Περιορισμένες οι αγορές ταινιών μέσω διαδικτύου

Τρίτη, 19 Οκτωβρίου 2010 11:03
UPD:16:04

Στην ενοικίαση και όχι την αγορά των ταινιών στρέφονται οι καταναλωτές, οι οποίοι παρακολουθούν ταινίες σε ψηφιακή πλέον μορφή μέσω της διαδικτυακής τηλεόρασης.

A- A A+

Στην ενοικίαση και όχι στην αγορά των ταινιών στρέφονται οι καταναλωτές, οι οποίοι παρακολουθούν ταινίες σε ψηφιακή πλέον μορφή μέσω της διαδικτυακής τηλεόρασης. Την τάση αυτή προσπαθούν τώρα να αντιστρέψουν τα στούντιο κινηματογραφικών παραγωγών.

Εδώ και καιρό, οι καταναλωτές δείχνουν μια προτίμηση στις αγορές μέσω διαδικτύου για προϊόντα όπως κάμερες, βιβλία, συσκευές, τηλεοράσεις, αυτοκίνητα, ρούχα κ.α. Όπως φαίνεται, το μόνο προϊόν που δεν αγοράζουν οι καταναλωτές ηλεκτρονικά είναι οι ταινίες.

Στο δρόμο προς την ψηφιακή επανάσταση κάτι περίεργο συνέβη: για περισσότερο από μία δεκαετία, η λήψη ταινιών μέσω του διαδικτύου ήταν τόσο πολύπλοκη που απευθυνόταν ουσιαστικά μόνο στους «ειδικούς» του διαδικτύου.

Την τελευταία διετία, ωστόσο, η διάδοση των «φιλικών προς το χρήστη συσκευών», όπως η Apple TV και το PlayStation 3 έχουν διευκολύνει σημαντικά τη διαδικασία. ΠαρΆ όλα αυτά όμως, η αγορά ταινιών μέσω του διαδικτύου δεν έχει ενσωματωθεί στις καταναλωτικές συνήθειες των σημερινών χρηστών του διαδικτύου.

«Στη σημερινή αγορά κυριαρχεί η ενοικίαση», διαπιστώνει ο Κερτ Μάρβις, πρόεδρος ψηφιακών μέσων της Lionsgate. Η μεταστροφή των καταναλωτικών συνηθειών είναι αποσταθεροποιητική για τα κινηματογραφικά στούντιο του Χόλιγουντ, τα οποία ήλπιζαν ότι οι καταναλωτές θα αντικαταστήσουν τη συνήθεια αγοράς DVD με αγορές ταινιών μέσω διαδικτύου.

Προτεινόμενα για εσάς