Ετσι χαρακτήρισε τη σημερινή ο Μαρκ Γουέμπερ μετά την κατάκτηση της πολ ποζίσιον στις κατατακτήριες δοκιμές στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ. Ο Αυστραλός μετά από οκτώ χρόνια παρουσίας στην Φόρμουλα 1, κατάφερε σήμερα για πρώτη φορά στην καριέρα του να βρεθεί πιο μπροστά από όλους, ξεκινώντας έτσι αύριο από την πρώτη θέση.
Σεμνός όπως είναι, ο Γουέμπερ απέδωσε τα εύσημα στην ομάδα και στους μηχανικούς του, δηλώνοντας ότι πολλές φορές είχε βρεθεί κοντά στην κατάκτηση μίας πολ ποζίσιον αλλά για διάφορες αιτίες δεν τα είχε καταφέρει.
Ο Αυστραλός είχε σταθερή απόδοση σε όλη την διάρκεια των δοκιμών, ελεύθερων και κατατακτήριων. Παρά τις άσχημες καιρικές συνθήκες που δυσχέραιναν τις προσπάθειες των πιλότων, ο Γουέμπερ κατάφερε να βρεθεί μπροστά από τις δύο Brawn GP και ιδίως του Ρούμπενς Μπαρικέλο που θεωρείται «ειδικός» σε οδήγηση υπό βροχή.
Ναι η βροχή ήταν ο μεγάλος πρωταγωνιστής ιδίως μεταξύ της δεύτερης και της τρίτης περιόδου των κατατακτήριων δοκιμών, τροποποιώντας κατά πολύ τις στρατηγικές των ομάδων, ιδίως σε ό,τι αφορά στις επιλογές των ελαστικών.
Πέραν του Γουέμπερ που ήταν ο ταχύτερος, εκείνος που βρήκε κερδισμένος από τις επιλογές των ελαστικών, κάνοντας μάλιστα διάφορες αλχημείες ήταν ο Ρούμπενς Μπαρικέλο. Ο Βραζιλιάνος που θα ξεκινήσει από τη δεύτερη θέση τον αυριανό αγώνα, στο τέλος της δεύτερης περιόδου των κατατακτήριων δοκιμών, ρίσκαρε, τοποθετώντας στο μονοθέσιο του τα μαλακά ελαστικά, σημειώνοντας χρόνους κατά πέντε δευτερόλεπτα ταχύτερους. Την πρωτοβουλία του αυτή ακολούθησαν αργότερα και οι υπόλοιπες ομάδες.
Πίσω από τον Μπαρικέλο που διακαώς ψάχνει μία νίκη, θα ξεκινήσει ο Τζένσον Μπάτον. Ο πρωτοπόρος, μέχρι στιγμής της βαθμολογίας, πέρασε ένα σχετικά ήρεμο και αλώβητο διήμερο δοκιμών. Ο Βρετανός θα πρέπει να είναι πολύ ευχαριστημένος από την απόδοσή του που δεν είχε εκρηκτικές και δυσάρεστες στιγμές.
Ο πιο δυσαρεστημένος σίγουρα είναι ο Σεμπάστιαν Φέτελ με τη δεύτερη Red Bull. Ο Γερμανός, παίζοντας στο δικό του… γήπεδο, ήθελε, όπως είχε πει, να ξεκινήσει από την πρώτη θέση τον αγώνα, αλλά τελικά έμεινε στην τέταρτη. Ο νεαρός πιλότος της Red Bull δηλώνει πάντως αποφασισμένος για τη νίκη.
Πολύ καλή ήταν η εμφάνιση του Λιούις Χάμλιτον που σημείωσε τον πέμπτο καλύτερο χρόνο. Ο περυσινός Παγκόσμιος πρωταθλητής ήταν ταχύτατος χάρη στις αλλαγές που έφερε η MP4-24 σε εμπρός ρύγχος, πάτωμα και διαχύτη.
Ακόμη πιο εξαιρετική ήταν η επίδοση του Χέικι Κοβαλάινεν. Ο Φιλανδός πιλότος έφερε τη δεύτερη McLaren Mercedes στην έκτη θέση της σειράς εκκίνησης. Και να σκεφτεί κανείς ότι το μονοθέσιο του ήταν η παλιά έκδοση της MP4-24, χωρίς τις αλλαγές που υπήρχαν στο μονοθέσιο του Χάμιλτον.
Η McLaren έμοιαζε αναγεννημένη στην Γερμανία, μετά τις αποτυχίες των τριών προηγούμενων GP, όταν ο Λιούις Χάμιλτον είχε αποκλειστεί από την πρώτη περιόδο των κατατακτήριων δοκιμών. Μην ξεχνάμε ότι η Γερμανία είναι η έδρα της Mercedes…
To δρόμο προς το όνειρο ακολουθεί ο Αντριαν Σούτιλ. Ο νεαρός πιλότος που έτρεχε και αυτός εντός έδρας, κατάφερε να φέρει την Force India στην έβδομη θέση της σειράς εκκίνησης. Οι εξαιρετικές οδηγικές ικανότητές του σε βρεγμένο οδόστρωμα και το στήσιμο της VM02 για βροχή, έφεραν τη Force India για πρώτη φορά στην ιστορία της μέσα στην πρώτη δεκάδα. Ο έτερος οδηγός της ομάδας, Τζιανκάρλο Φιζικέλα ταλαιπωρήθηκε από τις άσχημες καιρικές συνθήκες και έμεινε στην 18η θέση.
Οι δύο Ferrari δεν έκαναν πράξη τις δηλώσεις των προηγούμενων ημερών ότι θα πρωταγωνιστήσουν σε αυτό το GP. Οι χαμηλές θερμοκρασίες φαίνεται ότι ταλαιπώρησαν την ανανεωμένη F60, με το Φελίπε Μάσα να τερματίζει όγδοος και τον Κίμι Ραϊκόνεν μία θέση πιο κάτω.
Την πρώτη δεκάδα ολοκληρώνει ο Νέλσον Πικέ τζ. Επίδοση πραγματικά πολύ καλή για τον νεαρό που για πρώτη φορά φέτος κατορθώνει να ξεκινήσει αγώνα στους δέκα πρώτους, αλλά και να πετύχει καλύτερη επίδοση από τον ομόσταυλό του και πρώην Παγκόσμιο πρωταθλητή Φερνάντο Αλόνσο.
Ο ισπανός έμεινε στην 12η θέση καθώς στην τελευταία του προσπάθεια να βελτιώσει τον χρόνο του, είχε τετακέ και έτσι δεν μπόρεσε να προκριθεί στην τρίτη περίοδο των κατατακτήριων δοκιμών.
Η BMW αν και αγωνιζόταν επί γερμανικού εδάφους δεν κατάφερε κάτι καλύτερο από την ενδέκατη θέση του Νικ Χάιντφλεντ. Ο Ρόμπερτ Κούμπιτσα θα ξεκινήσει τον αγώνα από πολύ πιο χαμηλά, 16ος.
Η Williams είναι απογοητευμένη καθώς ο Καζούκι Νακατζίμα έμεινε 13ος και ο Νίκο Ρόσμπεργκ 15ος. Οι λάθος επιλογές ελαστικών, στοίχισαν στην ομάδα μία καλύτερη επίδοση.
Η Toyota έμεινε πολύ μακριά από τον καλό εαυτό της. Ο Γιάρνο Τρούλι ήταν 14ος και ο Τίμο Γκλοκ ακόμη πιο χαμηλά, 19ος. Ο Γερμανός προσπάθησε μέσα στην χώρα του για κάτι καλύτερο, αλλά δεν μπορούσε να βρει το κατάλληλο στήσιμο για την TF109.
Ο Σεμπαστιάν Μπουέμι με την πρώτη Toro Rosso θα ξεκινήσει τον αγώνα από την 17η θέση και ο Σεμπαστιέν Μπουρντέ από την τελευταία (20η). Φήμες που δεν διαψεύδονται από τους ανθρώπους της Toro Rosso, αναφέρουν ότι το γερμανικό GP θα είναι και το τελευταίο για τον Γάλλο πιλότο καθώς η ομάδα δεν είναι καθόλου ευχαριστημένη από τις, μέχρι στιγμής, επιδόσεις του.
Ραντεβού αύριο το μεσημέρι με τον αγώνα στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ.