Ο Γερμανός Σεμπαστιάν Φέτελ επέστρεψε στην κορυφή του πίνακα των χρόνων, έστω και σε περίοδο ελεύθερων δοκιμών. Συγκεκριμένα στη δεύτερη του Γκραν Πρι της Σιγκαπούρης ο οδηγός της Red Bull έβαλε στην άκρη το πρόβλημα με τους κινητήρες και από την πρώτη περίοδο νωρίτερα έδειξε ότι δε θα τα παρατήσει εύκολα στη διεκδίκηση του τίτλου.
Δεύτερος ήταν ο Φερνάντο Αλόνσο, με τον Χέικι Κοβαλάινεν να συμπληρώνει την τριάδα που έσπασε το 1:48.0. Μέτρια η Brawn GP, ενώ απογοητευτική ήταν η εμφάνιση της Ferrari.
Οι δυο σπασμένοι κινητήρες στο Γκραν Πρι του Βελγίου προέκυψε πρόβλημα για το Σεμπαστιάν Φέτελ, καθώς έφτασε τους οχτώ φέτος και αν χρειαστεί και ένατο, τότε θα δεχτεί ποινή δέκα θέσεων στο γκριντ της εκκίνησης. Αυτό τον ανάγκασε στον προηγούμενο αγώνα της Ιταλίας στη Μόντσα να κάνει οικονομία στις δοκιμές, με αποτέλεσμα να μην πάρει ένα καλό αποτέλεσμα.
Όμως, ο Γερμανός δεν το έβαλε κάτω και στις δυο πρώτες περιόδου των ελεύθερων δοκιμών της Σιγκαπούρης έκανε αυτό που ήθελε και, μάλιστα, στη δεύτερη με το παραπάνω, αφού ήταν ταχύτερος όλων στους δρόμους της ασιατικής πόλης.
Πίσω του ακολούθησε ο Φερνάντο Αλόνσο. Ο περσινός νικητής του αγώνα εκεί ήταν πολύ αργός στο μεγαλύτερο διάστημα της περιόδου, αλλά στο τέλος ανέβασε... στροφές και ταχύτητα, με αποτέλεσμα να βρεθεί δεύτερος. Στην τρίτη θέση και όντας ο τελευταίος που έσπασε το 1:49.0 βρέθηκε ο Χέικι Κοβαλάινεν.
Ο Φινλανδός ήταν αρκετά ταχύς, όμως δεν ήταν αρκετό για να γράψει πρώτο χρόνο. Τέταρτος ήταν ο Νικ Χάιντφελντ, με τον Τζένσον Μπάτον να τον ακολουθεί σε μια μέτρια περίοδο για την Brawn GP, από τη στιγμή που και ο Ρούμπενς Μπαρικέλο ήταν πολύ πιο πίσω στην ενδέκατη θέση.
Στην έκτη θέση είδαμε την έτερη Red Bull του Μαρκ Γουέμπερ, ο οποίος είχε ατύχημα στην αρχή της περιόδου, αφού έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου στην τελευταία στροφή της πίστας, με συνέπεια να καταστρέψει την αριστερή πλευρά του.
Ωστόσο, αυτό δεν επέφερε κάποιο τραυματισμό στον Αυστραλό, ενώ την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Ρόζμπεργκ, Γκλοκ, Χάμιλτον και Κούμπιτσα, με τον τελευταίο να αντιμετωπίζει πρόβλημα στα ηλεκτρικά του μονοθεσίου του. Τέλος, απογοητευτική ήταν σε αυτή την περίοδο η απόδοση της Ferrari, καθώς τόσο ο Κίμι Ραϊκόνεν όσο και ο Τζιανκάρλο Φισικέλα δεν κατάφεραν τίποτα περισσότερο από την 14η και 16 θέση, αντίστοιχα.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα
Φέτελ Red Bull 1:48.650 31 γύροι
Αλόνσο Renault 1:48.924 +0.274 27 γύροι
Κοβαλάινεν McLaren 1:48.952 +0.302 30 γύροι
Χάιντφελντ BMW Sauber 1:49.098 +0.448 31 γύροι
Μπάτον Brawn GP 1:49.311 +0.661 34 γύροι
Γουέμπερ Red Bull 1:49.317 +0.667 14 γύροι
Ρόζμπεργκ Williams 1:49.333 +0.683 33 γύροι
Γκλοκ Toyota 1:49.342 +0.692 30 γύροι
Χάμιλτον McLaren 1:49.358 +0.708 28 γύροι
Κούμπιτσα BMW Sauber 1:49.609 +0.959 24 γύροι
Μπαρικέλο Brawn GP 1:49.616 +0.966 30 γύροι
Σούτιλ Force India 1:49.710 +1.060 31 γύροι
Τρούλι Toyota 1:49.795 +1.145 29 γύροι
Ραϊκόνεν Ferrari 1:49.941 +1.291 29 γύροι
Νακατζίμα Williams 1:50.023 +1.373 34 γύροι
Φισικέλα Ferrari 1:50.253 +1.603 31 γύροι
Μπουέμι Toro Rosso 1:50.527 +1.877 29 γύροι
Λιούτσι Force India 1:50.605 +1.955 28 γύροι
Γκροζάν Renault 1:50.972 +2.322 17 γύροι
Αλγκουερσουάρι Toro Rosso 1:51.423 +2.773 31 γύροι
Πηγή: www.gazzetta.gr