Ο Αντόνιο Φέλιξ ντα Κόστα ανέβασε την RB8 στην πρώτη θέση του πίνακα. Ο νεαρός Πορτογάλος πιλότος συμπλήρωσε 62 γύρους με το μονοθέσιο της Red Bull και πέτυχε χρόνο 1:42.679, δύο εκατοστά του δευτερολέπτου περισσότερο από τον χθεσινό του Μάγκνουσεν. Ηταν ωστόσο ο μοναδικός που κατάφερε σήμερα να πέσει κάτω από το 1:43.
Αυτή ήταν η δεύτερη και τελευταία ημέρα του ντα Κόστα στους δρόμους της Γιας Μαρίνα αφού αύριο την RB8 θα αναλάβει ο Ρόμπιν Φράινς.
Ο Ολιβερ Τάρβεϊ ήταν μισό δευτερόλεπτο πιο αργός από τον ντα Κόστα και έμεινε στην δεύτερη θέση. Ο 25χρονος Βρετανός είχε στα χέρια του την MP4-27 της McLaren το απόγευμα, αλλά πρόλαβε να φτάσει τους 62 γύρους.
Τον τρίτο καλύτερο χρόνο της ημέρας πέτυχε ο Εντοάρντο Μορτάρα με την E20, ο οποίος διαδέχτηκε στην πίστα για λογαριασμό της Lotus τον Νίκολας Προστ και πρόλαβε να συμπληρώσει 75 γύρους. Ο χρόνος του πάντως ήταν καλύτερος από του Προστ, αν και έμεινε περισσότερο μέσα στην πίστα.
Ο τρίτος φετινός πιλότος της Sauber Εστεμπαν Γκουτιέρεζ έμεινε στην τέταρτη θέση, πραγματοποιώντας τους περισσότερους γύρους από όλους σήμερα (94). Ο Μεξικανός πιλότος αναμένεται να πάρει την C31 και αύριο στα χέρια του.
Ο έτερος δοκιμαστής της McLaren Mercedes, Γκάρι Πάφετ είχε τη διάθεσή του στην MP4-27 το πρωΐ και πρόλαβε να συμπληρώσει 41 γύρους, σημειώνοντας τον πέμπτο καλύτερο χρόνο της ημέρας.
Για μία μόνο ημέρα έτρεξε στους δρόμους της Γιας Μαρίνα με την STR07 ο Τζόνι Σεκότο τζ. και πέτυχε, μετά από 76 γύρους, τον έκτο καλύτερο χρόνο. Από αύριο το μονοθέσιο της Toro Rosso επιστρέφει στα χέρια του Λουίς Ραζία.
Στην έβδομη και τελευταία θέση, όπως και χθες, βρέθηκε ο Γκιέντο βαν ντερ Γκάρντε με την Caterham. Ο Ολλανδός το πρωΐ επικεντρώθηκε σε δοκιμές σχετικά με το αεροδυναμικό κομμάτι του μονοθέσιου και το στήσιμο ενώ το απόγευμα συνέλεξε σημαντικές πληροφορίες που αφορούσαν στην διαχείριση των ελαστικών και στην αντίδραση της CT01 σε διαφορετικά φορτία καυσίμου.