Το νέο κτίριο των γενικών αρχείων του κράτους

Δευτέρα, 10 Νοεμβρίου 2003 08:43
A- A A+

Στις 12 το μεσημέρι ο πρωθυπουργός Κώστας Σημίτης, θα εγκαινιάσει το νέο κτίριο των γενικών αρχείων του κράτους, στη συμβολή των οδών Χλόης, Δάφνης και Μουσών.

Προτεινόμενα για εσάς


NAFTEMPORIKI TV

Δημοφιλή