Στις 12 το μεσημέρι ο πρωθυπουργός Κώστας Σημίτης, θα εγκαινιάσει το νέο κτίριο των γενικών αρχείων του κράτους, στη συμβολή των οδών Χλόης, Δάφνης και Μουσών.