θα ήταν, τελικά -και αφού υπεχώρησε ο αρχικός, καθαρά ελληνικού τύπου συναισθηματισμός μου- τεράστιο λάθος της να εμπλακεί, ενώ ευρίσκεται στην καλύτερη θέσι της οικονομικής της Ιστορίας, με θαυμάσιες προοπτικές αναπτύξεως και παγιώσεως του Νέου Πολιτικού της Δόγματος, σε ψωριάρικες ένδο-ευρωπαϊκές διαμάχες, προσφέροντας, για μιά ακόμη φορά, αφορμή για τη δαιμονοποίηση της.. Άλλωστε, η Ενωσι, όπως είναι, θα ψοφήσει, και μάλιστα σύντομα. Αντιθέτως, παρακολούθησα την επίσκεψι του νέου Προέδρου της Κίνας στην Μόσχα, τις γιγαντιαίες εμπορικές συμφωνίες που κλείστηκαν και την δί επισήμου κοινού communique απόλυτη σύμπνοια των δύο Υπερδυνάμεων. Μου φαίνεται πως μεταφέρεται, το Παγκόσμιο Κέντρο Βάρους, στην Σιβηρία, στον Αρκτικό Κύκλο και στον Ειρηνικό Ωκεανό. Η Ευρώπη θα υποχρεωθεί να γονατίσει, σπαραγμένη από εσωτερική αστάθεια και από ενεργειακή κρίση. Σύντομα, μάλιστα. Γιατί να χάσουν, πάλι, οι Ρώσοι, είκοσι εκατομμύρια ανθρώπους; Θα μπουν στο Βερολίνο -και στο Παρίσι- κατόπιν αιτήματος, αυτή τη φορά, με μπουκαλάκια πετρελαίου στο χέρι.

Υ.Γ.Σχεδιάζω, το συντομότερο, δηλαδή αμέσως, να στρέψω τις εταιρείες που συνεργάζομαι προς Ανατολάς. Μοιάζει ιδεώδης η εποχή. Τι λες;
(Ελειψα, όλη την ημέρα, σε συσκέψεις για την αντιμετώπισι των νέων δεδομένων. Μία εξ αυτών έγινε στην Καστέλλα, πάνω στον Λόφο, ξέρεις, μάλλον, ποιόν. Αχανής, γαλάζια, θάλασσα, υπέρλαμπρος ουρανός, Νέα Σελήνη. Αργά, μεγάλα εμπορικά έβγαιναν, από δεξιά μου, στο Δίαυλο, και χάνονταν στον υπέροχο ορίζοντα. Κατάλαβα, ίσως για πρώτη φορά στη ζωή μου, το λόγο για τον οποίο είμαστε ναυτικό Εθνος. Για να ξεφύγουμε, ελεύθεροι, από τους χωριάτες της Γης και του Μυαλού)
Υ.Γ.Σε ευχαριστώ για την προσεκτική, μεθοδική διδασκαλία, την οποία επέτυχες με ήρεμα διατυπωμένες επιφυλάξεις και έμμεσες κατευθύνσεις, καταδείξεις και υποδείξεις. Στους ανθρώπους που με διδάσκουν, έστω και το ελάχιστο (πολλώ μάλλον εν προκειμένω), είμαι παντοτινός ευγνώμων οφειλέτης. Ακόμη και στους αντιπάλους μου, όταν με διαφωτίζουν.

Υπερψηφίστηκε από 1 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Τσίρκο...[91.182.9xx.xxx]
23/03/2013 19:44

Κωμικό ντουέτο!

Κάτι σαν χοντρός και λιγνός να λέμε...

Υπερψηφίστηκε από 4 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
doonies[91.140.6xx.xxx]
23/03/2013 18:30

ΚΡΑΖΕ,ΚΡΑΖΕ,ΚΡΑΖΕ,κορακα.
εσυ ομως στηριζεσαι
σε αυτους που μεχρι χθες ελεγες λαμογια
για να καθεσαι στην καρεκλα.
ξετσιπωτοι ξεφτιλες που βγαζετε και γλωσσα.το σημαντικοτερο υπουργειο το διαχειριζεται ενας σημιτανθρωπος του γνωστου Σημιτη των τσοχατζομαντεληδων τσουκατων και μιλατε για ντροπη, νουμερα.

Υπερψηφίστηκε από 2 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 4 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
doonies[91.140.6xx.xxx]
23/03/2013 17:07

εσυ τα ΙΣΤΟΡΙΚΑ παραδειγματα ,
μπαινεις στην μηχανη του χρονου
βλεπεις τι ΘΑ γινει σε 30,50,100 χρονια
και ερχεσαι και μας τα σερβιρεις !?
εγκλωβιζεσαι παλι
αλλα δεν θα στο πω
γιατι στενοχωριεσαι.
παντως με εξεπληξες θετικα
γιατι -εμμεσως- συμφωνησες στο καραγκιοζηδες
οσον αφορα τον τροπο σκεψης
των σημερινων και των τοτε κατσαπλιαδων μαυραγοριτων εαυτουληδων νενεκων.

Υπερψηφίστηκε από 0 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
DIAS[79.103.4xx.xxx]
23/03/2013 16:45

Αν δεν το έχουν καταλάβει μετά το ''περήφανο'' όχι οι όροι που αποδέχονται τώρα οι Κύπριοι είναι πολύ χειρότεροι από τους αρχικούς.Χωρίς να υπολογίσουμε την τεράστια ζημιά στην κυπριακή οικονομία το δεκαήμερο που μεσολάβησε.Κατά τα άλλα οι μόνοι που έχουν τη λύση είναι ο Τσίπρας με τον Καμμένο .Ίσως να τους ψεκάσουν με ρούβλια,όπως τους παραμύθιαζαν τόσα χρόνια .Εξ' άλλου ο πρόεδρος Πάνος είναι ειδικός στους ψεκασμούς

Υπερψηφίστηκε από 3 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
DKK[62.74.7xx.xxx]
23/03/2013 16:19

Doonies,Λαρυγγια εκοψαν τα ιδαλματα σου(ιστορικη αληθεια) ,και κρινοντας απ τα γραπτα σου θακοβες και συ.Εγω αν και στη παραταξη των ιστορικα δικαιωμενων στα πεδια των μαχων ,που μας οδηγησαν οι καπεταναιοι σας γραφω και συμπεριφερομαι στα πλαισια της δημοκρατιας,χωρις βρισιδια χαρακτηρισμους κλπ κλπ που συνηθιζετε εσεις οι Κομανταντε του γλυκου νερου.Αν σενοχλει η αποψη μου(και συνηθως η αληθεια ενοχλει)αλλαξε καναλι,αιντε

Υπερψηφίστηκε από 3 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 3 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
ανώριμες πολιτικές ηγεσίες 2[194.219.1xx.xxx]
23/03/2013 15:16

@doonies
είναι χαρακτηριστικό της εποχής (και της παρακμής που αναφέρθηκα στο προηγούμενο μήνυμά μου) να κυριαρχούν τα ανώνυμα υβριστικά μηνύματα σαν το δικό σου... κυρίως ως έκφραση οργής..
Δεν θα σε ακολουθήσω.. ούτε θα ανταποδώσω την προσβολή....θα σου ευχηθώ μόνο να μπορέσεις να διοχετεύσεις την "οργή" σου και το θυμό σου στη σωστή κατεύθυνση...
Αν κατάλαβα καλά από το (υβριστικό κατα τα άλλα) σχόλιό σου φταίει ο καπιταλισμός.. και οι κακοί της Τρόικας και της ΕΕ που θέλουν το κακό μας....
Να δεχθώ ότι η απελευθέρωση των χρηματοοικονομικών αγορών (μείωση του ελάχιστου διαθέσιμου κεφαλαίου στις τράπεζες από 10% σε 4%, δυνατότητα να ρισκάρουν) κατά την διακυβέρνηση του Μπους, δημιούργησε κυρίως αυτή την κρίση...
Αυτό όμως δεν αφορά την Ελλάδα... η Ελλάδα δεν κατέρευσε γιατί ήταν εκτεθειμένη σε τοξικά ομόλογα η Ελλάδα κατέρευσε γιατί ήταν διεφθαρμένη, δεν ήταν «αποτελεσματική» και δανειζόταν για να ζει...
Και μπορεί κάποιος να πει ότι τα κόμμματα του δικομματισμού φέρουν κύρια ευθύνη για την διαφθορά αλλά το πολιτικό σύστημα συνολικά (συμπεριλαμβανομένης της αριστεράς) φέρει ευθύνη για την αναποτελεσματικότητα..
Δηλαδή οι κυβερνώντες ήταν απασχολημένοι να «κλέβουν» και η αριστερά (με τις συνδικαλιστικές ηγεσίες της) ήταν απασχολημένη να ζητά μεγαλύτερα εισοδήματα για τους δημοσίους υπαλλήλους χωρίς παράλληλα να ζητά περισσότερη αποτελεσματικότητα, χωρίς να ζητά την αξιολόγησή τους, χωρίς να ζητά να μετριέται το έργο που παράγουν
Αυτό οδήγησε σε εκατοντάδες χιλιάδες ανθρώπους με κατεστραμμένες συνειδήσεις και χαμηλότατες δεξιότητες που στην Κίνα ή στην Ρωσία αγαπητέ φίλε πληρώνουν με 100 δολάρια το μήνα...
Σήμερα η Δυτική Ευρώπη για πολλούς λόγους (μεταξύ των οποίων να πάρουν τα χρήματά τους πίσω) προσπαθεί να μας βοηθήσει να κάνουμε το αυτονόητο που δεν μπορέσαμε μόνοι μας...
Να εκσυγχρονιστούμε....
Σήμερα στην χρεοκοπημένη Ελλάδα η γιαγιά μου πηγαίνει σε γιατρό της επιλογής της λαμβάνει μια ηλεκτρονική συνταγή με barcode δεν έχει λίστα αναμονής και το κράτος ξέρει ακριβώς τι πληρώνει...
Αυτό το έκανε η Τρόικα ...δεν τα κάναμε εμείς....
Στην αγαπημένη σου Ρωσία και Κίνα οι κάτοικοι δεν έχουν καμμία ασφάλιση υγείας... πηγαίνουν σε άθλια «κομμουνιστικής ποιότητας» νοσοκομεία πληρώνουν 30 δολάρια και περιμένουν να τους δει ο γιατρός...
Αν θεωρείς (αν κατάλαβα καλά) ότι η λύση βρίσκεται στην αριστερά θα ήθελα να πω ότι δεν είμαι εναντίον του επιχειρήματος της αριστεράς για «ταξικά δικαιότερη» αναδιανομή των εισοδημάτων – και τέλως πάντων δικαιούνται να έχουν μια ευκαιρία..
Για να διανείμεις δίκαια όμως ένα εισόδημα πρέπει πρώτα να το δημιουργήσεις.... και η αριστερά δεν έχει πει ποτέ πως..
Η Σοβιετική Ένωση δεν κατέρευσε κυρίως γιατί δεν είχε δημοκρατίας.... κατέρευσε γιατί εξελίχθηκε σε ένα αργό, αναποτελεσματικό δημόσιο... κατι σαν το δημόσιο της χώρας μας...

Υπερψηφίστηκε από 2 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 3 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
John A[79.130.1xx.xxx]
23/03/2013 15:03

Kυριοι αρχηγοι του ΣΥΡΙΖΑ και Ανεξαρτητων Ελληνων μπλα μπλα μπλα !!!

Την ευθυνη των ΣΑΦΩΝ συνεπειων την αναλαμβανετε ΕΣΕΙΣ για την Κυπρο και το λαο της ???

Στο χωριο μου το λενε αυτο "με ξενα κολυβα ... "

Κατα τα λοιπα η ασυνεπεια και ανευθυνοτητα στο ολο της το μεγαλειο.

ΝΤΡΟΠΗ ΝΤΡΟΠΗ ΝΤΡΟΠΗ τουλαχιστον

Υπερψηφίστηκε από 19 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
DimitrisC[91.140.1xx.xxx]
23/03/2013 14:58

@doonies

Ιδιαίτερα ενημερωτική η αναφορά σου σε πέντε πεθαμένους καραγκιόζηδες αλλά λίγο εκτός θέματος μια και το ζητούμενο ήταν ένα σχόλιο για δύο Ακόμη Ζωντανούς.

Υπερψηφίστηκε από 3 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 3 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Νέστωρ[85.73.5xx.xxx]
23/03/2013 14:13

Ο αρχιεπίσκοπος Κύπρου, είπε το προφανές, το οποίο πρέπει κάποιος να είναι ολότελα ηλίθιος για να μην καταλαβαίνει: "Η κομμουνιστική πρώην κυβέρνηση της Κύπρου μας έφερε σε αυτή την κατάσταση. Οι άνθρωποι αυτοί θέλησαν να κάνουν όλους τους πλούσιους φτωχούς, και το πέτυχαν".
Συνεχίστε, κορόιδα, να υποστηρίζετε τον Τσίπρα, τον Στρατούλη, και τα άλλα παιδιά, και θα γίνουν τα ίδια και σε τα μας. Την Κύπρο την έκαναν Κούβα, είχαν δεν είχαν, και την Ελλάδα θα την κάνουν Αλβανία του Χότζα.
Ξυπνάτε, εσείς οι άλλοι, που νομίζετε ότι θα σας σώσει ο κάθε Τσίπρας...

Υπερψηφίστηκε από 3 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
1 2 3 4 

Γράψτε το δικό σας σχόλιο

Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικά.
Απομένουν 3000 χαρακτήρες.

Διατηρήστε τα σχόλια σας ευγενικά, πολιτισμένα και ουσιώδη. Τα σχόλια σας θα δημοσιευτούν εφόσον το περιεχόμενο τους συμμορφώνεται με τους όρους χρήσης.

Μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία και greeklish.

Στατιστικά

  • Συνολικός αριθμός σχολίων: 67
  • Δημοσιευμένα σχόλια: 67
  • Απορριφθέντα σχόλια: 0

Δημοφιλή