F1: Γερμανικό πείσμα…

Σάββατο, 06 Ιουνίου 2009 15:50
A- A A+

Σε θρίλερ εξελίχθηκαν τα τελευταία δευτερόλεπτα των κατατακτήριων δοκιμών στο GP της Τουρκίας καθώς ο Σεμπάστιαν Φέτελ στον τελευταίο του γύρο «έκλεψε» την πολ ποζίσιον από το Τζένσον Μπάτον. Ο 23χρονος Γερμανός ήταν ταχύτερος μόλις 105 χιλιοστά του δευτερολέπτου από τον πιλότο της Brawn GP και θα ξεκινήσει για δεύτερη φορά στην καριέρα του φέτος από την πρώτη θέση του grid. Η προηγούμενη ήταν στο GP της Κίνας.

To τελευταίο λεπτό ήταν και το… πιο ενδιαφέρον στα σημερινά χρονομετρημένα δοκιμαστικά καθώς η πρώτη θέση άλλαξε τρεις φορές. Αρχικά, ο Μαρκ Βέμπερ με τη Reb Bull κινήθηκε ταχύτατα, στοχεύοντας στην πρώτη πολ ποζίσιον στην καριέρα του. Αν και προς στιγμήν ο Αυστραλός πιλότος θεώρησε ότι τα κατάφερε, ήρθε δευτερόλεπτα αργότερα ο Τζένσον Μπάτον για να του κλέψει το όνειρο. Κι ενώ όλοι πίστευαν ότι ο βρετανός οδηγός της Brawn GP θα πήγαινε για μία ακόμη πρώτη θέση στο Grid ο Σεμπάστιαν Φέτελ στην κυριολεξία την τελευταία στιγμή, του πήρε την πρωτιά.

Ο Γερμανός, αν και στις ελεύθερες δοκιμές αντιμετώπισε τεχνικά προβλήματα με τον κινητήρα της RB5, στις κατατακτήριες ήταν ταχύτατος. Αλλωστε, είχε δηλώσει πως στην Τουρκία η Red Bull, αν θέλει να παραμείνει στην τροχιά του τίτλου θα έπρεπε να δώσει μία απάντηση στην Brawn.

Η απάντηση ήταν, για σήμερα τουλάχιστον, η πρώτη θέση για εκείνον και η τέταρτη για το Μαρκ Βέμπερ. Ανάμεσά τους οι δύο Brawn GP των Τζένσον Μπάτον και Ρούμπενς Μπαρικέλο. Ο μεν πρωτοπόρος βρετανός θέλει να υπερισχύσει στην Τουρκία ώστε να έχει «δέσει» την υπόθεση τίτλος, ο δε Μπαρικέλο να φύγει από τη σκιά του ομόσταυλού του.

Όπως και να έχει ο αυριανός αγώνας μοιάζει με μία μάχη μεταξύ των Brawn GP και Red Bull.

Ο Γιάρνο Τρούλι αν και προσπάθησε τόσο στο δεύτερο όσο και στο τρίτο σκέλος των κατατακτήριων δοκιμών δεν κατάφερε τίποτα καλύτερο από την πέμπτη θέση. Ο Ιταλός έδειχνε πολύ απογοητευμένος από την επίδοσή του. Αντίστοιχο συναίσθημα είχε και ο Κίμι Ραϊκόνεν, ο οποίος λίγο πριν το τέλος της δεύτερης περιόδου ξεκόλλησε από την δέκατη θέση, ανεβάζοντας απόδοση, αλλά στην καθοριστική τρίτη περιόδο η Ferrari έμοιαζε αργή σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Ισως η Scuderia να θυσίασε τη σημερινή της επίδοση προς χάριν του μεγάλου φορτίου καυσίμων που έφεραν τα μονοθέσια της. Μπορεί και να τη δούμε σε διαφορετική τακτική πιτ στοπ κατά την διάρκεια του αγώνα. Αλλιώς δεν εξηγείται και η έβδομη θέση του Φελίπε Μάσα.

Ο Φερνάντο Αλόνσο αντιμετώπισε προβλήματα με την R29 και ένα τετακέ τον έριξε στην όγδοη θέση ενώ ο Νίκο Ρόσμπεργκ για μία ακόμη φορά κινήθηκε σε… ρηχά νερά σε ό,τι αφορά στις κατατακτήριες δοκιμές. Την πρώτη δεκάδα ολοκληρώνει ο Ρόμπερτ Κούμπιτσα. Στόχος της BMW που δεν έφερε KERS, ήταν να ξεκινήσει από μία θέση στους δέκα πρώτους, αλλά ίσως περίμενε κάτι καλύτερο από τη δέκατη.

Πίσω από τον Πολωνό ακολούθησε ο ομόσταυλός του Νικ Χάιντφελντ που αποκλείσθηκε από την τρίτη περίοδο των δοκιμών την τελευταία στιγμή από τον Φερνάντο Αλόνσο. Ο Γερμανός ήταν πολύ απογοητευμένος.

Νακατζίμα και Γκλοκ θα ξεκινήσουν τον αγώνα από την 12η και 13η θέση, αντίστοιχα. Και οι δύο στα ελεύθερα δοκιμαστικά ήταν γρήγοροι αλλά στις κατατακτήριες δεν κατάφεραν να παρουσιάσουν κάτι αξιόλογο.

Η απογοήτευση είναι διάχυτη και στη McLaren Mercedes. Κοβαλάϊνεν και Χάμιλτον ήταν χαμένοι μέσα στην πίστα με τον Φινλανδό να τερματίζει 14ος και τον Χάμιλτον 16ος! Ανάμεσα στις McLaren βρέθηκε ο Αντριαν Σούτιλ με την πρώτη Force India, καλύτερος για μία ακόμη φορά αυτό το σ/κ από τον ομόσταυλό του Τζιανκάρλο Φιζικέλα (19ος).

Ο Νέλσον Πικέ τζ. δεν μπόρεσε ξανά να πετύχει κάτι καλό με τη δεύτερη Renault μένοντας στη 17η θέση ενώ οι δύο Toro Rosso που δείχνουν να δυσκολεύονται αρκετά στην Τουρκία, έμειναν στην 18η και 20η θέση (Σεμπαστιάν Μπουέμι και Σεμπαστιάν Μπουρντέ, αντίστοιχα). Ο Μπουέμι ίσως στις κατατακτήριες να «πήρε» την εκδίκηση από τον ομόσταυλό του, καθώς έβλεπε πάντα την πλάτη σου στις ελεύθερες δοκιμές.

Ραντεβού αύριο το μεσημέρι για τον αγώνα που αναμένεται να έχει ενδιαφέρον αν κρίνει κανείς από αυτά που είδε σήμερα το μεσημέρι.

Προτεινόμενα για εσάς



Δημοφιλή





    Αθλητικές Μεταδόσεις