Ο Φρανσουά Μέιγιορ έσπρωξε προς τα πίσω και έκανε μια λεπτή προσαρμογή στο τιμόνι, καθώς έκανε μία μανούβρα στο φορτηγό πλοίο του σε ένα στενό σημείο στο κανάλι του Σουέζ - όχι το αιγυπτιακό, αλλά ένα αντίγραφο στη μέση ενός γαλλικού δάσους.
REUTERS/STEPHANE MAHE
Αυτή η λίμνη δημιουργήθηκε για να εκπαιδεύσει τους καπετάνιους και τους τιμονιέρηδες της ναυσιπλοΐας πώς να πλοηγηθούν στο κανάλι του Σουέζ - μια ικανότητα που ήρθε στο προσκήνιο αφού το φορτηγό πλοίο Ever Given σφηνώθηκε στην διώρυγα τον περασμένο μήνα κάτω από συνθήκες ισχυρών ανέμων και αμμοθύελλας.
REUTERS/STEPHANE MAHE
Το κανάλι είναι χτισμένο στο ένα εικοστό πέμπτο της κλίμακας ενός τμήματος του πραγματικού καναλιού του Σουέζ. Οι εκπαιδευόμενοι πρέπει να κατευθύνουν τα μοντέλα των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων χωρίς να κολλήσουν.
REUTERS/STEPHANE MAHE
«Είναι λίγο δύσκολο να αναδημιουργήσουμε αμμοθύελλες», δήλωσε ο Μέιγιορ, διευθύνων σύμβουλος του εκπαιδευτικού κέντρου Spirit of Port Revel, που χτίστηκε γύρω από μια λίμνη στην ανατολική Γαλλία. «Αλλά έχουμε ριπές ανέμου που θα ωθήσουν το πλοίο μας στη μία ή την άλλη πλευρά».
REUTERS/STEPHANE MAHE
Κατά τη διάρκεια της εξάσκησης στο κανάλι μίνι-Σουέζ, οι εκπαιδευτές προσομοιώνουν προβλήματα οδήγησης και διακοπές λειτουργίας του κινητήρα για να δουν πώς αντιδρούν οι εκπαιδευόμενοι.
REUTERS/STEPHANE MAHE
«Έχετε λίγο χώρο για ελιγμούς. Πρέπει να είστε ιδιαίτερα συγκεντρωμένοι και να εστιάσετε», τόνισε ο Μέιγιορ.
REUTERS/STEPHANE MAHE
Η εγκατάσταση Port Revel - που βρίσκεται στους πρόποδες των Άλπεων - έχει σχεδιαστεί για να αναπαράγει μερικά από τα πιο δύσκολα σημεία της παγκόσμιας ναυτιλίας.
REUTERS/STEPHANE MAHE
Υπάρχει επίσης ένας μίνι κόλπος του Σαν Φρανσίσκο, και μία απομίμηση του λιμανιού Άρθουρ του Τέξας, για μαθήματα ελλιμενισμού και ελιγμών κρουαζιερόπλοιων και δεξαμενόπλοιων σε πολυσύχναστα λιμάνια. Οι στρόβιλοι κάτω από το νερό αναπαράγουν ρεύματα και κύματα.
REUTERS/STEPHANE MAHE
Ο Μέιγιορ είπε ότι το συμβάν με το Ever Given, το οποίο μπλόκαρε τη διώρυγα του Σουέζ για έξι ημέρες και «πάγωσε» το παγκόσμιο εμπόριο, μπορεί να ωθήσει τις ναυτιλιακές εταιρείες να στείλουν το προσωπικό τους για μαθήματα.
REUTERS/STEPHANE MAHE
«Μετά από κάθε ατύχημα ... βλέπουμε νέους πελάτες να έρχονται. Το κόστος της εκπαίδευσης στο Port Revel δεν είναι τίποτα μπροστά στο κόστος να κολλήσει ένα σκάφος σαν αυτό για μια μέρα», δήλωσε ο Μέιγιορ.
naftemporikigr με πληροφορίες Reuters