Τελικός θριαμβευτής ο Πεντρόζα που πήρε τη νίκη μόλις στον τελευταίο γύρο και δη στην τελευταία στροφή της πίστας αφού πέρασε τον συμπατριώτη του.
Αυτή ήταν η η τρίτη φετινή νίκη για τον αναβάτη της Repsol Honda, ο οποίος έχει «βάλει φωτιά» στο πρωτάθλημα καθώς αγώνα με αγώνα ψαλλιδίζει την διαφορά του από τον πρωτοπόρο Λορένθο. Πριν την Τσεχία τους χώριζαν 18 βαθμοί, τώρα πλέον 13 με τον Λορένθο να αισθάνεται την... πίεση. Παρόλα αυτά ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2010 καταφέρνει να διατηρείται στην κορυφή της γενικής κατάταξης έστω και με καλά πλασαρίσματα.
Στο Μπρνο όμως ήταν ο μεγάλος ηττημένος (για δεύτερη συνεχόμενη φορά φέτος) από τον συμπατριώτη του Πεντρόζα. Η μάχη τους ιδίως στον τελευταίο γύρο ήταν συναρπαστική καθώς άλλαξαν θέσεις τέσσερις φορές με τον αναβάτη της Respol Honda να περνάει στην τελευταία στροφή και να κόβει πρώτος το νήμα. Καθ΄όλη την διάρκεια του αγώνα έπαιζαν το παιχνίδι του ποντικιού και της γάτας με τον Πεντρόζα να προηγείται και τον Λορένθο να τον ακολουθεί. Η διαφορά τους ήταν μόλις τέσσερα δέκατα του δευτερολέπτου και όλοι ανέμεναν τους τελευταίους γύρους για να δουν πως θα καταλήξει αυτό το θρίλερ. Τελικά, ο Πεντρόζα ήταν αυτός που φεύγει με τους πολύτιμους βαθμούς της πρώτης θέσης, για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα, δημιουργώντας επιπλέον πίεση στον Λορένθο.
Η ευτυχία δεν ήταν ζωγραφισμένη μόνο στο πρόσωπο του πρωτοπόρου, αλλά και του Καλ Κρούτσλοου που ανέβηκε επιτέλους για πρώτη φορά φέτος στο βάθρο, καταλαμβάνοντας την τρίτη θέση στον αγώνα μετά από μάχη με τον teammate του Αντρέα Ντοβιτσιόζο. Ο 26χρονος Βρετανός προσπαθούσε εδώ και καιρό να βρεθεί στο πόντιουμ και θα έλεγε κανείς ότι αυτή του η επίδοση ήταν μία έμμεση απάντηση προς στην Ducati που επέλεξε τον Ιταλό αναβάτη έναντι εκείνου για του χρόνου.
Ο Στέφαν Μπραντλ για ένα ακόμη GP ήταν εξαιρετικός, τερματίζοντας πέμπτος, μπροστά από τον Αλβάρο Μπαουτίστα. Ετσι, ο Βρετανός παραμένει νικητής στη μεταξύ τους μονομαχία και εξακολουθεί να προηγείται του Ισπανού αναβάτη της San Carlo Honda Gresini.
Ο Βαλεντίνο Ρόσι ξεκίνησε με πολύ καλές περγαμηνές ενώ όταν πέρασε τους Ντοβιτσιόζο και Σπις, το όνειρο για μία θέση στο βάθρο, έδειχνε πως μπορεί να γίνει πραγματικότητα για την ομάδα της Ducati. Η συνέχεια όμως δεν ήταν η ανάλογη για τον Ιταλό αναβάτη που δεν κράτησε τον ίδιο ρυθμό καθώς είχε προβλήματα με τον κινητήρα της μοτοσικλέτα του με αποτέλεσμα να τερματίσει έβδομος.
Η ατυχία δεν έχει τελειωμό για τον Μπεν Σπις. Αρχικά, λόγω προβλήματος στο συμπλέκτη έπεσε στην 13η θέση, κατάφερε στη συνέχεια να ανέβει μέχρι την όγδοη για να πέσει τελικά 14 γύρους πριν το τέλος.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα
1. Ντάνι Πεντρόζα Repsol Honda 42:51.570
2. Χόρχε Λορένθο Yamaha Factory Racing +0.178
3. Καλ Κρούτσλοου Monster Yamaha Tech 3 +12.343
4. Αντρέα Ντοβιτσιόζο Monster Yamaha Tech 3 +18.591
5. Στέφαν Μπραντλ LCR Honda +25.582
6. Aλβάρο Μπαουτίστα San Carlo Honda Gresini +29.451
7. Βαλεντίνο Ρόσι Ducati +34.514
8. Ράντι ντε Πουνιέ Power Electronics Aspar +1:04.285
9. Kάρελ Αμπραχαμ Cardion AB +1:08.278
10. Aλειξ Εσπαργκάρο Power Electronics Aspar +1:09.972
11. Tόνι Ελίας Pramac Racing +1:10.003
12. Γιόνι Ερνάντεθ Avintia Blusens +1:24.040
13. Κόλιν Εντουαρντς NGM Mobile Forward +1:27.898
14. Mισέλ Πίρο San Carlo Honda Gresini +1:36.165
15. Τζέιμς Ελισον Paul Bird Motorsport +1;40.565
16. Mατιά Παζίνι Speed Master +1:41.226
17. Ντανίλο Πετρούτσι Came IodaRacing Project +1 γύρο
Βαθμολογία αναβατών
1. X. Λορένθο 245
2. Nτ. Πεδρόζα 232
3. Κ. Στόνερ 186
4. Α. Ντοβιτσιόζο 150
5. Κ. Κράτσλοου 122
6. Στ. Μπραντλ 105
7. Α. Μπαουτίστα 102
8. Β. Ρόσι 100
9. Ν. Χέιντεν 84
10. Μπ. Σπις 66
11. Χ. Μπαρμπερά 60
12. Αλ. Εσπαργκάρο 45
13. Ρ. Ντε Πουνιέτ 41
14. Κ. Άμπραχαμ 25
15. Γ. Ερνάντεθ 21
16. Μ. Πίρο 18
17. Κ. Έντουαρντς 17
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΦΟΥΣΙΑΝΗ - [email protected]