Κατά καιρούς έχουν κάνει την εμφάνισή τους στην υπηρεσία συγκέντρωσης χρηματοδότησης Kickstarter projects τα οποία συγκέντρωσαν τεράστια ποσά μέσα σε μικρά χρονικά διαστήματα. Ένα από τα πλέον επιτυχημένα παραδείγματα ήταν πέρυσι αυτό της κονσόλας Ouya.
Ωστόσο, το ρεκόρ έσπασε εκ νέου, και μάλιστα από ένα παιχνίδι: πρόκειται για το Torment: Tides of Numenera, το οποίο ξεκίνησε στις 6 Μαρτίου και συγκέντρωσε το ποσό του ενός εκατομμυρίου δολαρίων σε crowdfunding μέσα σε διάστημα μικρότερο των οκτώ ωρών, και τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές βρίσκεται στα 2.046.999 δολάρια, τη στιγμή που ο αρχικός στόχος ήταν 900.000 και απομένουν άλλες 28 ημέρες για την ολοκλήρωση της διαδικασίας.
Το Torment: Tides of Numenera ανακοινώθηκε τον προηγούμενο Δεκέμβριο από τον Κόλιν ΜακΚόμπ και θα αποτελέσει τον «πνευματικό απόγονο» του κλασικού RPG (παιχνιδιού ρόλων) για υπολογιστές, Planescape: Torment, που από πολλούς θεωρείται ως ένα από τα κορυφαία παιχνίδια όλων τν εποχών. Κάποιοι εκ των υποστηρικτών έχουν δεσμευτεί για παροχή ποσών άνω των 10.000 δολαρίων, κερδίζοντας ειδικά προνόμια.
KICKSTARTER
Η κυκλοφορία του παιχνιδιού εκτιμάται πως θα λάβει χώρα το Δεκέμβριο του 2014. Το Planescape: Torment, παιχνίδι του 1999, της Black Isle Studios, ήταν ένα από τα «διαμάντια» του κόσμου των RPG, σε μία περίοδο πριν την «έκρηξη» των massively multiplayer παιχνιδιών ρόλων, με τον παίκτη να αναλαμβάνει το ρόλο του «Nameless One» και να ταξιδεύει στην πόλη της Sigil, αναζητώντας στοιχεία για να ανακαλύψει ποιος πραγματικά είναι. Αρκετοί από τους σχεδιαστές του βρίσκονται στην ομάδα του Tides of Numenera, το οποίο, αν και θα λαμβάνει χώρα σε διαφορετικό κόσμο, θα αποτελεί «πνευματικό τέκνο» του Planescape, καθώς θα μιμείται το βάθος και την ιστορία του παλιού παιχνιδιού.
Ο Κρις Αβελόουν, επικεφαλής σχεδιαστής του Planescape: Torment χαρακτήρισε το Tides of Numenera ως «καλύτερα νέα ακόμα και από τo Playstation 4». Το παιχνίδι θα βασίζεται στον κόσμο του επιτραπεζίου (pen and paper) παιχνιδιού ρόλου του Μόντε Κουκ, Numenera, που χρηματοδοτήθηκε επίσης με επιτυχία μέσω του Kickstarter. Στην παραγωγή εμπλέκεται και ένα άλλο τεράστιο όνομα του κόσμου των σχεδιαστών παιχνιδιών, ο Μπράιαν Φάργκο.
Οι σχεδιαστές του Torment: Tides of Numenera υπόσχονται ένα single player, ισομετρικό παιχνίδι ρόλων, με τον κεντρικό χαρακτήρα να συναντά και να συναναστρέφεται διάφορους χαρακτήρες κατά το ταξίδι του. Το σύστημα διαλόγων και το όλο σενάριο θα είναι αντίστοιχα αυτών του Planescape: Torment. Το παιχνίδι θα αναπτυχθεί με τη Unity engine για πλατφόρμες PC, Mac και Linux, και θα κυκλοφορήσει στα αγγλικά, τα γαλλικά, τα γερμανικά, τα ιταλικά, τα πολωνικά, τα ρωσικά και τα ισπανικά.