Εν αναμονή της απόφασης του Διεθνούς εφετείου της FIA για τη μονιμότητα ή όχι του διαχύτη που φέρουν οι Brawn GP, Τoyota και Williams, οι υπόλοιπες ομάδες, που διαμαρτύρονται, προετοιμάζονται για να μην βρεθούν προ εκπλήξεως. Στην περίπτωση βέβαια, που η FIA κρίνει με το νέο αεροδυναμικό βοήθημα συνάδει με τους ήδη υπάρχοντες τεχνικούς κανονισμούς.
Κατά συνέπεια εξελίσσουν με τη σειρά τους παρόμοιες τεχνικές λύσεις που θα τους βοηθήσουν στους επόμενους αγώνες. Η Renault ήδη σχεδίασε ένα νέο τύπο διαχύτη με τον οποίο θα εφοδιάσει την R29. H κίνηση αυτή της γαλλικής ομάδας επιβεβαιώθηκε από το νομικό σύμβουλό της σήμερα στο Παρίσι. Ο κ. Αντριου Φορντ δήλωσε ότι η Renault είχε ξεκινήσει την εξέλιξη του συγκεκριμένου αεροδυναμικού εξαρτήματος , ρωτώντας μάλιστα τη FIA αν θα είναι παράνομο.
«Η Renault δεν έχασε κάποιο καράβι, όπως δήλωσε ο κ. Μπράουν, αλλά δεν γινόταν τίποτα αφού η FIA τον θεωρούσε παράνομο (σ.σ. το διαχύτη)», δήλωσε ο νομικός σύμβουλος της Renault.
Η γαλλική ομάδα, σε περίπτωση που η απόφαση τους Διεθνούς Εφετείου είναι θετική για τη χρήση του διπλού διαχύτη, να παρουσιάσει σε μία πρωτότυπη έκδοση του δικού της αεροδυναμικού βοηθήματός της στο Grand Prix της Κίνας.