Η πρώτη ηλεκτροκίνητη σανίδα bodyboard

Eπιτρέπει στον αναβάτη του να «ξεχαστεί» στη θάλασσα έως και για μία ώρα
Παρασκευή, 08 Μαρτίου 2013 00:07
kickstarter.com

Το Kymera θα κυκλοφορήσει σε διαφορετικές εκδόσεις και μεγέθη, που προορίζονται για διαφορετικές ανάγκες και αναστήματα, με το βάρος του να ξεκινά από τα 20 κιλά.

A- A A+

Φανταστείτε κάτι ανάμεσα σε jet ski και μικρή σανίδα, πάνω στην οποία μπορείτε να ξαπλώσετε και να απολαύσετε μια βόλτα πάνω στα κύματα, με ταχύτητα έως και 30 χιλιομέτρων την ώρα, χωρίς να καταπονηθείτε ή να επιβαρύνετε το περιβάλλον. Το όχημά σας είναι το Kymera, η πρώτη ηλεκτροκίνητη σανίδα bodyboard.

Χρειάστηκαν δέκα χρόνια έρευνας και επτά πρωτότυπα μέχρι ο Τζέισον Γουντς από την Καλιφόρνια και η ομάδα του να καταλήξουν στη βασική έκδοση του Kymera που, χάρη σε έναν κινητήρα τροφοδοτούμενο από μία μπαταρία ιόντων λιθίου, επιτρέπει στον αναβάτη του να «ξεχαστεί» στη θάλασσα έως και για μία ώρα.

Σε ένα από τα «πακέτα» που οι δημιουργοί προωθούν μέσω της ιστοσελίδας Kickstarter περιλαμβάνεται και ένα ηλιακό πάνελ διαμορφωμένο σαν σχάρα αυτοκινήτου, ώστε η σανίδα να φορτίζεται ακόμη και εν κινήσει. Σύμφωνα με τους κατασκευαστές, για την πλήρη φόρτισή του χρειάζονται τρεισήμισι ώρες.

YOUTUBE
Το Kymera θα κυκλοφορήσει σε διαφορετικές εκδόσεις και μεγέθη, που προορίζονται για διαφορετικές ανάγκες και αναστήματα, με το βάρος του να ξεκινά από τα 20 κιλά. Οι ταχύτητες που μπορεί να αναπτύξει εξαρτώνται από την έκδοση και από το βάρος του αναβάτη, αν και οι δημιουργοί τονίζουν ότι προέταξαν την ασφάλεια έναντι της υψηλής ταχύτητας. Κατά τους ίδιους, με την κατάλληλη φόρτιση, η μπαταρία χρειάζεται αντικατάσταση μετά από 300 έως 400 κύκλους φόρτισης.

Μέχρι την ώρα που γράφονταν αυτές οι γραμμές, η εκστρατεία στο Kickstarter είχε συγκεντρώσει περίπου 47.000 δολάρια, από τις 250.000 που φιλοδοξεί να κερδίσει ο Γουντς με σκοπό, μεταξύ άλλων, να τελειοποιήσει το σχέδιο και το μηχανισμό και να αυξήσει την παραγωγή.

Με 2.500 δολάρια, ο δωρητής μπορεί να εξασφαλίσει το βασικό πακέτο που περιλαμβάνει τη σανίδα, την μπαταρία και τον απλό φορτιστή, ενώ με 5.500 δολάρια παίρνει και το ηλιακό πάνελ οροφής.

Ενδιαφέρον για την επαγγελματική, ταχύτερη έκδοση του Kymera έχουν εκδηλώσει, σύμφωνα με το Γουντς, ναυαγοσώστες και ομάδες εντοπισμού και διάσωσης.

Προτεινόμενα για εσάς



Δημοφιλή