Δεν ήταν άλλωστε τυχαία ότι επικράτησε στις εννέα από τις 15 ειδικές διαδρομές του αγώνα. Αυτή ήταν η ένατη νίκη του επί Γερμανικού εδάφους και όλα δείχνουν ότι ο οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής έχει βάλει τις βάσεις για τον ένατο τίτλο του.
Αυτή ήταν η πέμπτη συνεχόμενη φορά φέτος που ο Λεμπ ανεβαίνει στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου και η έβδομη συνολικά στο πρωτάθλημα σε εννέα αγώνες. Ο Γάλλος απέδειξε για άλλη μία φορά ότι στην άσφαλτο είναι ταχύτατος και με τη βοήθεια της τύχης στην Γερμανία έφυγε θριαμβευτής, αφού κυριάρχησε και στη Power Stage.
Το Σάββατο θα έλεγε κανείς ότι ήταν η ημέρα που χαρακτήρισε τον Γερμανικό αγώνα και δη η διάσημη ειδική Arena Panzerplatte, η οποία «έφαγε» τόσο τον Πέτερ Σόλμπεργκ όσο και τους Τιερί Νουβίλ και Ντάνι Σορντό, αντίστοιχα. Ο Νορβηγός που πίεζε αρκετά και ήταν δεύτερος στην γενική κατάταξη έσπασε τον πίσω δεξί τροχό, γλιστρώντας σε μία στροφή και στην ουσία αποχαιρέτησε τον αγώνα. Τα 46 χιλιόμετρα της ΕΔ αποδείχθηκαν ολέθρια και για τον Τιερί Νουβίλ που μέχρι εκείνη τη στιγμή ήταν τέταρτος και έδινε μάχη με τον Ντάνι Σορντό για την τρίτη θέση. Τελικά και οι δύο έμειναν εκτός βάθρου αφού ο μεν πρώτος βγήκε εκτός δρόμου και ο δεύτερος είχε ένα κλατάρισμα και αναγκάστηκε να αλλάξει ελαστικό μέσα στην ειδική, χάνοντας χρόνο και θέσεις στην γενική κατάταξη.
Με αυτά και με αυτά, από το πουθενά στο τέλος της χθεσινής ημέρας δεύτερος ανέβηκε ο Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα. Μία θέση που ο Φινλανδός διατήρησε μέχρι το τέλος του αγώνα και είναι το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα παρά τα λάθη που έκανε καθ’όλη την διάρκειά του.
Το ίδιο ισχύει και για τον Μίκο Χίρβονεν που έφυγε από την Γερμανία κατακτώντας την τρίτη θέση. Ενα πολύ καλό αποτέλεσμα, αν σκεφτεί κανείς ότι μέχρι χθες ο οδηγός της εργοστασιακής ομάδας της Citroen, πραγματοποιούσε έναν από τους χειρότερους αγώνες του.
Στους άτυχους συγκαταλέγεται και ο Οτ Τανάκ, ο οποίος έφυγε από την Γερμανία με ανάμικτα συναισθήματα. Ο Εσθονός πανηγύρισε μεν την πρώτη του νίκη σε ειδική στην άσφαλτο (10η& 11η – Stein & Wein 2, Peterberg 2), προτού εγκαταλείψει. Επανήλθε υπό τους κανονισμούς Ράλι 2 για να τερματίσει τελικά ένατος γενικής.
Παρά τα προβλήματα με τα φρένα του την πρώτη ημέρα, ο Μαντς Οστμπεργκ κατάφερε να ανέβει στην τέταρτη θέση της γενικής κατάταξης, κερδίζοντας πολύτιμους βαθμούς.
Στην πρώτη του παρουσία με την ομάδα της Mini Italia Motorsport ο Κρις Ατκινσον οδήγησε πολύ συντηρητικά και απέσπασε την πέμπτη θέση ενώ ακολούθησαν τα δύο Skoda των Σεμπαστιέν Οζιέ και Αντρέας Μίκελσεν, αντίστοιχα, με τον τελευταίο να τερματίζει τρίτος στην Power Stage (δεύτερος ήταν ο Μίκο Χίρβονεν).
Ο Νάσερ Αλ Ατίγια στην επίστροφή του στο παγκόσμιο πρωτάθλημα έμεινε στην έβδομη θέση γενικής ενώ ο απογοητευμένος Σορντό ολοκλήρωσε την πρώτη δεκάδα.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα
1. Σεμπάστιαν Λεμπ Citroen 3:41.52.4
2. Γιάρι Μάτι Λάτβαλα Ford + 2:00.1.
3. Mίκο Χίρβονεν Citroen + 2:31.4
4. Mαντς Οστμπεργκ Adapta Ford + 3:24.4
5. Κρις Ατκινσον Italia Mini + 9;10.4
6. Σεμπαστιέν Οζιέ VW Skoda + 9:50.8
7. Aντρέας Μίκελσεν VW Skoda + 12:22.7
8. Nάσερ Αλ-Ατίγια Qatar Citroen + 12:50.4
9. Oτ Τανάκ M-Sport Ford + 13:01.3
10. Ντάνι Σορντό Prodrive Mini + 14:17.3
Βαθμολογία οδηγών
1. Σ. Λεμπ 199
2. Μ. Χίρβονεν 145
3. Π. Σόλμπεργκ 104
4. Μ. Οστμπεργκ 102
5. Γ-Μ. Λάτβαλα 87
6. Ε. Νόβικοφ 55
7. Μ. Πρόκοπ 38
8. Τ. Νουβίλ 32
Βαθμολογία κατασκευαστών
1. Citroen Total World Rally Team 320
2. Ford World Rally Team 195
3. M-Sport Ford World Rally Team 123
4. Qatar World Rally Team 59
5. Citroen Junior World Rally Team 52
6. Adapta World Rally Team 49
7. MINI WRC Team 26
8. Brazil World Rally Team 16
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΦΟΥΣΙΑΝΗ - [email protected]