Να συνεισφέρει στην καταπολέμηση των έμφυλων στερεότυπων στα παιχνίδια της ανακοίνωσε πως επιθυμεί η εταιρεία Lego.
Για να βοηθήσει επομένως να σπάσουν τα στερεότυπα σχετικά με το πώς παίζουν τα παιδιά και τερματίζοντας την επί χρόνια πολιτική μάρκετινγκ δομημένα με βάση το φύλο, η Lego Group δεν θα ξεχωρίζει πλέον τα παιχνίδια με βάση το φύλο και έχοντας την επισήμανση «παιχνίδια για τα κορίτσια» και «παιχνίδια για τα αγόρια».
Η απόφαση ήρθε μετά από έρευνα που διενήργησε η δανέζικη εταιρεία και έδειξε ότι τα περισσότερα παιδιά βλέπουν τα παιχνίδια ως προς το ένα ή το άλλο φύλο.
Η Lego δεν σχεδιάζει να αλλάξει τα προϊόντα της αλλά θα σταματήσει να τα χωρίζει σε κατηγορίες με βάση το φύλο, εξήγησε αντιπρόεδρος του μεγαλύτερου κατασκευαστή παιχνιδιών στον κόσμο, Lena Dixen , μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό TV2.
Τρία στα τέσσερα αγόρια πιστεύουν ότι μερικά παιχνίδια είναι μόνο για κορίτσια και μερικά μόνο για αγόρια, ενώ το 62% των κοριτσιών είχε την ίδια άποψη, σύμφωνα με την έρευνα. Οι γονείς συμβάλλουν στη διαιώνιση της ιδέας: είναι πιο πιθανό να ενθαρρύνουν τους γιους τους (59%) να παίξουν με τα παιχνίδια Lego παρά τις κόρες τους (48%). Στην έρευνα συμμετείχαν 7.000 γονείς και παιδιά, 6 έως 14 ετών, από όλο τον κόσμο, ανέφερε το TV2.
«Το παιχνίδι εξακολουθεί να διακρίνεται με βάση το φύλο σε τέτοιο βαθμό ώστε παρόλο που η νέα μας έρευνα δείχνει ότι τα κορίτσια είναι έτοιμα να μπουν σε κάθε είδους παιχνίδι, ο κόσμος δεν είναι έτοιμος να ικανοποιήσει τις επιθυμίες τους», κατέληξε η ίδια.
naftemporiki.gr με πληροφορίες από Bloomberg