Ραϊκόνεν: Ερωτηματικό τα καύσιμα

Σάββατο, 26 Σεπτεμβρίου 2009 10:55
A- A A+

Το φορτίο καυσίμων αποτελεί ένα ερωτηματικό για τη Ferrari, σύμφωνα με τον Κίμι Ραϊκόνεν, έπειτα από δυο μέτριες έως κακές περιόδους ελεύθερων δοκιμών στη Σιγκαπούρη για τη Scuderia, ο οποίος πιστεύει ότι είναι πολύ νωρίς για να πει αν θα μπορέσει να διεκδικήσει το βάθρο. Ο Τζιανκάρλο Φισικέλα έκανε λόγο για μια δύσκολη μέρα και επεσήμανε το στόχο του, που είναι να βελτιωθεί σε σχέση με τη Μόντσα.

Η απογοητευτική εμφάνιση της Ferrari στις δυο περιόδους των ελεύθερων δοκιμών της Σιγκαπούρης έχει βάλει σε σκέψη τους ανθρώπους της Scuderia, όμως ο Κίμι Ραϊκόνεν πιστεύει ότι το φορτίο καυσίμου είναι ένα ερωτηματικό για την ιταλική ομάδα, ενώ δεν μπόρεσε να πει αν θα είναι σε θέση να διεκδικήσει το βάθρο στον αγώνα της Κυριακής.

«Ήταν μια Παρασκευή όπως όλες. Αντιμετωπίσαμε μια σειρά από μικρά προβλήματα με το μονοθέσιο, αλλά συνολικά καταφέραμε να βγάλουμε το πρόγραμμα που είχαμε υπολογίσει. Όσο για τους χρόνους, υπάρχει πάντα ένα ερωτηματικό σε σχέση με τα φορτία καυσίμου.

Θα δούμε αύριο τι μπορούμε να κάνουμε στις κατατακτήριες. Ακόμα είναι πολύ νωρίς να πούμε αν είμαστε σε θέση για μάχη βάθρου όπως στους τελευταίους αγώνες. Τα μαλακότερα ελαστικά καταστρέφονται πολύ γρήγορα όπως είδαμε σήμερα.

Ωστόσο και αυτό δεν αποτελεί έκπληξη. Λίγο-λίγο, όσο στρώνεται λάστιχο στην πίστα, η κατάσταση βελτιώνεται», είπε ο Φινλανδός. Από τη μεριά του ο Τζιανκάρλο Φισικέλα έκανε λόγο για δύσκολη μέρα και τόνισε ποιος είναι ο στόχος του. «Ήταν μια μάλλον δύσκολη ημέρα. Το μονοθέσιο ήταν πολύ νευρικό και ακόμα δεν έχω βρει το ιδανικό στήσιμο.

Τώρα πρέπει να κάτσουμε με την ομάδα και να προσπαθήσουμε να προετοιμαστούμε όσο καλύτερα γίνεται για τις κατατακτήριες και για τον αγώνα. Ο στόχος μου είναι να βελτιωθώ σε σχέση με τη Μόντσα, αλλά ξέρω ότι αυτό δεν θα είναι εύκολο. Η πίστα ήταν πολύ γλιστερή και μερικές φορές είχα γκρέινινγκ στα ελαστικά μου.

Δυστυχώς δεν κατάφερα να κάνω συνεχόμενους γύρους με τα μαλακά ελαστικά εξαιτίας της κόκκινης σημαίας μετά το ατύχημα του Γουέμπερ. Η μαλακότερη γόμα είναι σίγουρα ταχύτερη κατά τρία ή τέσσερα δέκατα αλλά ερωτηματικό αποτελεί ακόμα το κατά πόσο αυτή η απόδοση θα είναι σταθερή».

Πηγή: www.gazzetta.gr

Προτεινόμενα για εσάς



Δημοφιλή





    Αθλητικές Μεταδόσεις