Formula 1: Η αιτία των προβλημάτων της Ferrari

Πέμπτη, 24 Νοεμβρίου 2011 16:38
UPD:16:42

A- A A+

Η Scuderia παρουσίασε στους τελευταίους αγώνες και ειδικότερα στο GP της Ινδίας μια νέα εμπρός πτέρυγα, στο πλαίσιο των δοκιμών νέων εξαρτημάτων για την επόμενη χρονιά.

Από την πρώτη στιγμή όμως ήταν εμφανή τα προβλήματα που υπήρχαν με τη σταθερότητα του νέου, τύπου Red Bull, εξαρτήματος. Οι κραδασμοί ήταν ορατοί όχι μόνο από την κάμερα του μονοθέσιου αλλά και δια γυμνού οφθαλμού καθώς δεν ήταν λίγες οι φορές που η πτέρυγα ερχόταν σε επαφή με την άσφαλτο, δημιουργώντας εντυπωσιακές εικόνες.

Αν και η Ferrari προσπάθησε να βελτιώσει την κατάσταση, το φαινόμενο αυτό των κραδασμών και της ταλάντωσης εξακολουθούσε να υφίσταται στο μονοθέσιο του Φελίπε Μάσα, συμβάλλοντας αρνητικά στις επιδόσεις του.

Την αιτία του… κακού φαίνεται να γνωρίζει η Red Bull, η οποία όπως αποκάλυψε σε δηλώσεις του στο Auto Motor und Sport, το «αφεντικό» της ομάδας, Κρίστιαν Χόρνερ, αντιμετώπισε το ίδιο πρόβλημα με το μονοθέσιο του Μαρκ Γουέμπερ στη Σουζούκα.

Όπως αναφέρει, λοιπόν το γερμανικό περιοδικό, συνήθως οι κραδασμοί προκύπτουν στο τέλος της ευθείας όταν το DRS είναι ακόμη ανοικτό, κάτι που αυτομάτως σημαίνει ότι το αεροδυναμικό φορτίο αυξάνεται στο εμπρός τμήμα του μονοθέσιου. Σε αυτή την περίπτωση, αν η πίεση των ελαστικών είναι χαμηλή, τότε το μονοθέσιο αναπηδά πάνω στο ελαστικό, προκαλώντας έτσι ταλάντωση στα βαρύτερα «τελειώματα» (endplates) της πτέρυγας.

Προτεινόμενα για εσάς



Δημοφιλή





    Αθλητικές Μεταδόσεις