Αλ. Τσίπρας: Το πρόβλημα στη χώρα είναι ότι δεν φορολογούνται οι πλούσιοι

Η πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ για το φορολογικό
Δευτέρα, 04 Μαρτίου 2013 19:48

Για ένα φορολογικό σύστημα εστιασμένο στην ανάπτυξη, την αναδιανομή του πλούτου και την εξυπηρέτηση των κοινωνικών αναγκών, έκανε λόγο ο επικεφαλής της αξιωματικής αντιπολίτευσης, Αλέξης Τσίπρας, μιλώντας σε ημερίδα του ΣΥΡΙΖΑ - ΕΚΜ με θέμα τη ριζοσπαστική μεταρρύθμιση του φορολογικού συστήματος.

26 σχόλια
Ταξινόμηση:
Επιστροφή στο άρθρο
Spyros[62.103.3xx.xxx]
06/03/2013 14:09

Αγαπητε Αλεξη, οταν κανεις τετοιες δηλωσεις εσυ και οι υπαρχηγοι σου, καλο θα ηταν να επακολουθει διεκρινιστικη δηλωση. Αν θυμαμαι καλα ο Γλεζος πριν απο κανα χρονο, ειχε πει οτι πρεπει να φορολογουνται σαν πλουσιοι οσοι εχουν εισοδηματα απο 20,000 ευρω και πανω!!! Δηλαδη αγαπητε Αλεξη ολοι οι εργαζομενοι εκτος απο τους ατυχους νεοδιοριζομενους νεους των 500 ευρω! Ενας αλλος επισης αριστερουλης ειχε προτεινει προσφατα σε ενα πανελ στο πρωινο Μεγκα, να φορολογηθουν με 20% ολες οι καταθεσεις πανω απο 50,000 ευρω!! Ρε ηλιθιοι δεν ειναι να απορει κανεις πως με αυτα που λες εσυ, ο Στουρναρας, ο ΓΑΠ και τα αλλα 'παιδια' εχουν φυγει ολες οι καταθεσεις στο εξωτερικο. Δεν ειναι ολοι παρανομοι ξερεις. Μερικοι ειναι ενω η πλειοψηφια απλως φοβαται οτι θα του φατε τις οικονομιες μιας ζωης. Τοχετε ηδη κανει με τα κουρεματα των ομολογων, τις υπερφορολογησεις και τα χαρατσια! Απο που νομιζεις ηλιθιε οτι πληρωνονται ολα αυτα τα χαρατσια απο ενα μισθο 1000-1500 ευρω που εχουν φτασει σημερα οι περισσοτεροι μισθοι? Απο τις καταθεσεις που τα συνεταιρακια σου στην εξουσια (ΓΑΠ, Βενιζελος και Σαμαρας) αντι να κατασχουν τις καταθεσεις εχουν βρει το κολπακι με τους υπερμετρους φορους που υπερβαινουν κατα πολυ το μεσο εισοδημα με αποτελεσμα για να πληρωθουν να πρεπει να χρησιμοποιησει καποιος τις οικονομιες του! Και ολα αυτα για να το παιξετε 'σωτηρες' απο την καταστροφη που ολα τα πολιτικα λαμογια της βουλης μας εφεραν σημερα! Ουστ ρεεεε..

Υπερψηφίστηκε από 5 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Aggelos[147.102.4xx.xxx]
06/03/2013 14:08

Πολλή ορθή παρατήρηση Θεοδόσιε. Όσοι γνωριζουν πρόσωπα και πράγματα λένε ότι οι "επενδυτές" εκ Κατάτ και λοιπών ανύπαρκτων πετρο-μορφωμάτων-κρατιδίων είναι απλώς η χειρότερη περίπτωση δειθνούς "επενδυτικής" μαφίας.

Υπερψηφίστηκε από 2 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Θεοδόσιος Μεσονύκτης [94.66.1xx.xxx]
06/03/2013 13:51

Και μόνον από τα μούτρα του, ο "ευγενής επενδυτής" μου θυμίζει υπάλληλο επαρχιακού κρεοπωλείου της δεκαετίας του 1950. Το μόνον που θα ήθελα από αυτόν τον άνθρωπο, θα ήταν να μην ρυπαίνει, με την προφανή χυδαιότητά του, την Πατρίδα μου. Προτιμώ να φάω γαλέτα μακράς συντηρήσεως, παρά τα "λεφτά" του.

Υπερψηφίστηκε από 3 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Aggelos[147.102.4xx.xxx]
06/03/2013 13:35

Φίλε Θεοδόσιε.

Τα όσα έγραψες με εκφράζουν μέχρι κεραίας. Μου είναι αδύνατο να προσθέσω κάτι, δεδομένου ότι αφενός με εκφράζουν απόλυτα τα λεγόμενά σου, αφετέρου η δική σου ευγενής, μελωδική και ρυθμική σκέψη των αγαθών διανοιών συνδυάζεται με μια δυνατότητα έκφρασης την οποία απλώς δεν διαθέτω. Ελπίζω ορισμένοι εκ των συσχολιαστών να αποκομίσουν κάτι από τα λεγόμενά σου. Αν όχι, είναι χαμένη υπόθεση έτσι και αλλιώς και αποτελούν μέρος του προβλήματος και βεβαίως όχι την λύση όπως βαυκαλίζονται. Και εγώ έχω πολλή δουλειά, κάτι για το οποίο βέβαια δεν παραπονιέμαι, γνωρίζοντας ότι ένα πλήθος συμπολιτών μας ήδη ζει με το φάσμα της ανεργίας και της ανέχειας, σαν αποτέλεσμα των διαταγών που έχουν λάβει τα ανδρείκελα - νομιζόμενοι κυβερνήτες μας.

Ps 1: και για να ευθημήσουμε και λίγο (ίσως και να κλάψουμε όμως), εμβρόντητοι έμειναν οι υπάλληλοι των ΔΟΥ Θεσσαλονίκης από τον γενικό γραμματέα Εσόδων Χάρη Θεοχάρη ο οποίος εμφανίστηκε αφοπλιστικά ειλικρινής σχετικά με τις μεγάλες ελλείψεις που αντιμετωπίζουν οι μεγάλες εφορίες της πόλης. Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας Δημοκρατία, οι υπάλληλοι τον ρώτησαν: "Κύριε γενικέ πώς θα αντιμετωπίσουμε τη φοροδιαφυγή όταν πολλοί δεν έχουμε καν internet;" και ο κ. Θεοχάρης απάντησε: "Τι να κάνουμε παιδιά; Προσπαθούμε. Για την ώρα προσπαθήστε να κάνετε τη δουλειά ακόμα και με το Free WiFi από διπλανά καφέ".

Ps2: Επιτέλους ήρθε η "ελεύθερη αγορά" στην Ελλάδα, πουλήσαμε τις Εχινάδες στον εμίρη του Κατάρ, ήρθαν οι επενδυτές! ΄Ή μήπως ο υπόκοσμος των "διεθνών επενδυτών"?

Υπερψηφίστηκε από 2 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
ΑΩ[212.251.3xx.xxx]
06/03/2013 11:58

Londoner,

Να σου παντήσω εγώ με ένα επιχείρημα.

Γιατί δεν ανοίγουν τους λογαριασμούς 100,000 περίπου Ελλήνων και να τους συγκρίνουν με τις φορολογικές δηλώσεις των τελευταίων 5-10 χρόνων ?

Αναφέρομαι για αρχή κυρίως στους κλάδους μεγαλογιατρών, ιδιοκτήτες γνωστών και επώνυμων ιατρειων, δικηγόρων, πολιτικών, εργολάβων, media, μεγαλοιδιοκτήτες ακινήτων.

Μήπως γιατί είναι όλοι μέλη της παρέας μαζί τα φάγαμε ? Άσχετα από αριστερούς και δεξιούς... ?

Και μην μου αρχίσεις πάλι να μιλάς για νοικοκυρές και νοικοκυραίους, γιατί οι
συγκεκριμένες ομάδες δεν ανήκουν σε αυτήν την κατηγορία.... αν μπορείς να το καταλάβεις αυτό.

Και κάτι ακόμα για όσους έχουν κρίση και καταλαβαίνουν.

Δεν υπάρχουν δεξιοί και αριστεροί. Υπάρχει μόνο τρόπος διανομής παραγόμενου πλούτου. Πως κλιμακώνεις με πολιτική την πυραμίδα του πλούτου. Πως διανέμεις τον πλούτο ... !

Και το πως διανέμεις τον πλούτο χαρακτηρίζει μια πολιτική ώς ακραία φιλελεύθερη ή σοσιαλιστική.

Ψιλά γράμματα ?

Υπερψηφίστηκε από 7 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Θεοδόσιος Μεσονύκτης [94.66.1xx.xxx]
06/03/2013 11:54

Λοιπόν, dear Αγγελε, έχοντας, συνολικά, είκοσι επτά χρόνια θητείας στα Δικαστήρια (άρχισα από την πρώτη μέρα που μπήκα στη Νομική, ούτε 18 ετών, καλά - καλά), κατέληξα, πρωίμως, στην εξής διαπίστωσι. Το πιό δύσκολο πράγμα στον Κόσμο έγκειται στην παροχή λογικής απαντήσεως σε βλακείες ή παραλογισμούς: είναι σαν τον καρκίνο. Απ΄όπου και να τον πιάσεις, δεν έχει δομή. Γι΄αυτό, αντί να χάνεις τον χρόνο σου να διορθώσεις την κατάστασι, είναι πολύ πιό οικονομικός ο καυτηριασμός, σε βάθος.

Θα έχεις παρατηρήσει, ίσως, την επ΄εσχάτοις ολιγολογία και αποχή μου από τον σχολιασμό. Δεν οφείλεται σε κόπωση, ούτε σε ακηδία, ούτε σε καταφρόνεσι των ζητημάτων, της "Ν" ή των σχολιαστών. Απλά, επειδή, συν τοις άλλοις, πνίγομαι στη δουλειά, απεφάσισα να μην δαπανώ χρόνο για την παροχή απαντήσεως σε παραληρηματικές κακοήθεις βλακείες αστοιχειώτων, αντικοινωνικών και αδαών, οι οποίοι, τέλος πάντων, εξηύραν ένα βήμα, κάποιου είδους, για να εκτονώσουν -συνήθως ανορθόγραφα ή διά μηκυθμών- την κατάμαυρη μοχθηρία που ταλανίζει, επί δεκαετίες, τις ψυχές των. Η στάσι μου είναι και βαθιά συμφεροντολογική, εάν θέλεις: προ της πραγματικότητος, οι θέσεις των ανθρώπων αυτών είναι εσφαλμένες και οδηγούν σε πλημμελείς κρίσεις και ενέργειες. Εντεύθεν, απορρίπτονται εκ προοιμίου ως αλυσιτελείς. Διατηρώ, βέβαια, ακατασίγαστο το ενδιαφέρον μου για την ευγενή, μελωδική και ρυθμική σκέψι των αγαθών διανοιών, όπως, επέτρεψέ μου, εις εξ εκείνων και εσύ.

Y.Γ. Καρδιολόγε, δεν σε έχω ξεχάσει. Εάν ακούς, δώσε ένα στίγμα.

Υπερψηφίστηκε από 3 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Aggelos[147.102.4xx.xxx]
06/03/2013 11:40

Καλημέρα Θεοδόσιε, ανταποδίδω την εκτίμηση. Ελπίζω πάντως η εκτίμησή σου να μην έχει τρωθεί επειδή δεν μπορώ να αρθρώσω επιχειρήματα γιατί ο ελέφαντας δεν είναι πουλί. "Never argue with a fool. Onlookers may not be able to tell the difference."

Υπερψηφίστηκε από 3 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Θεοδόσιος Μεσονύκτης [94.66.1xx.xxx]
06/03/2013 10:36

Πολύ θα με ενδιέφερε, αγαπητέ μου ΝΑΚ, να μου εξηγήσεις το πόθεν αρυόμενοι καταλογίζουν, οι υποψήφιοι που αναφέρεις, τις χρεώσεις αυτές. Μοιάζουν, από απόψεως τιμής, εξωπραγματικές. Δεν γνωρίζω, όμως, τις παραμέτρους προσδιορισμού. Του αντικειμένου των εργασιών.

Αγγελε, καλημέρα, με βαθειά εκτίμηση, όπως πάντα.

Υπερψηφίστηκε από 2 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Londoner[92.232.2xx.xxx]
05/03/2013 23:35

Και κάτι ακόμα: Εγώ δεν περιμένω όπως ο φίλος μου ο Νέστωρας να απαντήσεις με επιχειρήματα. Ξέρω ότι δεν πρόκειται.

Υπερψηφίστηκε από 3 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 5 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Londoner[92.232.2xx.xxx]
05/03/2013 23:32

Φοβάμαι ότι πολλά δεν έχεις καταλάβει Άγγελε και αυτό γιατί φοράς παροπίδες. Να δεχθώ ότι με τόση πλύση εγκεφάλου που έχει υποστεί ο κάθε έλληνας δεν καταλαβαίνεις πως Σαμαράς, Βενιζέλος και Κουβέλης είναι αριστεροί. Όμως πως τολμάς να τους χαρακτηρίζεις ακροδεξιούς; Έτσι αντιδρούν οι ακροδεξιοί σε αγρότες που κλείνουν τους δρόμους; θα κάθονταν να δίνουν εξηγήσεις οι αστυνομικοί επειδή βάρεσαν κάποιο τσογλάνι που συμμετείχε σε κατάληψη αν πραγματικά κυβερνούσε η ακροδεξιά;

Δεν λέω, καλός ο φανατισμός και οι παρωπίδες, σε προστατεύουν από δυσάρεστες αλήθειες που έχω αναφέρει αλλά ας προσέχει κανείς τι λέει γιατί μπορεί κάποιοι να γελάνε εις βάρος του.

Υπερψηφίστηκε από 3 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 6 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
NAK[62.38.1xx.xxx]
05/03/2013 21:57

Παρ' ότι πνήγομαι στηνη κυριολεξία διότι είχα την ατυχή ιδέα να φέρω πλοίο στον Πειραιά για εργασίες σας αναφέρω πως σε μία από τις προσφορές που έλαβα μου αναφέρουν τα εξής ημερομίσθια:

Επιστατόν / επιβλέπον 1300 euro / day
Καθαριστής (απόύς καθαρισμούς στο χώρο ενδιετήσεως του πληρώματος) 800 euro

Πείτε μου εσείς αν φταίει που δεν φορολογούνται οι πλούσιοι και έχουμε αυτά τα μαύρα χάλια.

Επειδή έδωσα κάποια εργασία στον μειωψηφίσαντα στις 4 προσφορές που λάβαμε οι ανταγωνιστές ήλθαν και έριξαν χημικά στα βαρέλια με το νερό της βροχής που βγάλαμε από το πλοίο (ναι είμαι τόσο ηλίθιος που έκανα και αυτό) για να μην τυχόν και κάπια πιθανά λάδια στο κατάστρωμά μας λερώσουν τη θάλασσα για να τον εκβιάσουν και εμάς μαζί για να μην μπορούν να διατεθούν ως νερό με πιθανόν λάδια.

Μιλάμε για τρέλα αγαπητοί φίλοι.

Κύριε Αρχηγέ της Αξιωματικής Αντιπολιτεύσεως λοιπάμε - διότι είστε νέος και έπρεπε να κομίζεται ελπίδα - είστε μακράν νυχτωμένος με το τι συμβαίνει στην πραγματικήοικονομία και κοινωνία.

Της αρπαχτής και της ρεμούλας είμαστε νέε μου.

Υπερψηφίστηκε από 7 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Aggelos[94.68.2xx.xxx]
05/03/2013 21:33

Αγαπητέ Νέστορα

Για να ανασκευάσω κάτι, πρέπει να υπάρχει κάποιο επιχείρημα να ανασκευάσω. Ούτε μπορώ ούτε και έχω την παραμικρή διάθεση να ανασκευάσω τις θεολογικές δοξασίες οποιουδήποτε.

Υπερψηφίστηκε από 4 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 3 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Νέστωρ[85.73.4xx.xxx]
05/03/2013 20:33

@ Aggelos 5/3/ 16:30

Ο Londoner επιχειρηματολογεί αναφέροντας αποδείξεις, δηλαδή την πολιτική που κάνουν, η οποία είναι αυτή που σου περιγράφει, και εσύ αντί να του ανασκευάσεις τα επιχειρήματα, του απαντάς με τα επίθετα κάποιων. Αν έχει λάθος, δείξε το λάθος, αν δεν δείξεις πού έχει λάθος, όσα επίθετα πολιτικών κι αν αναφέρεις δεν του ανασκευάζεις τα επιχειρήματά του.
Τα οποία βρβαίως δεν είναι ανασκευάσιμα, διότι είναι σωστά, καλά τα λέει ο άνθρωπος, αριστερές κυβερνήσεις έχει η Ελλάδα από το 1981 και μετά. Το Πασόκ έστριψε τη χώρα κάργα αριστερά, και η ΝΔ έγινε ουραγός του Πασόκ μπας και καταφέρει να δει κι εκείνη ολίγον από κυβέρνηση...
Σιγά τώρα μην κάτσουμε να λέμε ότι η ΝΔ του Κωστάκη ήταν δεξιά, και ότι η ΝΔ του Σαμαρά που κάνει κυβέρνηση παρέα με το Πασόκ και την Δημάρ είναι δεξιά. Ξεκόλλα από τα ταμπελάκια, και κοίτα ΤΙ κάνουν οι άνθρωποι. Κάνουν ακριβώς αυτά που λέει ο Londoner: Μας έχουν λιανίσει στην υπερφορολόγηση για να συντηρούν ένα γιγάντιο δημόσιο, αντιπαραγωγικό και διεφθαρμένο. Καταργήθηκε η έννομη τάξη στο όνομα της κατεδάφισης του κράτους της δεξιάς, η αστυνομία αχρηστεύτηκε, η δημόσια τάξη κατέρρευσε, τα σύνορα αφέθηκαν ορθάνοιχτα εν ονόματι του "ανθρωπισμού" των αριστερών παρατηρητών των ανθρωπίνων "δικαιωμάτων" (λες και το να έχουμε πατρίδα δεν είναι δικαίωμα αλλά είναι έγκλημα), αυτή είναι η Ελλάδα από το 1981 και ύστερα, κάργα αριστερή, αριστερότατη. Και όσοι δεν το βλέπουν και νομίζουν ότι η Ελλάδα έφτασε στο σημερινό της χάλι διότι βάδιζε δεξιά, μπερδεύουν την αριστερά με την δεξιά, ίσως για να κοροϊδεύουν τον εαυτό τους ότι δεν φταίει η εφαρμογή των αριστερών ιδεών για την καταστροφή της Ελλάδας αλλά φταίνε οι σύντροφοι που έχουν μικροαστική νοοτροπία και ξεστράτισαν.
Ξυπνάτε, γιατί αν επιμείνετε και άλλο στον ίδιο χαβά, θα την κάνετε Κούβα τελικά την Ελλάδα και ο μόνος βιοπορισμός σας θα είναι να πουλάτε τις γυναίκες σας στους τουρίστες...

Υπερψηφίστηκε από 8 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 4 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Νέστωρ[85.73.4xx.xxx]
05/03/2013 17:20

Το πρόβλημα στη χώρα είναι η διάχυτη διαφθορά των πολιτικών που μας έφτασε στο κατάντημα να έχουμε 4πλάσιο δημόσιο τομέα από όσον χρειαζόμαστε, στον οποίο οι 3 στους 4 αργομισθούν και ο 1 στους 4 που εργάζεται, αποδίδει τα μισά από όσα κανονικά μπορεί εξαιτίας της ανίκανης και διεφθαρμένης διοίκησης.
Με τα μυαλά του Τσίπρα φτάσαμε στο σημερινό μας χάλι. Μας έφτασε ένας Αντρέας για να μας διαλύσει, δεν χρειαζόμαστε δεύτερον.
Ευχαριστούμε, Αλέξη, δεν θα πάρουμε.

Υπερψηφίστηκε από 13 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 6 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Aggelos[147.102.4xx.xxx]
05/03/2013 16:30

Προφανώς ο καθένας τα βλέπει και τα ταιριάζει όπως θέλει, γι αυτό δεν το είδα. Με συγχωρείς, δεν είχα καταλάβει ότι ο Σαμαράς, ο Βενιζέλος, ο Δένδιας κλπ είναι ακραιφνείς αριστεροί.

Υπερψηφίστηκε από 7 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 5 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Londoner[92.232.2xx.xxx]
05/03/2013 16:09

"σήμερα έχουμε κυβέρνηση που ο πυλώνας της είναι δεξιός (και θα έλεγα μάλιστα εξόχως δεξιός και όχι κεντρώος)"

Από που κι ως που είναι άκρως δεξιός; Δεν χτυπάει την επιχειρηματικότητα; δεν έχουμε καταντήσει να απολογείται ο αστυνομικός αντί για τον αναρχικό; δεν κρατάνε την καρέκλα τους όλοι οι ΔΥ; Ένα μείγμα σοσιαλισμού και αναρχίας είναι αυτό που έχουμε σήμερα στην Ελλάδα.

Στο δεύτερο σκέλος καλά τα λες. Η συγκυβέρνηση ακολουθεί σοσιαλισμό (απορώ πως δεν το είδες με τόσα που σούρνεις). Υπάρχει όμως μια σημαντική διαφορά από τον Τσίπρα: Αυτοί πρέπει να παραδώσουν έργο γιατί ο κόσμος τους δεν είναι ένας συφερτός που κοιμούνται και ξυπνάνε με τη σκέψη πως θα την πατήσει ο γείτονας τους που είναι πιο ευκατάστατος. Αντιθέτως ο Τσίπρας θα πρέπει να ικανοποιήσει το κοινό του και θα δικαιολογήσει τη νπείνα που θα προκαλέσει λέγοντας ότι παρέλαβε χάος και ότι φταίνε αυτά τα καθάρματα που βγάλανε ις οικονομίες τους στο εξωτερικό αντί να τις αφήσουν να δημευθούν για το γενικό καλό.

Υπερψηφίστηκε από 12 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 4 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Aggelos[147.102.4xx.xxx]
05/03/2013 15:36

Αξιότιμε κ. Κανελλόπουλε

Ίσως να έχετε απόλυτο δίκιο για το αληθινό βρωμερό, βδελυρό και δυσώδες πρόσωπο του Σοσιαλ-κομμουνισμού, άλλωστε τις παλαιότερες δεκαετίες η κλασσική επωδός των αντιθέτων προς τον κομμουνισμό κομμάτων ήταν «θα έρθει ο κομμουνιστής να σου πάρει το σπίτι». Και δεν το λεω ειρωνικά, το λεω σαν υπόθεση εργασίας, ασχέτως αν συμφωνώ ή διαφωνώ με το σκεπτικό σας. Κάτι τέτοιο προφανώς και δεν έγινε ποτέ γιατί δεν ήρθε ο κομμουνιστής ποτέ στην εξουσία, αλλά δεν παρατηρείτε όμως κάτι παράδοξο? Ο Τσιπρανδρέας, αν κάποια στιγμή γίνει κυβέρνηση, μπορεί να ακολουθήσει την βρωμερή, βδελυρή και δυσώδη θεώρηση του Σοσιαλ-κομμουνισμού και να πάρει σπίτια, καταθέσεις και ακίνητα. Πιθανό σενάριο. Όμως η σημερινή πραγματικότητα στην οποία ο Τσιπρανδρέας είναι απλώς αντιπολίτευση και δεν υπήρξε ποτέ τίποτα άλλο εκτός από ένα μικρό αριστερό κόμμα που ουδέποτε έχει λάβει μέρος στην εξουσία δεν σας δημιουργεί τις ίδιες ακριβώς σκέψεις? Σήμερα έχουμε κυβέρνηση που ο πυλώνας της είναι δεξιός (και θα έλεγα μάλιστα εξόχως δεξιός και όχι κεντρώος) και όμως οι πολιτικές που ακολουθούνται είναι ακριβώς αυτό που κατηγορείτε ότι ΘΑ κάνει ο Τσιπρανδρέας. Το περιουσιολόγιο το έχουν ήδη εξαγγείλει και θα γίνει με τον τρόπο που το περιγράφετε, η ακίνητη ιδιοκτησία χτυπιέται αλύπητα, εξαγγέλθηκε ότι οι εφορίες θα είναι on-line με τις τράπεζες, άρα τέρμα το απόρρητο των καταθέσεων για όλους, ανεξαρτήτως πιθανής φοροδιαφυγής η μη, κλπ κλπ κλπ και στην τελική όλα αυτά αποτελούν δεσμεύσεις που έχουν υπογραφεί από όλες τις πρόσφατες κυβερνήσεις, στις οποίες συμμετείχαν μόνο μη κομμμουνιστές-σοσιαλιστές. Μήπως λοιπόν και αυτοί μας δείχνουν το αληθινό βρωμερό, βδελυρό και δυσώδες πρόσωπο του Σοσιαλ-κομμουνισμού? Μήπως ο Τσιπρανδρέας, αν γίνει στο μέλλον κυβέρνηση, απλώς θα αποτελέσει το αριστερό άλλοθι για την κοινωνία για να συνεχίσει το έργο που έχουν ήδη προχωρήσει αρκετά οι πρόσφατες κυβερνήσεις, όπως αυτό υπαγορεύεται έξωθεν? Και μήπως το βρωμερό, βδελυρό και δυσώδες πρόσωπο στο οποίο αναφέρεστε είναι το πρόσωπο του παρόντος «μονόδρομου» (κατά την γνώμη τους) οικονομικού συστήματος?

Υπερψηφίστηκε από 5 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Dimi[94.69.2xx.xxx]
05/03/2013 15:14

Για όσους γράφουν ή παρακολουθούν αυτό το τμήμα της "Ν" , θα θυμούνται ίσως ότι είμαι ένας απο αυτούς που με θυμό και μίσος πολλές φορές γράφω, γι' αυτούς που φοροδιαφεύγουν και γενικά σφετερίζονται τον κόπο, τον πόνο και τον ιδρώτα των αδυνάτων. Όταν όμως ηρεμώ, διότι δέν μπορώ να κάνω τίπιποτα, τότε αρχίζω και σκέπτομαι και αναλύω καταστάσεις με το όσο μυαλό διαθέτω. Γιατί δέν κάνουν τίποτα τόσοι και τόσοι κυβερνώντες, πρωθυπουργοί, υπουργοί και τόσοι άλλοι κρατούντες? Ένας αληθινός πατριώτης δέν υπάρχει? Ένα έστω άτομα που δέν θα ήθελε να φύγει απο την εξουσία με μαυρισμένο όνομα στην ιστορία? Μήπως δέν μπορούν? και γιατί να μήν μπορούν να τα βάλουν με το χρήμα? Μήπως, γιατί το κεφάλαιο είναι κατοχυρωμένο και ότι και να γίνει στο τέλος, ο απλός λαός θα την πληρώσει? Μήπως με αυτόν τον τρόπο μετριάζουμε το κακό που θα γίνει άν τους διώξουμε, ή δημεύσουμε τις εδώ περιουσίες τους? Το ίδιο δέν προσπάθησε και ο Ομπάμα να κάνει στην Αμερική, δηλ. να φορολογήσει τον πλούτο και απέτυχε? ¨οτι και να είναι πάντως, το μαχαίρι είναι καρφωμένο μέσα μου και όσο περισσότερο αγανακτώ, τόσο περισσότερο πονάω. Μακάρι να βρισκόταν ένας Αριστείδης(δίκαιος), να μπορέσει να εφαρμόσει ή έστω να επιβάλει δικαιοσύνη με οποιδήποτε τρόπο, το εννοώ.

Υπερψηφίστηκε από 3 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
ΓΕΩΡΓΙΟΣ Μ. Α. ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ[79.129.1xx.xxx]
05/03/2013 13:59

'Εχω κάνει ένα μικρό λάθος σε αυτή μου την πρόταση λόγω κεκτημένης ταχύτητος...

Αυτή είναι:

Εάν χρειαστεί και εμφανιστεί κάποιος Τύραννος ή Τύρρανοι και χρειαστεί να αγοραστούν όπλα για να ανατραπεί/ούν και να σκοτωθεί/ούν-εκετελεστεί/ούν αυτός/οί,

πώς θα γίνει αυτό όταν θα έχει/ουν προλάβει αυτός ο Τύραννος ή αυτοί οι Τύρρανοι να δεσμεύσει/ουν σχεδόν τα πάντα τα καταγεγραμμένα ?

Το σωστό που ήθελα να γράψω είναι:

Εάν εμφανιστεί κάποιος Τύραννος ή Τύρρανοι και χρειαστεί να αγοραστούν όπλα για να ανατραπεί/ούν και να σκοτωθεί/ούν-εκετελεστεί/ούν αυτός/οί,

πώς θα γίνει αυτό όταν θα έχει/ουν προλάβει αυτός ο Τύραννος ή αυτοί οι Τύρρανοι να δεσμεύσει/ουν σχεδόν τα πάντα τα καταγεγραμμένα ?

Μετά Τιμής,

Γεώργιος Κανελλόπουλος.

Υπερψηφίστηκε από 0 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 4 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
ΓΕΩΡΓΙΟΣ Μ. Α. ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ[79.129.1xx.xxx]
05/03/2013 13:27

Επικατάρατε Σοσιαλοκομμουνισμέ και σιχαμερή Αριστεροσύνη για αυτό περιμένω να έλθεις μέσω του ΤσιπραΑνδρέα.

Για να δείξεις το αληθινό σου βρωμερό, βδελυρό και δύσωδο Πρόσωπο σε αυτούς που αγωνίστηκαν και αγωνίζονται αληθινά στην σύντομη επίγεια ζωή τους για να δημιουργήσουν κάτι μικρό ή μεγάλο.

Ο ΤσιπραΑνδρέας εκτός των άλλων μιλάει και για Περιουσιολόγιο.

Να καταγραφεί δηλαδή συνολικά η Περιουσία του καθενός και μετά από 300000 Ευρώ και πάνω να μπαίνει Ετήσιος Φόρος.

Βέβαια δεν λέει τώρα,

ότι στο μέλλον,

θα το βάλει με τις υποδείξεις των Αφεντικών του από το 1 Ευρώ.

Όμως ΤσιπραΑνδρέα όταν ακούω την λέξη Περιουσιολόγιο με πιάνει αμόκ.

Και αυτό γιατί ένα τέτοιο δεδομένο είναι από τα εξόχως απόρρητα σε ένα Πρόσωπο.

Θα αναφέρω μόνο έναν λόγο.

Εάν χρειαστεί και εμφανιστεί κάποιος Τύραννος ή Τύρρανοι και χρειαστεί να αγοραστούν όπλα για να ανατραπεί/ούν και να σκοτωθεί/ούν-εκετελεστεί/ούν αυτός/οί,

πώς θα γίνει αυτό όταν θα έχει/ουν προλάβει αυτός ο Τύραννος ή αυτοί οι Τύρρανοι να δεσμεύσει/ουν σχεδόν τα πάντα τα καταγεγραμμένα ?

Εάν οι Τούρκοι ΤσιπραΑνδρέα ήξεραν την Περιουσία της Ηρωίδας Μπουμπουλίνας και όχι μόνο,

με την οποία πήραμε έστω αυτή την μικρή μας ακριβοθώρητη Λευτεριά μέχρι τώρα,

εσύ δεν θα έλεγες σήμερα αυτές σου τις αρλούμπες.

Μετά Τιμής,

Γεώργιος Κανελλόπουλος.

Υπερψηφίστηκε από 5 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 6 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
1 2 

Γράψτε το δικό σας σχόλιο

Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικά.
Απομένουν 3000 χαρακτήρες.

Διατηρήστε τα σχόλια σας ευγενικά, πολιτισμένα και ουσιώδη. Τα σχόλια σας θα δημοσιευτούν εφόσον το περιεχόμενο τους συμμορφώνεται με τους όρους χρήσης.

Μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία και greeklish.

Στατιστικά

  • Συνολικός αριθμός σχολίων: 27
  • Δημοσιευμένα σχόλια: 26
  • Απορριφθέντα σχόλια: 1
    • Υβριστικό Μήνυμα1

Δημοφιλή