Η διαφορά με το Ιαπωνικό GP είναι η εναλλαγή των προσώπων στις πρώτες θέσεις καθώς στην Γέονγκαμ, την πολ ποζίσιον κέρδισε με έναν εξαιρετικό γύρο στο τέλος της διαδικασίας ο Μαρκ Γουέμπερ ενώ μόλις 74 χιλιοστά του δευτερολέπτου τερμάτισε πίσω του ο Σεμπάστιαν Φέτελ.
Ο Γερμανός έμοιαζε ασταμάτητος σήμερα το πρωΐ και ο μοναδικός που θα μπορούσε να τον αντικρούσει ήταν μόνο ο teammate του. Ο τελευταίος γύρος του Γουέμπερ με την πολύ μαλακή γόμα ήταν υποδειγματικός, ανεβάζοντας τον λίγο πριν το πέσιμο της καρό σημαίας στην κορυφή. Ο Φέτελ προσπάθησε να απαντήσει αλλά ήταν ελάχιστα πιο αργός στο πρώτο κομμάτι της πίστας, μένοντας έτσι δεύτερος πίσω από τον teammate του. Αξίζει να σημειωθεί ότι η σημερινή πολ ποζίσιον του Γουέμπερ ήταν η δεύτερη φετινή (μετά το Μονακό) και παράλληλα η 200ή της Renault, προμηθευτή κινητήρων της Red Bull, στην Formula 1.
Την ύστατη στιγμή βρήκε έναν καλό γύρο ο Λιούις Χάμιλτον που πάλευε σήμερα και στις τρεις περιόδους των κατατακτήριων δοκιμών. Τελικά, ο Βρετανός κατάφερε στο τέλος να πετύχει μία καλή επίδοση που του χάρισε την τρίτη θέση στη σειρά εκκίνησης πίσω από τις δύο Red Bull. Παράλληλα, έσωσε λίγο την παρτίδα για την McLaren Mercedes τη στιγμή που ο Τζένσον Μπάτον έμεινε εκτός δεκάδας και θα ξεκινήσει ενδέκατος. Ενα λάθος του κατά την διάρκεια της δεύτερης περιόδου δεν τον άφησε να πετύχει έναν καλό χρόνο ενώ στο τέλος του 15λέπου όταν προσπάθησε να βελτιώσει την κατάσταση, αναγκάστηκε να ρίξει τον ρυθμό του λόγω της κίτρινης σημαίας που βγήκε από την ακινητοποίηση της Toro Rosso του Ντανιέλ Ρικιάρντο.
Από την τέταρτη θέση της σειράς εκκίνησης θα ξεκινήσει την προσπάθειά του να υπερασπιστεί την πρώτη θέση στην παγκόσμια κατάταξη ο Φερνάντο Αλόνσο. Ο Ισπανός κατέβαλε μεγάλη προσπάθεια μέσα στην πίστα για να βρεθεί κοντά στους πρώτους, εκμεταλλευόμενος στο μέγιστο τις δυνατότητες του μονοθέσιου του. Αναγκάστηκε να αλλάξει δύο φορές την πολύ μαλακή γόμα για να μπορέσει να ακολουθήσει τον ρυθμό των πρωτοπόρων. Κι αν δεν ήταν ο Χάμιλτον, θα είχε βρεθεί εκείνος πίσω από τις δύο Red Bull. Οπως και να έχει και οι δύο (Αλόνσο – Χάμιλτον) θα πρέπει να είναι ικανοποιημένοι από τις σημερινές του επιδόσεις. Φαίνεται λοιπόν ότι οι μικρές αναβαθμίσεις στην Ferrari έφεραν κάποια θετικά αποτελέσματα.
Ικανοποίηση θα πρέπει να υπάρχει και στο στρατόπεδο της Lotus με την εμφάνιση των μονοθέσιων της σήμερα. Κι εδώ φαίνεται πως οι αναβαθμίσεις που είχαν ετοιμαστεί έφεραν αποτελέσματα, σε μία πίστα που δυσκολεύει την Ε20. Ετσι ο Κίμι Ραϊκόνεν ανέβηκε στην πέμπτη θέση και ο Ρομάν Γκροσεάν στην έβδομη, αντίστοιχα.
Ανάμεσά τους ο Φελίπε Μάσα που βρίσκεται σε πολύ καλύτερη (κυρίως ψυχολογική) κατάσταση κι αυτό φαίνεται μέσα στην πίστα όλο αυτό το διήμερο.
Ο Νίκο Χούλκενμπεργκ ανέβασε την Force India στην όγδοη θέση, κερδίζοντας στην ουσία τις δύο Mercedes των Μίκαελ Σουμάχερ και Νίκο Ρόζμπεργκ που ακολούθησαν. Ο νεαρός πιλότος ήταν ο νικητής και του... «γερμανικού» εμφυλίου (αν μπορεί να ειπωθεί έτσι) μεταξύ των τριών ομοεθνών οδηγών.
Σε καταστροφή εξελίχθηκαν οι σημερινές κατατακτήριες για την Sauber που είδε και τα δύο μονοθέσια της να μένουν εκτός της πρώτης δεκάδας. Ο Σέρζιο Πέρεθ ήταν μόλις δωδέκατος και μία θέση πιο κάτω βρέθηκε ο Καμούι Κομπαγιάσι.
Θύμα της κίνησης στην πίστα στη δεύτερη περίοδο έπεσε ο Πολ ντι Ρέστα και δεν κατάφερε κάτι καλύτερο από το να ξεκινήσει τον αγώνα από την 14η θέση.
Ασχημα εξελίχθηκε η σημερινή διαδικασία και για την Williams που έμεινε μακριά από τους πρωταγωνιστές καθώς ο Παστόρ Μαλνονάτο μόλις που κατάφερε να ανέβει 15ος ενώ για έναν ακόμη αγώνα ο Σένα αποκλείστηκε από την πρώτη κιόλας περίοδο και θα ξεκινήσει από την 18η θέση.
Απογοήτευση υπάρχει και στο γκαράζ της Toro Rosso καθώς ο Ντανιέλ Ρικιάρντο εγκατέλειψε πιθανότατα από κιβώτιο στη δεύτερη περίοδο, τερματίζοντας τελικά 16ος ενώ μία θέση πίσω του θα είναι ο teammate του Ζαν-Ερίκ Βερνιέ.
Στην... ουρά της κατάταξης, ο Βιτάλι Πετρόφ ήταν ταχύτερος του Χέικι Κοβαλάινεν στην ομάδα της Caterham όπως και ο Τσαρλς Πικ του teammate του Τίμο Γκλοκ. Μόνο που ο Γάλλος θα ξεκινήσει τελευταίος τον αγώνα λόγω της ποινής δέκα θέσεων που του έχει επιβληθεί για αλλαγή κινητήρα. Απαρηγόρητος είναι ο Ναράιν Καρθικέγιαν λόγω προβλήματος στα φρένα της HRT και έτσι δεν χρονομετρήθηκε.
Ο αγώνας αύριο ξεκινάει στις εννέα το πρωΐ και όπως φαίνεται οι καλές καιρικές συνθήκες θα μας επιτρέψουν να απολαύσουμε σκληρές μάχες στην πίστα της Γέονγκαμ.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα
1. Μαρκ Γουέμπερ Red Bull-Renault 1:37.242
2. Σεμπάστιαν Φέτελ Red Bull-Renault 1:37.316 + 0.074
3. Λιούις Χάμιλτον McLaren-Mercedes 1:37.469 + 0.227
4. Φερνάντο Αλόνσο Ferrari 1:37.534 + 0.292
5. Κίμι Ραϊκόνεν Lotus-Renault 1:37.625 + 0.383
6. Φελίπε Μάσα Ferrari 1:37.884 + 0.642
7. Ρομάν Γκροσεάν Lotus-Renault 1:37.934 + 0.692
8. Νίκο Χούλκενμπεργκ Force India-Mercedes 1:38.266 + 1.024
9. Νίκο Ρόζμπεργκ Mercedes 1:38.361 + 1.119
10. Μίκαελ Σουμάχερ Mercedes 1:38.513 + 1.271
Δεύτερη περίοδος
11. Τζένσον Μπάτον McLaren-Mercedes 1:38.441 + 0.674
12. Σέρζιο Πέρεθ Sauber-Ferrari 1:38.460 + 0.693
13. Καμούι Κομπαγιάσι Sauber-Ferrari 1:38.594 + 0.827
14. Πολ ντι Ρέστα Force India-Mercedes 1:38.643 + 0.876
15. Παστόρ Μαλντονάτο Williams-Renault 1:38.725 + 0.958
16. Ντανιέλ Ρικιάρντο Toro Rosso-Ferrari 1:39.084 + 1.317
17. Ζαν-Ερίκ Βερνιέ Toro Rosso-Ferrari 1:39.340 + 1.573
Πρώτη περίοδος
18. Μπρούνο Σένα Williams-Renault 1:39.443 + 1.235
19. ΒΙτάλι Πετρόφ Caterham-Renault 1:40.207 + 1.999
20. Χέικι Κοβαλάινεν Caterham-Renault 1:40.333 + 2.125
21. Τσαρλς Πικ Marussia-Cosworth 1:41.317 + 3.109
22. Τίμο Γκλοκ Marussia-Cosworth 1:41.371 + 3.163
23. Πέντρο ντε Λα Ρόσα HRT-Cosworth 1:42.881 + 4.673
24. Ναράιν Καρθικέγιαν HRT-Cosworth χωρίς χρόνο
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΦΟΥΣΙΑΝΗ - [email protected]