MotoGP: Και πάλι πρώτος ο Λορένθο

Παρασκευή, 13 Ιουλίου 2012 16:37
UPD:16:57

A- A A+

Δύο στα δύο για τον λοιπόν για τον αναβάτη της Yamaha που μάλλον έχει βρει ένα καλό στήσιμο για την μοτοσικλέτα του και μπορεί εύκολα όχι μόνο να ηγείται αλλά να κατεβάζει και τους χρόνους του. Η απογευματινή του επίδοση ήταν ταχύτερη από την πρωΐνή και σημειώθηκε πολύ νωρίς, μόλις στον τέταρτο από τους συνολικά 21 γύρους που πραγματοποίησε. Αμέσως μετά ο Ισπανός αναβάτης είχε μία μικρή ατυχία, αντίστοιχη με του Μπαουτίστα το πρωΐ, όταν σε μία στροφή της πίστας πήγε ευθεία με αποτέλεσμα να βγει εκτός, στο χαλίκι και να του πέσει η μοτοσικλέτα στο πλάι. Αυτό δεν τον πτόησε ωστόσο καθώς κατευθύνθηκε στα πιτς και αργότερα επανήλθε με χρόνους εφάμιλλους στο 1:48. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι ο Λορένθο δεν έχασε σε καμία στιγμή την πρωτοπορία στις ελεύθερες δοκιμές.

Γενικότερα θα μπορούσε κανείς να πει ότι το απόγευμα οι άτυχες στιγμές και οι πτώσεις ήταν το σημείο της διαδικασίας. Χειρότερη στιγμή ήταν η σφοδρή πτώση και έξοδος του Χέκτορ Μπαρμπερά στην στροφή Casanova/Savelli, όταν ο Ισπανός έχασε τον έλεγχο της Ducati, σύρθηκε στην πίστα και έπειτα στο χαλίκι και η μοτοσικλέτα αφού έφερε τούμπες στον αέρα προσγειώθηκε με μεγάλη ταχύτητα στην πίστα και καταστράφηκε. Το περιστατικό έγινε η αιτία να βγει η κόκκινη σημαία και να διακοπεί η διαδικασία για πέντε λεπτά καθώς ήταν απαραίτητος ο καθαρισμός της πίστας.

Παρά την ατυχία του ο Μπαρμπερά εντυπωσίασε στο τέλος της σημερινής ημέρας καθώς με την εφεδρική μοτοσικλέτα κατάφερε να ανέβει στην τέταρτη θέση της γενικής κατάταξης πίσω από τους Πεντρόζα και Χέιντεν, αντίστοιχα.

Ο Ισπανός αναβάτης της Repsol Honda επιδόθηκε στο κυνήγι του Λορένθο και κατάφερε να μείνει πίσω του μόλις 0,031 δευτερόλεπτα. Τη στιγμή μάλιστα που ο Στόνερ δεν ήταν τόσο αποδοτικός το απόγευμα και μόλις στον τελευταίο του γύρω μπόρεσε να ανέβει στην έκτη θέση. Όπως φάνηκε πάντως στις δοκιμές ίσως υπάρχει κάποιο θέμα με το πίσω μέρος της μοτοσικλέτας του Αυστραλού καθώς ήταν εμφανείς οι αναπηδήσεις κατά την διάρκειά της προσπάθειάς του. Μία μικρή επαφή του περυσινού παγκόσμιου πρωταθλητή με τον Ντανίλο Πετρούτσι την τρίτη φορά που βγήκε στην πίστα ήταν κάτι το περίεργο.

Η μεγάλη έκπληξη των δοκιμών ήταν η τρίτη θέση του Νίκι Χέιντεν, προκαλώντας παραλήρημα στους φίλους της Ducati που βρέθηκαν στην πίστα. Ο Αμερικανός αν και είχε βγει την τελευταία φορά στην πίστα μαζί με τον teammate του, κατάφερε να πετύχει καλύτερο χρόνο από τον Ρόσι, με μόλις 0,081 δευτ. διαφορά από τον πρωτοπόρο Λορένθο. Αντιθέτως ο «γιατρός» αν και πίεσε πολύ, αρκέστηκε στην ένατη θέση, όντας ο πιο αργός αναβάτης της Ducati στις δοκιμές.

Ο Αντρέα Ντοβιτσιόζο ήταν πέμπτος με τον χρόνο του να είναι καλύτερος από το πρωΐ. Ο teammate του, Καλ Κρούτσλοου έμεινε όγδοος ενώ ανάμεσά τους βρέθηκε ο Μπεν Σπις με την δεύτερη εργοστασιακή Yamaha.

Δέκατος ήταν ο Στέφαν Μπραντλ και ο ακολούθησε ο Αλβάρο Μπαουτίστα που είχε ένα déjà vu της πρωΐνής διαδικασίας όταν πολύ νωρίς το απόγευμα, είχε και δεύτερη πτώση με την άσπρη πλέον Honda της San Carlo Honda Gresini, χωρίς να τραυματιστεί. Ο Ισπανός αναβάτης επανήλθε αλλά δεν κατάφερε κάτι κακύτερο από την ενδέκατη θέση.

Ο Αλειξ Εσπαργκάρο απάντησε στον teammate του Ράντι ντε Πουνιέ και κατέλαβε την δωδέκατη θέση γενικής και συνάμα πρώτη στις CRT. Ο Γάλλος ωστόσο είχε μία μικρή έξοδο στο χαλίκι περίπου 15 λεπτά πριν τη λήξη της διαδικασίας. Θύμα των… άτυχων στιγμών ήταν και ο Γιόνι Ερνάντεθ.

Αναλυτικά τα αποτελέσματα

1. Χόρχε Λορένθο Yamaha Factory Racing 1:48.076 22

2. Ντάνι Πεντρόζα Repsol Honda 1:48.107 +0.031 22

3. Nίκι Χέιντεν Ducati 1:48.157 +0.081 19

4. Χέκτορ Μπαρμπερά Pramac Racing 1:48.254 +0.178 19

5. Aντρέα Ντοβιτσιόζο Mosnter Yamaha Tech 3 1:48.308 +0.232 22

6. Κέισι Στόνερ Repsol Honda 1:48.527 +0.451 17

7. Μπεν Σπις Yamaha Factory Racing 1:48.540 +0.464 20

8. Καλ Κρούτσλοου Mosnter Yamaha Tech 3 1:48.650 +0.574 23

9. Βαλεντίνο Ρόσι Ducati 1:49.017 +0.941 20

10. Στεφάν Μπραντλ Honda 1:49.022 +0.946 22

11. Aλβάρο Μπαουτιστά San Carlo Honda Gresini 1:49.208 +1.132 17

12. Aλειξ Εσπαργκάρο Power Electronics Aspar 1:50.015 +1.939 17

13. Ράντι Ντε Πουνιέ Power Electronics Aspar 1:50.269 +2.193 17

14. Mισέλ Πίρο San Carlo Honda Gresini 1:51.130 +3.054 17

15. Γιόνι Ερνάντεθ Avintia Blusens 1:51.322 +3.246 18

16. Mατιά Παζίνι Speed Master 1:51.384 +3.308 16

17. Κόλιν Εντουαρτς Suter 1:51.857 +3.781 17

18. Τζειμς Ελισον Paul Bird Motorsport 1m51.966 +3.890 18

19. Ντανίλο Πετρούτσι Came IodaRacing Project 1m52.109 +4.033 20

20. Iβάν Σίλβα Avintia Blusens 1m52.558 +4.482 21

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΦΟΥΣΙΑΝΗ - [email protected]

Προτεινόμενα για εσάς



Αθλητικές Μεταδόσεις