«Όχι, δεν πιστεύω ότι θα τον κρατούσα. Δυστυχώς, είναι μία σκληρή δουλειά που βασίζεται στα αποτελέσματα. Χρειάζεται να κοιτάς και τι κάνει ο πιλότος στο άλλο μονοθέσιο, το οποίο υποθέτεις ότι φέρει τον ίδιο εξοπλισμό.
Σίγουρα κοιτούσαν κι άλλους πιλότους – κι έναν δικό μας τουλάχιστον (!)-, επομένως ανησυχούσαν για την κατάστασή του, αλλά οι επιλογές τους ήταν περιορισμένες. Τότε, ο Φελίπε, ανέβασε την απόδοσή του στο τελευταίο 1/3 της χρονιάς. Προφανώς βρίσκονταν σε συζητήσεις, αλλά τα μηνύματα που έρχονταν από το Μαρανέλο επιβεβαίωναν ότι σκεφτόντουσαν να τον κρατήσουν. Και τότε κατάλαβαν ότι αυτή η επιλογή ήταν καλύτερη για αυτούς», δήλωσε ο Κρίστιαν Χόρνερ.
Το θέμα πάντως με την παραμονή ή αντικατάσταση του Φελίπε Μάσα είχε ξεκινήσει μερικούς αγώνες μετά την έναρξη του πρωταθλήματος. Οι άσχημες εμφανίσεις του Βραζιλιάνου και το γεγονός ότι το συμβόλαιό του με την Ferrari έληξε στο τέλος του έτους, είχαν «φουντώσει» τις φήμες περί αποχώρησής του.
Η Ferrarri, παράλληλα, καλοέβλεπε την προοπτική του Μαρκ Γουέμπερ, του οποίου το συμβόλαιο με τη Red Bull επίσης έληγε στο τέλος της χρονιάς. Είχαν γίνει μάλιστα και συζητήσεις μεταξύ των δύο πλευρών, όπως αργότερα παραδέχθηκε ο Αυστραλός πιλότος. Τα όποια όνειρα όμως των ανθρώπων της Scuderia ναυάγησαν όταν ο Γουέμπερ συμφώνησε επέκταση της συνεργασίας του με την παγκόσμια πρωταθλήτρια Red Bull για έναν ακόμη χρόνο.
Στη συνέχεια είχαν ακουστεί αρκετά ονόματα, αλλά στο μεταξύ η άνοδος της απόδοσης του Μάσα με αποκορύφωμα την εμφάνισή του στο Ιαπωνικό GP (τρίτος), είχε ενισχύσει την εικόνα του μέσα στην ομάδα, με αποτέλεσμα η Scuderia να αποφασίσει να τον κρατήσει για ένα ακόμη έτος.
Ο ίδιος πάντως δηλώνει ότι το κίνητρό του το 2013 θα είναι ακόμη πιο ισχυρό και πως η απόδοσή του στο δεύτερο μισό της φετινής χρονιάς, αποτελεί προθέρμανση για το επόμενο πρωτάθλημα που θα ξεκινήσει.
Aνανέωσε ο Χόρνερ
O Κρίστιαν Χόρνερ φέρεται σύμφωνα με Γερμανικά ΜΜΕ, να έχει επεκτείνει τη συνεργασία του με την Red Bull για αρκετά ακόμη χρόνια. Αυτό τουλάχιστον δήλωσε ο Χέλμουτ Μάρκο, σύμβουλος της Παγκόσμιας πρωταθλήτριας.
Το θέμα ανέκυψε τις τελευταίες ημέρες, ιδίως μετά την αποχώρηση του Νόρμπερτ Χάουγκ από την Mercedes. Τότε, σύμφωνα με Γερμανικά δημοσιεύματα, κατά την διάρκεια των συζητήσεων στην Γερμανική εταιρεία, τέθηκε στο τραπέζι και το όνομα του Κρίστιαν Χόρνερ, ως πιθανού αντικαταστάτη του Χάουγκ.
H Red Bull όμως για να αποφύγει κάποια δυσάρεστη έκπληξη φρόντισε, σύμφωνα με τον Μάρκο, να επεκτείνει τη συνεργασία της με τον 39χρονο Βρετανό επικεφαλής, με τις σχετικές υπογραφές να πέφτουν μέσα στην προηγούμενη εβδομάδα.
Σε ό,τι αφορά τώρα στη Mercedes, δημοσιεύματα αναφέρουν ότι οι αρμοδιότητες του Χάουγκ θα διαιρεθούν σε δύο άτομα, ένα που θα ασχολείται με το πρωτάθλημα DTM και άλλο ένα που θα αναλάβει την Formula 1, αντίστοιχα.