Το Facebook δεν θεωρείται άδικα η δημοφιλέστερη διαδικτυακή τοποθεσία κοινωνικών διασυνδέσεων στο διαδίκτυο, αφού σύμφωνα με νέα έρευνα, στην Ελλάδα ο μέσος χρήστης το επισκέπτεται 2- 3 φορές καθημερινά και αφιερώνει κατά μέσο όρο 10-15 λεπτά ανά επίσκεψη.
Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από το εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν του τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών με αντικείμενο τη χρήση του ηλεκτρονικού αυτού κοινωνικού δικτύου στην Ελλάδα.
Σύμφωνα με την έρευνα, τo Facebook αποτελεί ένα μέσο με το οποίο οι χρήστες του έχουν αναπτύξει μια στενή σχέση, όπως άλλωστε φαίνεται από το 42% των χρηστών που δηλώνει πως του είναι απαραίτητο, αλλά και το 80 % των χρηστών που κατατάσσει το facebook τουλάχιστον μέσα στις πέντε πιο αγαπημένες του ιστοσελίδες.
Οι κυρίες ασχολίες των χρηστών είναι να επικοινωνούν και να μαθαίνουν προσωπικά στοιχεία των φίλων τους, να αναζητούν παλιούς φίλους και γνωστούς αλλά και να ασχολούνται με τα παιχνίδια και τις διάφορες εφαρμογές που παρέχει η ιστοσελίδα.
Το γεγονός ότι οι χρήστες δεν εμφανίζονται σίγουροι για το αν πρέπει να το εμπιστεύονται ή όχι, δείχνει πως το facebook και τα ηλεκτρονικά κοινωνικά δίκτυα αποτελούν ένα νέο είδος πληροφοριακών συστημάτων με έντονα κοινωνικά στοιχεία, το οποία, λόγω της καινοτομίας τους, προκαλούν ανασφάλεια.