Formula 1: Το σημάδι του Χάμιλτον

Παρασκευή, 14 Οκτωβρίου 2011 16:38
UPD:16:44

A- A A+

Παρά στις άσχημες καιρικές συνθήκες, η ομάδα της Μclaren-Mercedes ήταν η ταχύτερη στη δεύτερη διαδικασία με το Λιούις Χάμιλτον να σημειώνει τον καλύτερο γύρο με 1:50.828. Μόλις 0,104 δευτ. πίσω του ήταν ο νικητής του GP της Ιαπωνίας Τζένσον Μπάτον ενώ τον τρίτο καλύτερο χρόνο πέτυχε ο φετινός Παγκόσμιος πρωταθλητής Σεμπάστιαν Φέτελ (1:52.646).

Σε αντίθεση με την πρώτη περίοδο των δοκιμών που δεν βγήκαν όλοι οι πιλότοι, από τα πρώτα 30 κιόλας λεπτά της δεύτερης, οι περισσότεροι οδηγοί ήταν μέσα στην πίστα. Αρχικά, ταχύτερες ήταν οι Red Bull των Φέτελ και Γουέμπερ, μέχρι όμως να αναλάβουν δράση οι McLaren-Mercedes των Χάμιλτον και Μπάτον, αντίστοιχα. Οι δύο πιλότοι ξεκίνησαν έναν αγώνα μεταξύ τους με τον Χάμιλτον να αναδεικνύεται ταχύτερος και το Μπάτον να μένει δεύτερος.

Τον τέταρτο καλύτερο χρόνο πέτυχε ο Φερνάντο Αλόνσο (1:52.774) που δυσκολεύτηκε αρκετά με τον καιρό. Ο Ισπανός δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής δήλωσε πως οι καιρικές συνθήκες δεν βοηθούν την ομάδα να βγάλει ουσιαστικά συμπεράσματα για την πίστα και το μονοθέσιο.

Ο Μαρκ Γουέμπερ βρέθηκε πίσω από τον Ισπανό οδηγό της Ferrari με χρόνο 1:53.049. Τον έκτο καλύτερο χρόνο σημείωσε ο Χάιμε Αλγκουερσουάρι προτού το μονοθέσιο του καταστραφεί από τη σύγκρουσή του με τον Νίκο Ρόζμπεργκ.

Ο νεαρός Γερμανός πιλότος της Mercedes δεν μπόρεσε μειώσει ταχύτητα και να στρίψει στην πρώτη στροφή με αποτέλεσμα να πέσει πάνω στο Αλγκουερσουάρι, χτυπώντας τον στο πλάι του μονοθεσίου του, ενώ ο Ισπανός έβγαινε από τα πιτς. Αποτέλεσμα ήταν να καταστραφούν και τα δύο μονοθέσια.

Ο Ροζμπεργκ απέφυγε την τιμωρία καθώς οι περισσότεροι οδηγοί εξέφρασαν παράπονα κατά την διάρκεια των δοκιμών για την περιορισμένη ορατότητα στην έξοδο των πιτς. Αυτό έλεγε και ο Αλγκουερσουάρι στην ενδοεπικοινωνία λίγο πριν τον χτυπήσει ο Ρόζμπεργκ.

Ετσι, οι υπεύθυνοι του αγώνα αποφάσισαν να ενημερώνονται οι πιλότοι με φωτεινή σήμανση για αυτούς που εγκαταλείπουν το Pitlane.

«Πέταξε» στη βροχή το «Σούμι»

Θυμήθηκε τον παλιό καλό του εαυτό ο Μίκαελ Σουμάχερ στην Κορέα και στην πρώτη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο (2:02.704), παρά την έντονη βροχή.

Πίσω του μόλις 0.056 δευτ. ήταν ο Σεμπάστιαν Φέτελ (2:02:840) ενώ στις δύο επόμενες θέσεις κατετάγησαν οι Force India των Πέντρο Πέντρο ντι Ρέστα και Αντραιν Σούτιλ, αντίστοιχα.

Οι άσχημες καιρικές συνθήκες δεν άφησαν πολλούς πιλότους να κινηθούν γρήγορα ενώ δεν έλειψαν τα γλιστρήματα και οι έξοδοι.

Αποτέλεσματα δεύτερης περιόδου ελεύθερων δοκιμών

1. Χάμιλτον, McLaren, +1:50.828

2. Μπάτον, McLaren, +0.104

3. Φέτελ, Red Bull, +1.818

4. Αλόνσο, Ferrari, +1.946

5. Γουέμπερ, Red Bull, +2.221

6. Αλγκουερσουάρι, Toro Rosso, +2.754

7. Μάσα, Ferrari, +2.879

8. Ρόσμπεργκ, Mercedes, +3.086

9. Μπουεμί, Toro Rosso, +3.120

10. Ντι Ρέστα, Force India, +3.129

11. Πετρόφ, Renault, +3.372

12. Σούτιλ, Force India, +3.564

13. Μπαρικέλο, Williams, +4.003

14. Σουμάχερ, Mercedes, +4.137

15. Σένα, Renault, +4.359

16. Πέρες, Sauber, +4.375

17. Κομπαγιάσι, Sauber, +4.716

18. Μαλδονάδο, Williams, +5.239

19. Κοβαλάινεν, Lotus, +5.841

20. Τρούλι, Lotus, +6.345

21. Γκλοκ, Virgin, +7.441 Σένα, Renault

22. Ντ’ Αμπρόσιο, Virgin, +8.630

23. Ρικιάρντο, HRT, +9.130

24. Λιούτσι, HRT, +9.337

Αποτελέσματα πρώτης περιόδου ελεύθερων δοκιμών

1. Σουμάχερ, Mercedes, +2:02.784

2. Φέτελ, Red Bull, +0.056

3. Ντι Ρέστα, Force India, +0.128

4. Σούτιλ, Force India, +0.035

5. Μπουεμί, Toro Rosso, +0.398

6. Κομπαγιάσι, Sauber, +0.398

7. Χάμιλτον, McLaren, +0.607

8. Ρόσμπεργκ, Mercedes, +1.527

9. Πέρες, Sauber, +2.013

10. Γουέμπερ, Red Bull, +2.013

11. Τσάντχοκ, Lotus, +3.566

12. Μαλδονάδο, Williams, +4.068

13. Βέργκνε, Toro Rosso, +4.757

14. Μπαρικέλο, Williams, +5.434

15. Καρθικέγιαν, HRT, +6.048

16. Ρικιάρντο, HRT, +6.448

17. Ντ’ Αμπρόσιο, Virgin, +6.448

18. Γκλοκ, Virgin, +11.724

19. Μάσα, Ferrari

20. Αλόνσο, Ferrari

21. Σένα, Renault

22. Πετρόφ, Renault

23. Κοβαλάινεν, Lotus

24. Μπάτον, McLaren

Προτεινόμενα για εσάς



Αθλητικές Μεταδόσεις