F1: Η Red Bull κυρίαρχη στο Σίλβεστοουν

Παρασκευή, 19 Ιουνίου 2009 19:48
UPD:19:51
REUTERS/NIGEL RODDIS

A- A A+

Το δίδυμο των οδηγών που βρέθηκαν στις πρώτες θέσεις των σημερινών απογευματινών ελεύθερων δοκιμαστικών δεν άλλαξε σε σχέση με το πρωΐ, αποδεικνύοντας την κυριαρχία της Red Bull στη βρετανική πίστα.

Ο Σεμπάστιαν Φέτελ σημείωσε και πάλι τον καλύτερο χρόνο με 1.19.456, 0,141 δευτερόλεπτα ταχύτερος από το δεύτερο Μαρκ Βέμπερ.

Και οι δύο RB5 ήταν τα μοναδικά μονοθέσια που έριξαν τους χρόνους τους κάτω από το 1.20, αν και ο Φέτελ ήταν λίγο πιο αργός σε σχέση με τους χρόνους που σημείωσε στα πρωϊνά ελεύθερα δοκιμαστικά. Ο Βέμπερ προσπάθησε να εκμεταλλευτεί την… αργοπορία του Γερμανού ομόσταυλού του, αλλά αναγκάστηκε να αποχωρήσει νωρίτερα από την περίοδο των δοκιμαστικών, όταν η RB5 παρουσίασε μηχανικό πρόβλημα και έμεινε στην άκρη της πίστας.

Η τρίτη θέση ήταν μία έκπληξη για όσους παρακολούθησαν στις δοκιμές. Ο Αντριαν Σούτιλ και η αναβαθμισμένη αεροδυναμικά VJM02 ήταν εντυπωσιακοί. Για πρώτη φορά στην ιστορία της, η Force India είδε μονοθέσιο της να ανεβαίνει ψηλά σε δοκιμαστικά της F1. Tα νέα, όμως, δεν ήταν και τόσο ευχάριστα για το δεύτερο πιλότο της ομάδας, Τζιανκάρλο Φιζικέλα, καθώς τερμάτισε 19ος σε 20 οδηγούς.

Η τέταρτη θέση ανήκει σε έναν ακόμη νέο, γρήγορο και λίγο άτυχο πιλότο, τον Καζούκι Νακατζίμα, ο οποίος δίνει τον καλύτερο του εαυτό στα ελεύθερα δοκιμαστικά, χωρίς να συμβαίνει το ίδιο και στις κατατακτήριες δοκιμές. Η δεύτερη Williams του Νίκο Ρόσμπεργκ παρέμεινε σταθερά στην ένατη όπως και στην πρώτα δοκιμαστικά το πρωΐ.

Ο Φερνάντο Αλόνσο με τη Renault πίεσε αρκετά χωρίς όμως να βελτιώσει τη θέση του στην κατάταξη, παραμένοντας πέμπτος (όπως και το πρωΐ). Αντιθέτως, ο Πικέ τζ. δεν επανέλαβε τα λάθη της πρώτης περιόδου, κερδίζοντας έτσι οκτώ θέσεις και τερματίζοντας 10ος.

Η πρώτη Brawn GP συναντάται στην έκτη θέση με το Ρούμπενς Μαρικέλο να έχει καλύτερο στήσιμο του μονοθεσίου του από τον Τζένσον Μπάτον που έπεσε 14ος.

Πίσω από το βραζιλιάνο πιλότο της Brawn GP τερμάτισε ο Λιούς Χάμιλτον, μία θέση πιο πάνω σε σχέση με τα πρωΐνα δοκικιμαστικά. Ο βρετανός περυσινός παγκόσμιος πρωταθλητής δεν χρησιμοποιεί το KERS εν αντιθέσει με τον Χέικι Κοβαλάινεν, ο οποίος το φέρει, αλλά δεν έχει καταφέρει τίποτα καλύτερο από την δωδέκατη θέση.

Οι Toyota μοιάζουν να μην έχουν βρει τον εαυτό τους και να κινούνται σε… ρηχά νερά στο Σίλβερστοουν. Ο Γιάρνο Τρούλι ήταν όδγοος και ο Τίμο Γκλοκ 13ος, αντίστοιχα.

Η δεύτερη περίοδος των ελεύθερων δοκιμαστικών ήταν λίγο καλύτερη για τη BMW Sauber. Aν και ο Ρόμπερτ Κούμπιτσα έχασε το μισό μέρος της περιόδου λόγω προβλήματος στον κινητήρα, εντούτοις κατάφερε να σημειώσει τον 11ο καλύτερο χρόνο. Τέσσερις θέσεις πιο κάτω τερμάτισε ο έτερος πιλότος της ομάδας Νικ Χάιντφελντ.

Ο Σεμπαστιέν Μπουρντέ με τη Toro Rosso ήταν 16ος και ακολούθησαν οι δύο Ferrari των Φελίπε Μάσα και Κίμι Ραικόνεν. Η F60 το απόγευμα ήταν πολύ αργή και δημιούργησε πολλά ερωματηματικά. Στην τελευταία θέση τερμάτισε η δεύτερη Toro Rosso του Σεμπαστιέν Μπουέμι.

Προτεινόμενα για εσάς



Δημοφιλή





    Αθλητικές Μεταδόσεις