Ο προβληματισμός είναι έντονος στην ομάδα της Ferrari. Η ομάδα του Μαρανέλο έχει πραγματοποιήσει το χειρότερο ξεκίνημά της από το 1981 καθώς μετά από τρεις αγώνες παραμένει χωρίς βαθμούς.
Στις τάξεις της Scuderia υπάρχει αναβρασμός για τη συνέχεια και τα σενάρια που ακούγονται μόνο θετικά δεν είναι για το φετινό μέλλον της ομάδας. Όπως φαίνεται αγώνας-κλειδί που θα κρίνει το μέλλον του φετινού μονοθεσίου θα είναι το Grand Prix της Βαρκελώνης στις 10 Μαΐου. Αν μέχρι τότε η F60 με τις αλλαγές που θα έχουν γίνει καταστεί ανταγωνιστική, τότε η Ferrari θα συνεχίσει να την εξελίσσει, διαφορετικά θα σταματήσει και θα ασχοληθεί με την εξέλιξη του νέου μονοθεσίου για το 2010. Αν ισχύσει αυτό το σενάριο, η Scuderia θα είναι σαν να εγκαταλείπει τη φετινή χρονιά.
Tην απόφαση αυτή της περυσινής παγκόσμιας πρωταθλήτριας στους κατασκευαστές, επιβεβαίωσε και ο Στέφανο Ντομενικάλι, διευθυντής της ιταλικής ομάδας: «Νομίζω ότι σίγουρα θα δούμε μετά την Ισπανία σε ποιο σημείο είμαστε. Εκείνη τη στιγμή θα δούμε σε ποια κατάσταση βρισκόμαστε, δηλαδή μόλις επιστρέψουμε στην Ευρώπη».
Στη Βαρκελώνη η F60 αναμένεται να παρουσιαστεί με το νέο διπλό διαχύτη, αν και ο Ντομενικάλι υπενθυμίζει ότι αυτή δεν είναι η λύση που θα βοηθήσει την ομάδα να ανταγωνιστεί τις Brown GP και Τoyota.
«Το πρόβλημα είναι πολύ πιο πολύπλοκο. Ο διαχύτης σού δίνει ένα πλεονέκτημα, αλλά θα ήταν λάθος να πιστεύουμε ότι αυτό είναι το κλειδί. Είδαμε για παράδειγμα το μονοθέσιο της Red Bull που δεν έφερε διαχύτη να τα καταφέρνει περίφημα», δήλωσε ο επικεφαλής της Ferrari.
Η απουσία του διαχύτη δύο επιπέδων αλλά και του KERS (όπως στη Σαγκάη) καθιστά την F60 πιο αργή από τα υπόλοιπα μονοθέσια. Από την άλλη πλευρά, τα προβλήματα που αντιμετώπισε η ιταλική ομάδα με το σύστημα ανάκτησης κινητικής ενέργειας στους δύο πρώτους αγώνες της χρονιάς την ανάγκασαν να το εξαιρέσει στην Κίνα, γεγονός που στέρησε ταχύτητα από το μονοθέσιο. Ένα μονοθέσιο το οποίο δεν είναι και ιδιαίτερα αξιόπιστο. Τους προβληματισμούς αυτούς εξέφρασε και ο Φελίπε Μάσα μετά την Κίνα.
«Αυτή τη στιγμή τα θέματα είναι δύο. Το ένα είναι ότι πρέπει να βελτιώσουμε το μονοθέσιο, χρειάζεται να κάνουμε ταχύτερο. Και το δεύτερο είναι ότι πρέπει να το κάνουμε αξιόπιστο, διότι μπορεί να έχεις το ταχύτερο μονοθέσιο στον κόσμο, αλλά αν δεν τερματίσεις τον αγώνα, δεν έχει καμία σημασία».
Και οι δύο οδηγοί της Ferrari όμως δεν χάνουν την εμπιστοσύνη τους στην ομάδα και θεωρούν ότι στους επόμενους αγώνες θα ανακάμψει παρουσιάζοντας ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο.