F1: Αλλαγές για την Ferrari στην Ισπανία

Παρασκευή, 08 Μαΐου 2009 12:42

Ελαφρύτερο πλαίσιο για τον Κίμι Ραϊκόνεν.

A- A A+

Η επιστροφή σε ευρωπαϊκό έδαφος έμελλε να φέρει σημαντικές αλλαγές στη Ferrari που αναζητά μετά από τέσσερις αγώνες τον παλιό, καλό της εαυτό. Με μόλις τρεις βαθμούς στο ενεργητικό της η Scuderia δεν έχει και πολλά περιθώρια λάθους καθώς απέχει πολύ από την κορυφή τόσο στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών όσο και στων οδηγών.

Ο Φελίπε Μάσα είναι ακόμη «άποντος» ενώ ο Κίμι Ραϊκόνεν με τρεις βαθμούς, απέχει από τον πρώτο Μπάτον, 28. Τη σοβαρότητα της κατάστασης έχει καταλάβει ο Φινλανδός πιλότος της Ferrari ο οποίος τόνισε τα εξής:

«Θα πρέπει να είμαστε ρεαλιστές, σε ό,τι αφορά στα πρωταθλήματα, η κατάσταση είναι πολύ δύσκολη. Θα κάνουμε ό,τι μπορούμε για να καλύψουμε το χαμένο χρόνο, θα βελτίωνουμε το μονοθέσιο αγώνα με αγώνα, αλλά θα πρέπει να κερδίσουμε και τότε θα δούμε ποια θα είναι η εξέλιξη».

Ηδη, η Ferrari που αντιμετωπίζει πρόβλημα με το KERS και την ταχύτητα της F60, ανακοίνωσε ότι για την Ισπανία ο Φιλανδός θα τρέξει με ελαφρύτερο μονοθέσιο, ελπίζοντας ότι θα είναι ταχύτερος. Την επιλογή της F60 με ελαφρύτερο πλαίσιο μόνο για τον πρώην παγκόσμιο πρωταθλητή, η ομάδα του Μαρανέλο δικαιολογεί λέγοντας ότι η σωματική του διάπλαση και το ύψος του, τον καθιστούν πιο βαρύ από το Φελίπε Μάσα γεγονός που δυσκολεύει τη χρήση του KERS στο μονοθέσιο του. Διότι το σύστημα Ανάκτησης Κινητικής Ενέργειας προσθέτει βάρος στο μονοθέσιο και αυτό σε συνδυασμό με τη σωματική διάπλαση του Φινλανδού, επιδρούσαν αρνητικά στο συνολικό βάρος του μονοθεσίου και στην ταχύτητά του.

Αλλωστε, η Ferrari όπως ανακοίνωσε προτίθεται να χρησιμοποιήσει το KERS στο Grand Prix της Βαρκελώνης καθώς όπως υποστηρίζει από το Μπαχρέιν και μετά, έχει δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στο θέμα της αξιοπιστίας του συστήματος. Η αλήθεια είναι ότι το KERS έχει ταλαιπωρήσει πολύ την ιταλική ομάδα σε τρεις αγώνες που το έχει χρησιμοποιήσει.

Εντούτοις, κρίθηκε σκόπιμο να το έχει στα μονοθέσιά της στην Βαρκελώνη καθώς, όπως υποστηρίζει, αναμένεται να παράσχει σημαντική βοήθεια στους οδηγούς της, ιδίως στην εκκίνηση του αγώνα, αφού η πίστα διαθέτει μία πολύ μεγάλη ευθεία.

Πέραν του KERS, η F60 θα φέρει και νέο αεροδυναμικό πακέτο, το οποίο θα περιλαμβάνει και διαχύτη δύο επιπέδων σε πρώτο όμως στάδιο, όπως ανακοίνωσε η Scuderia. «Eίναι μία πρώτη προσπάθεια, ένα εξάρτημα που δεν υπήρχε στον αρχικό σχεδιασμό, αλλά τώρα με τους νέους κανονισμούς, απαιτείται. Οι μηχανικοί έπρεπε να ξανασχεδιάσουν τα ηλεκτρικά και υδραυλικά συστήματα στο πίσω μέρος του μονοθεσίου, ώστε να μετακινηθούν εξαρτήματα και να δημιουργηθεί χώρος για το νέο διαχύτη. Το να ξανασχεδιάζεις είναι πιο πολύπλοκο από το να σχεδιάζεις, να κατασκευάσεις και να τοποθετήσεις τον διαχύτη», αναφέρει η Ferrari.

Προτεινόμενα για εσάς



Δημοφιλή





    Αθλητικές Μεταδόσεις