Το χιόνι ευνόησε ιδιαίτερα τους Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα και Μίνο Χίρβονεν, αντίστοιχα, οι οποίοι διαδέχονταν ο ένας τον άλλον στην πρώτη θέση της γενικής κατάταξης, από το δεύτερο μισό της πρώτης ημέρας του αγώνα.
Τελικά στο τέλος χαμογέλασε ο οδηγός Ford καθώς όχι μόνο πήρε την πρωτοπορία από τον όγδοη και προτελευταία ειδική της ημέρας, αλλά στην ένατη κατάφερε να μεγαλώσει σε 17,7 δευτ την απόσταση του από τον Χίρβονεν.
Ο αγώνας σήμερα ήταν συναρπαστικός και αυτό φάνηκε από τις εναλλαγές στην πρώτη θέση της γενικής κατάταξης. Μέσα σε οκτώ ειδικές διαδρομές στην κορυφή ανέβηκαν τέσσερις οδηγοί ενώ η πρώτη θέση άλλαξε χέρια συνολικά τέσσερις φορές. Από κάποια στιγμή και μετά βέβαια (την τρίτη ΕΔ) πρωταγωνιστούσαν μόνο οι Λάτβαλα-Χίρβονεν.
Ο οδηγός της Ford έκανε την επίθεσή του από το δεύτερο μισό της ημέρας και μετά. Αν και κέρδισε μόνο μία ειδική διαδρομή, την όγδοη, φρόντιζε να έχει καλά πλασαρίσματα για να μαζέψει τη διαφορά του από τον Χίρβονεν και στη συνέχεια να τον περάσει. Κάτι που λίγο πριν το τέλος της ημέρας συνέβη.
Ο ομοεθνής του, οδηγός, πλέον της Citroen έκανε έναν πολύ καλό και γρήγορο αγώνα. Κέρδισε τρεις ειδικές διαδρομή και μέχρι την όγδοη (προτελευταία) είχε την πρωτοπορία στην γενική κατάταξη. Προδόθηκε ωστόσο από το λάθος στήσιμο του αυτοκινήτου μετά το σέρβις και κυρίως τα ελαστικά του, τα οποία όπως δήλωσε απογοητευμένος στο τέλος της ημέρας «είχαν τελειώσει». Γενικότερα τα ελαστικά ήταν ένα θέμα που απασχόλησε αρκετά του οδηγούς ιδίως στο δεύτερο τους πέρασμα από τις ειδικές.
Με τη νίκη του στην τελευταία ΕΔ της ημέρας, ο Πέτερ Σόλμπεργκ ανέβηκε στην τρίτη θέση της γενικής κατάταξης και απέχει μόλις 2,8 δευτ. από τον δεύτερο Χίρβονεν. Η τακτική να διατηρήσει σε καλή κατάσταση τα ελαστικά του για το δεύτερο πέρασμα, τελικά φάνηκε ότι απέδωσε καθώς ο Νορβηγός οδηγός της Ford ήταν ,4 δευτερόλεπτα ταχύτερος στην έντη ΕΔ, από τον δεύτερο Λάτβαλα.
Στη σημερινή μάχη για την τρίτη θέση ηττημένος ήταν ο Μαντς Οστμπεργκ αν και κάποια στιγμή ηγήθηκε του αγώνα, κερδίζοντας τη δεύτερη ειδική διαδρομή. Στη συνέχεια όμως το στήσιμο του αυτοκινήτου δεν απέδωσε τα αναμενόμενα αποτελέσματα. Επιπλέον, αντιμετώπισε και κάποια προβλήματα με τα φρένα στην όγδοη ΕΔ, τον άφησαν λίγο πίσω και τον έριξαν από την τρίτη θέση της γενικής κατάταξης.
Ταχύτατος ήταν σήμερα στο ο Εβγκένι Νόβικοφ, που κρατάει πλέον την πέμπτη θέση, έχοντας καλά πλασαρίσματα στις ειδικές διαδρομές. Ο Ρώσος δεν ήταν ωστόσο ευχαριστημένος από την απόδοσή του διότι η φθορά των ελαστικών του στοίχισε, όπως πιστεύει, σε χρόνο.
Πίσω του με διαφορά 35,3 δευτ. ακολουθεί ο Χένινγκ Σόλμπεργκ, μεγαλύτερος αδελφός του Πέτερ Σόλμπεργκ.
Καταστροφική ήταν η σημερινή ημέρα του Σεμπάστιαν Λόεμπ στη Σουηδία. Αρχικά, δέχθηκε στην πρώτη ειδική ποινή 10 δευτερολέπτων διότι άργησε να φύγει από το Service Park. Στη συνέχεια ο οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ανέβασε ρυθμό, κερδίζοντας δύο ειδικές και κατάφερε να αναρριχηθεί μέχρι την τρίτη θέση της γενικής κατάταξης (στην έκτη ΕΔ). Tότε όμως έγινε το λάθος όταν στην έβδομη ΕΔ είχε μία έξοδο και βρέθηκε σε ανάχωμα από χιόνι με αποτέλεσμα να τον σπρώξει ο κόσμος ξανά μέσα στον δρόμο και να χάσει έτσι δύο πολύτιμα λεπτά. Αυτό του στοίχισε αρκετά αφού έπεσε χαμηλά στην γενική κατάταξη, μόλις ενδέκατος. Στις επόμενες δύο ειδικές προσπάθησε να «μαζέψει» τη ζημιά, κλείνοντας την ημέρα από την έβδομη θέση. Η απόσταση του όμως από τον πρωτοπόρο Λάτβαλα έχει φτάσει στο 2:09 λεπτά, χρόνος που για να μειωθεί απαιτείται ένα θαύμα.
Επίσης άτυχος ήταν και ο Ντάνι Σορντό με το Mini John Cooper Works WRC αφού ένα πρόβλημα στον κινητήρα στην όγδοη ειδική διαδρομή τον ανάγκασε να εγκαταλείψει. Ακόμη ωστόσο δεν έχει γίνει γνωστό αν θα συνεχίσει αύριο τον αγώνα ή όχι. Ο Ισπανός είχε καταφέρει να κερδίσει την χθεσινή σούπερ ειδική διαδρομή.
Την πρώτη δεκάδα ολοκληρώνουν οι Σαντέλ (Mini), Πρόκοπ (Ford) και Μπρίνιλντσεν (Ford).
O Σεμπαστιέν Οζιέ με το Skoda Fabia S2000 ήταν ο ταχύτερος στην κατηγορία και έχει βάλει πλώρη για μια θέση στην πρώτη δεκάδα (είναι ενδέκατος).