Αντ. Σαμαράς: Μια καλή μέρα για τις ελληνοτουρκικές σχέσεις

Έμφαση στη ενίσχυση της οικονομικής συνεργασίας
Δευτέρα, 04 Μαρτίου 2013 14:46

Καλή μέρα για τις ελληνοτουρκικές σχέσεις χαρακτήρισε ο Πρωθυπουργός τη σημερινή, σε δηλώσεις του στο πλαίσιο της συνεδρίασης του Ανωτάτου Συμβουλίου Συνεργασίας Ελλάδας - Τουρκίας, κατά την οποία υπογράφηκαν 25 συμφωνίες. Τι είπαν Σαμαράς - Ερντογάν για την ΑΟΖ.

22 σχόλια
Ταξινόμηση:
Επιστροφή στο άρθρο
Tea Party follower[188.4.8xx.xxx]
05/03/2013 20:39

φίλε inner, γιά να είμαστε δίκαιοι,
- έπρεπε να βυθίσουμε το Χόρα-Σεισμίκ-ΠιριΡεις που είπε ο Ανδρέας λίγο πριν σφίξει τα χέρια με τον Turgut Ozal γιά να ακολουθήσει το κατάπτυστο mea culpa?
- o παπατζής το ίδιο περίπου είπε και το 1976 στη Βουλή στον Κων/νο Καραμανλή ως αρχηγός της αξιωματικής αντιπολιτεύσεως τότε, γιά το τουρκικό πλοίο.
Δηλαδή διπλωματία επίκαιρη τύπου Τσίπρα και Ρένας Δούρου (τρομάρα μας), κι όποιον πάρει ο χάρος?
Οσο γιά την Κύπρο... μακράν... κλπ δεν έχω γνώμη.
Αυτό πάντως που μπορώ να αντιληφθώ είναι να μη σου τύχει κακόβουλος γείτονας, και μην εμπιστεύεσαι την τούρκική πολιτική... και δώρα φέρουσα

Υπερψηφίστηκε από 0 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
inner[89.210.7xx.xxx]
05/03/2013 19:13

Tea Party follower[188.4.8xx.xxx] 05/03/2013 15:25

καλα τα λες για τον Παπανδρεου, συμφωνω και επαυξανω...
δεν ειπες ομως τιποτα για το σεισμικ και το πιρι ρεις...
επισης υπηρχε και καποιος που ειπε η Κυπρος κειται μακραν και εχει ονοματεπωνυμο... Κωνσταντινος Καραμανλης!

να τα θυμομαστε ολα φιλε συνσχολιαστη για να ειμαστε δικαιοι!

αλέκος[91.132.2xx.xxx] 05/03/2013 11:55
φιλε win win ηταν και η ιστορια στα Ιμια? win win ο Γιαλοψος? Ο Καραθανασης? ο Βλαχακος?μηπως ο πιλοτος Ηλιακης που κυνηγουσε τον Τουρκο?
win win ειναι και η κατασταση με τις τουρκικες φρεγατες που φτανουν οποτε γουσταρουν στο Σουνιο?

οι λαοι που ξεχνουν την ιστορια τους ή θυμουνται επιλεκτικα οτι τους αρεσει ειναι καταδικασμενοι να την ξαναζησουν!!!

Υπερψηφίστηκε από 1 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Tea Party follower[188.4.8xx.xxx]
05/03/2013 15:25

@ αλέκος 05/03/2013 11:55

φίλε αλέκο, δεν είναι ότι προτιμούμε ως "κλασικοί Ελληνες" που γράφεις
το loose-loose, αλλά ούτε και το win-win ταιριάζει στην περίπτωση.
Το συγκεκριμένο εθνικό έγκλημα έχει ονοματεπώνυμο:
Ανδρέας Παπανδρέου.
1987, ο Ανδρέας πρωθυπουργός τότε της χώρας, συμφωνούσε με τους Τούρκους για τη μη πραγματοποίηση έρευνας στα διεθνή ύδατα του Αιγαίου από πλευράς Τουρκίας και Ελλάδος. Λίγο αργότερα εκφώνησε το περίφημο «mea culpa», την αναγνώριση του λάθους, μέσω του οποίου απαγόρευε την άσκηση των κυριαρχικών δικαιωμάτων μας στο Αιγαίο. Ακολούθησε τουρκικό δόγμα casus belli, αιτία πολέμου, αν σπάσουμε τη συμφωνία. Εκεί είναι το κόλλημα.
Ο "σούπερ-δημοκράτης" μας έβγαλε τα μάτια.
Οι τούρκοι δεν είχανε τέτοιες απαιτήσεις ποτέ στο απώτερο παρελθόν . Μ'ένα συγγνώμη (mea culpa) καθάρισε ο παπατζής καταστροφέας της Ελλάδος.
Τώρα δεν είναι loose-loose ή win-win, είναι we loose, they win και πως θα καθαρίσουμε καλύτερα να καθαρίσουμε το σκ@τό που μας άφησε ο Ανδρέας πάνω στο χαλί (και νά ήταν το μόνο)

Υπερψηφίστηκε από 3 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
αλέκος[91.132.2xx.xxx]
05/03/2013 11:55

Κλασικοί Έλληνες
Προτιμούμε loose-loose αντι win-win
Ο άλλος να μην κερδίσει και ασ μην κερδίσουμε και εμείς.
Ποιος σας είπε ότι αν πάμε στα διεθνή δικαστήρια θα κερδίσουμε ΟΛΑ όσα λένε οι δημοσιογραφίσκοι μας??

Υπερψηφίστηκε από 5 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 4 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
aquila[89.210.7xx.xxx]
05/03/2013 11:15

οσο μπορεις να κανεις φιλο τον λυκο αλλο τοσο μπορεις να κανεις φιλο και τον Τουρκο...

Υπερψηφίστηκε από 4 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 5 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
kostas[24.160.8xx.xxx]
04/03/2013 22:53

Εγώ βλέπω στα σχόλια ότι όλοι είναι εναντίον τις συνεργασίας. Και ερωτώ γιατί? Μέχρι τώρα η συνεργασία έχει φέρι εμπορικές ανταλλαγές ύψους 5 dis ευρώ τα οποια 3.5 είναι ελληνικές εξαγωγές. Ήδη επωφελούμαστε πιο p0ly από την σχέση αυτή από ότι η Tούρκοι. Γιατί να μην συνεχισθεί αυτό αφού μας επωφελή. Ακόμα είμαστε τσαντισμένοι γιατί πήραν την Κωνσταντινούπολη πριν από 600 χρονια. Η κωνσταντινούπολη ήταν ένα ερείπιο πρώτα από όλα όταν την πήραν η Τούρκοι. Ήταν μια πολύ με 30,000 κατοικους. το 80% τον σπιτιών ήταν άδεια. Το κακό είχε γίνει από τους βένετους 250 χρονια πίσω. Έχουμε κολλήσει εκεί στον "μαρμaρομενο" βασιλιά. Καθυστερημένα μυαλά για αυτό δεν πάει μπροστά η χωρα.

Υπερψηφίστηκε από 13 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 11 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
ΜΟΡΤΗΣ[77.49.2xx.xxx]
04/03/2013 21:59

Η Κύπρος γιατί συνεργάζεται με το Ισραήλ και τα βρήκανε με την ΑΟΖ? Αν αντί για την Τουρκία είχαμε στη θέση της γείτονα το Ισραήλ, δεν θα συνεργαζόμασταν όπως έκανε η Κύπρος? Με την Τουρκία γιατί όχι? Μήπως γιατί είμαστε μονόφθαλμοι? ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΟΙΝΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ.

Υπερψηφίστηκε από 17 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 10 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
nastos[178.59.2xx.xxx]
04/03/2013 21:00

Περαστε και εσείς να πάρετε κάτι,έχουμε μεγάλες προσφορές και μεγάλο bazaar και για να το πω λαϊκιστή,κοψοχρονιάς τα δίνουμε,τζάμπα πραμα δηλαδή μήπως δικά μου είναι.Φέρεται να είπε ο Έλλην πρωθυπουργός στον ομολογό του από την Τουρκία.
Είμαι υπέρ τον ελληνοτουρκικών σχέσεων αλλά μέχρι εκεί.
Ο οποιοσδήποτε ορυκτός πλούτος της χώρας δεν πρέπει να ξεπουλιέτε και να θυσιάζετε στο βωμό οπιοιασδήποτε σχέσης και συνεργασίας.

Υπερψηφίστηκε από 16 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Προσγολίτης[79.130.9xx.xxx]
04/03/2013 20:21

Πρέπει να προσπαθήσουμε να καλλιεργήσουμε τις σχέσεις μας με τους τούρκους σε όσο το δυνατόν περισσότερα επίπεδα, ακολουθώντας τη δημιουργική πολιτική στο θέμα αυτό του Ελευθερίου Βενιζέλου, με σκοπό πάντα να ωφελούμεθα. Εξάλλου, είμαστε υποχρεωμένοι σαν γείτονες και σαν απόγονοι, οι περισσότεροι και στις δύο χώρες, βυζαντινών γενεών να προωθήσουμε τους δεσμούς μας και να βοηθήσουμε όσους ελπίζουν ακόμη στον ελληνοχριστιανικό πολιτισμό σε οποιοδήποτε χώρα και αν βρίσκονται – καταπιεσμένοι ή μη καταπιεσμένοι.

Υπερψηφίστηκε από 5 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 14 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Σοσιαλλήθωρος ... άφεριμ[80.13.3xx.xxx]
04/03/2013 20:13

Βρε καλώς την πονηρή αλεπουδίτσα.
Χρόνια και ζαμάνια.
Συμφωνώ κι εγώ.
Θετική η προσέγγιση.
Μόνο ανεγκέφαλοι μπορούν να διαφωνίσουν.

Υπερψηφίστηκε από 6 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 6 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Θεοδόσιος Μεσονύκτης [94.66.1xx.xxx]
04/03/2013 19:48

Διερωτώμαι μήπως είναι παρών και κανένας τρίτος στις συζητήσεις.

Υπερψηφίστηκε από 3 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Johnny the Fox[46.198.4xx.xxx]
04/03/2013 19:24

Άν και δεν έχω σε υψηλή εκτίμηση τον πρωθυπουργό και δεν πιστεύω στις ικανότητες του, εντούτοις, θεωρώ, ότι είναι ένα πολύ θετικό βήμα η προσσέγγιση σε μία χώρα, όπως η Τουρκία.
Η χώρα αυτή έχει επιτύχει πολλά, ιδιαίτερα στην οικονομία, τον τελευταίο καιρό σε αντίθεση με την ελλάδα.
Άς μήν ξεχνάμε και τις δηλώσεις του πολιτικού των Χριστιανοδημοκρατών στη Γερμανία, ότι σε λίγο καιρό η Ευρώπη θα παρακαλά γονατιστή την Τουρκία, να εισέλθει στην ΕΕ.

Και επιτέλους, άς ιδρυθούν μουσουλμ. τεμένη στην ελλάδα, ώστε να πάψουν οι επικρίσεις. Τόσες εκκλησίες υπάρχουν στις μουσουλμανικές χώρες και ιδιαίτερα στην Τουρκία (και μάλιστα στο κέντρο της Κων/πολης).

Υπερψηφίστηκε από 10 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 28 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Σπυρος[62.103.3xx.xxx]
04/03/2013 18:39

1 'καλη μερα' στις ελληνοτουρκικες σχεσεις και 10 ασχημες! Συνηθως η 'καλη' μερα εννοειται οταν κανει καποιες παραχωρησεις 'η υποχωρησεις η Ελλαδα! Εως σημερα μια εστω συμβολικη κινηση καλης γειτονιας απο την Τουρκια δεν εχουμε δει! Ουτε μια για δειγμα. Απλα καθε φορα που συναντιονται οι ελληνες με τους τουρκους πολιτικους αναρωτιομαστε τι κακο μας εχει βρει και ποτε θα το μαθουμε. Εχω αρχισει να πιστευω οτι οταν οι οθωμανοι συμφωνησαν να μας παραχωρησουν την ανεξαρτησια μας μετα την επανασταση του '21, καπου πρεπει να εβαλαν ενα ορο που να ελεγε οτι ναι μεν θα ειμαστε 'ανεξαρτητοι' αλλα παντα οι πολιτικοι μας θα πρεπει να υπακοουν στις τελικες εντολες της Τουρκιας! Αλλοιως δεν εξηγειται τοσος δοσιλογισμος.

Υπερψηφίστηκε από 29 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 6 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
defender[62.38.1xx.xxx]
04/03/2013 18:36

δεν τον κρατατε εκει να ησυχασουμε λεω γω? αν ειναι να σας στειλουμε και στουρναρεους βενιζελεους και κουβελεους! και ενα εξπρες του μεσονυχτιου δεν θα με χαλαγε!!!!

Υπερψηφίστηκε από 21 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 17 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
sotos[94.68.2xx.xxx]
04/03/2013 18:33

Σε συνεργασία με τους φιλέλληνες ευρωπαίους φέρανε την Ελλάδα σ ' αυτό το σημείο φανταστείτε τι θα γίνει με την συνεργασία των τούρκων.

Υπερψηφίστηκε από 18 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 13 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Tom[85.75.5xx.xxx]
04/03/2013 18:31

Προκοπή στην Ελλάδα και στα Βαλκάνια θα δούμε μόνο αν τα βρούμε με την Τουρκία. Η Μικρά Ασία είναι ο φυσικός χώρος του Ελληνισμού και ο στρατηγικός στόχος πρέπει να είναι η επάνοδος εκεί.

Να το πώ και αλλιώς. Οι Τούρκοι σήμερα είναι στην πλειονότητα εκτουρκισμένοι Έλληνες. Βρισκόμαστε σε εμφύλιο σπαραγμό από τον Τρωικό πόλεμο χωρίς να το καταλαβαίνουμε και οι εχθροί νίπτουν τας χείρας.

Υπερψηφίστηκε από 12 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 10 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Γιάννης Μ.[80.192.1xx.xxx]
04/03/2013 18:22

Σαμαρά είσαι μεγάλος προδότης τελικά. Δεν αξίζεις να λέγεσαι δεξιός, ούτε νεοδημοκράτης. Θα πάρεις πόδι πολύ σύντομα..

Υπερψηφίστηκε από 10 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 20 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
ΓΕΩΡΓΙΟΣ Μ. Α. ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ[79.129.1xx.xxx]
04/03/2013 18:19

Σε λίγο τελειώνουν και οι δύο.

Ο Σαμαράς διότι θα πέσει η Κυβέρνησή του,

και ο άλλος διότι πολύ σύντομα θα γίνει Πόλεμος και το Κράτος του θα εξαφανιστεί από τον Χάρτη.

Άνευ σημασίας είναι λοιπόν οι Συμφωνίες και οι Υπογραφές και των δύο.
Δεν μας αφορούν και δεν μας αγγίζουν.

Μετά Τιμής,

Γιώργος Κανελλόπουλος.

Υπερψηφίστηκε από 10 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 21 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Υποζύγιο[94.71.2xx.xxx]
04/03/2013 18:04

Με το casus belli τί έγινε; Συζητήθηκε ή το άφησαν για άλλη φορά....;

Υπερψηφίστηκε από 25 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Dmitry[85.73.4xx.xxx]
04/03/2013 17:57

Το εκπληκτικό είναι οτι η Τουρκική Κυβέρνηση κάθεται στο τραπέζι ως καλός συνομιλητής για "Business" ενω ο στρατός της παραβιάζει καθε έννοια καλής γειτονιας.
Τι εννοεί λοιπόν ο κ. Σαμαράς με το καλή μέρα?

Υπερψηφίστηκε από 28 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 6 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
1 2 

Γράψτε το δικό σας σχόλιο

Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικά.
Απομένουν 3000 χαρακτήρες.

Διατηρήστε τα σχόλια σας ευγενικά, πολιτισμένα και ουσιώδη. Τα σχόλια σας θα δημοσιευτούν εφόσον το περιεχόμενο τους συμμορφώνεται με τους όρους χρήσης.

Μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία και greeklish.

Στατιστικά

  • Συνολικός αριθμός σχολίων: 22
  • Δημοσιευμένα σχόλια: 22
  • Απορριφθέντα σχόλια: 0

Δημοφιλή