«ΟΤΕ-leasing» : Παρουσίαση αποτελεσμάτων

Τρίτη, 30 Μαΐου 2000 09:56
A- A A+

Τα αποτελέσματα της χρήσης του 1999 πρόκειται να ανακοινώσει η «ΟΤΕ-leasing» την Πέμπτη 1 Ιουνίου στις 12 το μεσημέρι, στο ξενοδοχείο Μ. Βρετανία. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, αυτά σημείωσαν σημαντική αύξηση έναντι της χρήσης του 1998, με συνέπεια η εταιρεία να κατατάσσεται στη δεύτερη θέση ανάμεσα στις λοιπές εταιρείες χρηματοδοτικής μίσθωσης στη χώρα μας.

Προτεινόμενα για εσάς



Δημοφιλή