«Μακρύ αγώνα» προαναγγέλλουν οι ιδιοκτήτες ταξί

Πέμπτη, 08 Σεπτεμβρίου 2011 16:32
UPD:19:38
ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΑΛΚΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ

A- A A+

Αποφασισμένοι να συνεχίσουν τις κινητοποιήσεις ενάντια στο άνοιγμα του κλάδου τους, χωρίς ωστόσο ακραίες εκδηλώσεις διαμαρτυρίας, εμφανίζονται οι ιδιοκτήτες ταξί της Αθήνας, όπως διαφάνηκε από τη σημερινή γενική συνέλευση που πραγματοποίησαν.

Η διαπαραταξιακή τοποθέτηση των εκπροσώπων της συνομοσπονδίας των Θ. Λυμπερόπουλου, Κ. Δήμου, Π. Μαυρίκη και Γ. Κρεμμύδα, ήταν ομόφωνα απορριπτική στο σύνολο του κατατεθέντος νομοσχεδίου, το οποίο χαρακτήρισαν «ταφόπλακα».

Δήλωσαν επίσης ότι θα είναι αρνητικοί σε πιθανή κλήση τους από το υπουργείο, προκειμένου να συζητήσουν στη βάση του νομοσχεδίου. Προανήγγειλαν ακόμη ότι ο αγώνας που θα ακολουθήσει θα είναι «μακρύς», αν και διαβεβαίωσαν ότι δεν θα σημειωθούν ακραίες εκδηλώσεις διαμαρτυρίας και κάλεσαν τους πάντες να επιδείξουν αυτοσυγκράτηση και πειθαρχία.

Προς το παρόν, η εξαγγελθείσα κινητοποίηση περιλαμβάνει την απεργία του Σαββάτου, με συγκέντρωση των ιδιοκτητών ταξί στο Σισμανόγλειο στη Θεσσαλονίκη και πορεία προς το Βελλίδειο. Θα ακολουθήσει συνάντηση των μελών του ΔΣ της Συνομοσπονδίας για περαιτέρω κλιμάκωση των κινητοποιήσεων, με τη μορφή 24ωρων ή 48ωρων απεργιών.

ΚΚΕ: Ανοίγει ο δρόμος για κυριαρχία μεγαλοεπιχειρηματιών στον χώρο των ταξί

Έντονη κριτική στην κυβέρνηση για το νομοσχέδιο σχετικά με την απελευθέρωση του κλάδου των ταξί ασκεί το ΚΚΕ, ενώ στρέφει τα βέλη του και κατά της ΝΔ, κατηγορώντας την ότι κοροϊδεύει τους αυτοαπασχολούμενους στα ταξί.

Σύμφωνα με το ΚΚΕ, το νομοσχέδιο «ανοίγει τον δρόμο για την γρήγορη εισβολή και κυριαρχία των μεγαλοεπιχειρηματιών και σε αυτό τον χώρο και οδηγεί στον βίαιο εκτοπισμό χιλιάδων αυτοαπασχολούμενων».

Όπως εκτιμά, «κερδισμένοι θα βγουν μόνο οι επιχειρηματικοί όμιλοι, που έχουν βάλει στο μάτι το φιλέτο της μεταφοράς στον τουρισμό, τα λιμάνια, τα αεροδρόμια, τους σταθμούς, καθώς και οι αυτοκινητοβιομηχανίες.

Σε ό,τι αφορά τη ΝΔ, την κατηγορεί πως υποκρίνεται ότι ενδιαφέρεται για τους αυτοαπασχολούμενους στα ταξί. «Υποστηρίζει την ουσία της απελευθέρωσης, ''συμβουλεύει'' τους απεργούς να σταματήσουν για να μην ζημιωθεί δήθεν ο τουρισμός. Τους καθησυχάζει ψευδόμενη ότι θα καταργήσει το νόμο αν γίνει κυβέρνηση, όμως όταν ήταν κυβέρνηση δεν κατάργησε τον νόμο 3109/03, που επίσης παρέδιδε το ταξί στις ανώνυμες εταιρείες. Τα περί ''σοβιετοποίησης'' της μεταφοράς, που λέει, μονό σαν ανέκδοτο ακούγονται», αναφέρει το ΚΚΕ.

Από την απελευθέρωση, είτε του ΠΑΣΟΚ, είτε της ΝΔ, είτε από μια συγκυβέρνησή τους, δεν θα βγουν ωφελημένα ούτε τα λαϊκά στρώματα, γιατί φθηνές και ποιοτικές υπηρεσίες δεν εξασφαλίζονται σε συνθήκες κυριαρχίας των μονοπωλίων και, πολύ περισσότερο, δεν συμβιβάζονται με την κερδοφορία του κεφαλαίου.

Το ΚΚΕ υποστηρίζει τέλος ότι το συμφέρον των αυτοαπασχολούμενων και των εργαζομένων στη μεταφορά ταυτίζεται με τη γενικότερη λαϊκή ανάγκη για ενιαίο, αποκλειστικά δημόσιο φορέα συγκοινωνιών, όπου θα εντάσσεται και το ταξί σαν συμπληρωματικό μέσο.

ΛΑΟΣ: Η απελευθέρωση του κλάδου θα αυξήσει το δημόσιο χρέος

Για αύξηση του δημόσιου χρέους της Ελλάδας, λόγω και της αγοράς νέων αυτοκινήτων, έκανε λόγο ο εκπρόσωπος του ΛΑΟΣ Κωστής Αϊβαλιώτης, σε δήλωσή του σχετικά με το πλήρες άνοιγμα του επαγγέλματος των αυτοκινητιστών ταξί.

Παράλληλα, ο κ. Αϊβαλιώτης κάλεσε τον υπουργό Μεταφορών, Γιάννη Ραγκούση, και «όποιον άλλο θέλει την απελευθέρωση», όπως χαρακτηριστικά είπε, «να εξηγήσουν με ποιόν τρόπο θα πέσει το κόστος στη χρήση του ταξί».

Ακόμη, πιστεύει ότι δεν θα μειωθεί το κόστος πετρελαίου και αυτό των ασφαλίστρων.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Προτεινόμενα για εσάς



Δημοφιλή