Συναρπαστικός ήταν ο τρίτος γύρος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Φόρμουλα 1. Σε αντίξοες καιρικές συνθήκες και χωρίς ορατότητα ο Σεμπάστιαν Φέτελ, παρά το νεαρό της ηλικίας του, απέδειξε ότι μπορεί να χειριστεί πολύ καλά την RB5 σε βρεγμένο οδόστρωμα.
Ο 21χρονος πιλότος της Red Βull διπλασίασε τις νίκες στην καριέρα του στην F1, σπάζοντας παράλληλα το σερί των Brawn GP και ειδικότερα του Τζένσον Μπάτον.
Μπορεί αυτή να είναι η δεύτερη φορά που ο Φέτελ ανεβαίνει στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου, αλλά είναι η πρώτη για τη Red Bull. Η ομάδα των γνωστών αναψυκτικών, μετά από πέντε χρόνια παρουσίας στη Φόρμουλα 1 κατάφερε για πρώτη φορά να πάρει τους 12 βαθμούς της νίκης.
Παρ' ότι η Red Bull έφυγε με τα καλύτερα συναισθήματα από την Κίνα, δεν ισχύει το ίδιο για τη Ferrari. Η ιταλική ομάδα έχει πραγματοποιήσει φέτος το χειρότερο ντεμπούτο της τα τελευταία 28 χρόνια καθώς παραμένει χωρίς βαθμούς, τρεις αγώνες μετά την έναρξη του πρωταθλήματος. Τα στελέχη της Scuderia καλούνται σε σύντομο χρονικό διάστημα να δώσουν λύση στην αξιοπιστία της F60, στα τεχνικά προβλήματα του KERS και το σχεδιασμό νέου διαχύτη δύο επιπέδων.
Μία άλλη λεπτομέρεια στην οποία δεν έχει δοθεί η πρέπουσα προσοχή είναι η δεύτερη συνεχής παρουσία του Σεμπαστιέν Μπουέμι στη βαθμολογούμενη δεκάδα. Ο νεαρός Ελβετός, εκμεταλλευόμενος το μονοθέσιο διά χειρός Αντριαν Νιούι, καταφέρνει να δηλώνει παρών.
Βέβαια, από τον αγώνα στην πίστα της Σαγκάης δεν έλειπαν και τα ευτράπελα, καθώς ο νικητής Σεμπάστιαν Φέτελ πάνω στην χαρά του να πανηγυρίσει δεχόμενος το έπαθλο, ενώ πήγε να το σηκώσει, έκοψε λίγο το δάχτυλο του.
Στη συνέχεια κι ενώ οι επικεφαλείς της Red Bull περίμεναν, ως είθισται, να ακούσουν τον ύμνο του κατασκευαστή, δηλαδή τον ύμνο της χώρας εθνικότητας της ομάδας, στην προκειμένη περίπτωση της Αυστρίας, άκουσαν της Μεγάλης Βρετανίας! Αν και η Red Bull είναι αυστριακή ομάδα, αφού εκεί είναι τα κεντρικά της μητρικής εταιρείας, οι διοργανωτές του αγώνα θεώρησαν (εσφαλμένα) ότι είναι βρετανική καθώς το εργοστάσιό της βρίσκεται στη Μ. Βρετανία!
Παρά τα ευτράπελα του αγώνα ένα είναι σίγουρο. Ο Μπέρνι Εκλεστόουν είναι αποφασισμένος να επεκτείνει τη συμφωνία με τους διοργανωτές του Grand Prix για άλλα πέντε χρόνια. H Σαγκάη που διοργανώνεται από το 2004, για έναν ακόμη χρόνο, σύμφωνα με το υπάρχον συμβόλαιο, θα βρίσκεται στο πρόγραμμα της Φόρμουλα 1.
Παρά την πρόθεση του μεγάλου «αφεντικού» της Φόρμουλα 1 να παραμείνει το Grand Prix, θα πρέπει να σημειωθεί ότι ο αγώνας «υποφέρει» από μειωμένη παρουσία κοινού και μεγάλες οικονομικές απώλειες, οι οποίες αγγίζουν περίπου τα 568 εκατομμύρια ευρώ.