F1: Ρόσμπεργκ… ποιος άλλος;

Παρασκευή, 05 Ιουνίου 2009 14:45
EPA/KERIM OKTEN

A- A A+

Εχει περάσει αρκετός καιρός από τότε που και τα 20 μονοθέσια ολοκλήρωσαν την πρώτη περίοδο των ελεύθερων δοκιμαστικών σε έναν αγώνα. Μεταξύ των 20 οδηγών τον καλύτερο χρόνο σήμερα το πρωΐ έκανε για μία ακόμη φορά ο Νίκο Ρόμσμπεργκ με τη Williams. Είναι αξιοσημείωτη αυτή του η επίδοση καθώς έχει καταφέρει μέχρι στιγμής να κερδίσει δέκα φορές στις περιόδους των δοκιμαστικών.

Ο νεαρός Γερμανός που κατά πάσα πιθανότητα έφερε λίγα καύσιμα, «έκλεψε» την τελευταία στιγμή την πρώτη θέση από το Λιούις Χάμιλτον με χρόνο 1:28.952.

Μόλις τρία δέκατα του δευτερολέπτου από τον περυσινό παγκόσμιο πρωταθλητή που ήταν άκρως ανταγωνιστικός παρά τις γκρίνιες των προηγούμενων ημερών στο στρατόπεδο της McLaren Mercedes.

Πολύ καλή ήταν και η επίδοση του Χέικι Κοβαλάϊνεν, έτερου οδηγού της βρετανικής ομάδας, ο οποίος αν και ήταν αρχικά 18ος, τερμάτισε τελικά στην 10η θέση. Αξίζει να σημειωθεί ότι και οι δύο McLaren ήταν τα πρώτα μονοθέσια που μπήκαν στην πίστα και δυσκολεύτηκαν αρκετά διότι λόγω της σκόνης έχαναν συνεχώς την πρόσφυση. Η σκόνη ήταν η αιτία που οι ομάδες άφησαν να περάσει αρκετή ώρα προτού ξεκινήσουν τις προσπάθειές τους.

Τον τρίτο καλύτερο χρόνο σημείωσε ο Γιάρνο Τρούλι με την Toyota ενώ δέκα θέσεις πιο κάτω τερμάτισε ο Τίμο Γκλοκ με τη δεύτερη TF109 που παρουσίαζε έντονη υποστροφή. Σίγουρα ο Γερμανός πιλότος χρειάζεται επιπλέον ρυθμίσεις για την απογευματινή περίοδο των ελεύθερων δοκιμών που ακολουθεί.

Αρκετά γρήγορος ήταν ο Σεμπάστιαν Φέτελ με την πρώτη Red Bull, εν αντιθέσει με τον Αυστραλό ομόσταυλό του Μαρκ Βέμπερ που τερμάτισε 15ος. Ο Φέτελ σε δηλώσεις του στην Τουρκία δήλωσε ότι ήρθε η στιγμή η Red Bull να αντιδράσει απέναντι στην Brawn GP ώστε να κρατήσει ζωντανές τις ελπίδες της για κατάκτηση του φετινού τίτλου.

Πίσω από το νεαρό γερμανό πλασαρίστηκε ο Φελίπε Μάσα, ξεκινώντας θετικά την προσπάθειά του στην γείτονα χώρα. Ο Βραζιλιάνος οδηγός της Ferrari αναζητά την τέταρτη νίκη του σε πέντε αγώνες επί τουρκικού εδάφους. Δύο θέσεις πιο κάτω τερμάτισε ο Κίμι Ραϊκόνεν με τη δεύτερη Ferrari. Ο Φιλανδός αντιμετώπισε πολλά προβλήματα με το πίσω μέρος της F60 ιδίως στο φρενάρισμα.

Μεταξύ των δύο μονοθεσίων της Scuderia «τρύπωσε» ο Καζούκι Νακατζίμα με τη δεύτερη Williams, επίδοση διόλου ευκαταφρόνητη για τον Ιάπωνα.

Τον όγδοο ταχύτερο χρόνο σημείωσε ο Φερνάντο Αλόνσο με την Renault ενώ ο Νέλσον Πικέ βρέθηκε στην 14η θέση. Σε ό,τι αφορά στον Ισπανό πρώην παγκόσμιο πρωταθλητή, εντύπωση έκαναν οι δηλώσεις του ότι αν ο Τζένσον Μπάτον επικρατήσει και στην Τουρκία, τότε έχει βάλει γερές βάσεις για την κατάκτηση του φετινού τίτλου.

Παρά τις δηλώσεις του Αλόνσο, οι δύο Brawn GP κινήθηκαν στα… ρηχά καθώς την πρώτη τη συναντάμε στην ένατη θέση με το Ρούμπενς Μπαρικέλο, ενώ ο πρωτοπόρος στη βαθμολογία Τζένσον Μπάτον τερμάτισε 11ος. Ως αιτία της μέτριας απόδοσης της βρετανικής ομάδας πιθανολογείται το βαρύ φορτίο καυσίμων που έφεραν τα μονοθέσια της.

Ο Αντριαν Σούτιλ με τη Force India με την δωδέκατη θέση ήταν καλύτερος από τον ομόσταυλό του και έμπειρο Τζιανκάρλο Φισικέλα που έμεινε στην 18η θέση λόγω προβλημάτων στην απόδοση της VJM02.

Αινιγματική για την BMW Sauber η έναρξη του Τουρκικού GP καθώς τα μονοθέσια της το πρωΐ βρέθηκαν πολύ χαμηλά (16ος ο Κούμπιτσα και 17ος ο Χάιντφελντ). Η απουσία του KERS ίσως να έχει στοιχίσει στην ομάδα που δεν έχει βρει τους ρυθμούς της.

Στις δύο τελευταίες θέσεις της κατάταξης εμφανίζονται οι δύο Scuderia Toro Rosso των Σεμπαστιέν Μπουρντέ και Σεμπαστιέν Μπουέμι, αντίστοιχα.

Αναμένονται τα απογευματινά ελεύθερα δοκιμαστικά.

Προτεινόμενα για εσάς



Δημοφιλή





    Αθλητικές Μεταδόσεις