Κατά 30 εκατ. δολάρια πλουσιότερος θα γίνει το 2021 ο Λιούις Χάμιλτον, με τον παγκόσμιο πρωταθλητή της Formula 1 να γίνεται ο πιο πλούσιος Βρετανός αθλητής στην ιστορία, ξεπερνώντας τον Ντέιβιντ Μπέκαμ.
Πρόσφατα ο πιλότος της Mercedes ανανέωσε τη συνεργασία του με τη γερμανική ομάδα για έναν ακόμη χρόνο, αρνούμενος ότι η καθυστέρηση της υπογραφής του στο νέο συμβόλαιο οφειλόταν στην αξίωσή του για αύξηση των ετήσιων αποδοχών του από τα 40 εκατ. δολάρια που αμειβόταν.
Μέσω των social media ο Βρετανός διέψευσε κατηγορηματικά τα δημοσιεύματα του Τύπου που ανέφεραν ότι ζήτησε 50 εκατ. δολάρια για να υπογράψει και το 2021.
Η αλήθεια είναι ότι τόσο ο Χάμιλτον, όσο και ο διευθυντής της Mercedes, Τότο Βολφ, «χτυπήθηκαν» από κορωνοϊό τον περασμένο χειμώνα και η διαδικασία πήγε πίσω. Τελικά ο επτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής της F1 υπέγραψε έναντι ενός ποσού που εκτιμάται περίπου στα 30 εκατ. δολάρια, κάτι που σημαίνει πως μετά και τη μείωση αγώνων του περασμένου πρωταθλήματος εξαιτίας του Covid-19, ο μισθός του ανά αγώνα ξεπερνούσε τα 2 εκατ. δολάρια.
Δεύτερος στη λίστα των μεγαλύτερων συμβολαίων είναι ο οδηγός της Red Bull, Μαξ Φερστάπεν, με 25 εκατ.για το 2021. Δεν αποκλείεται, μάλιστα, η αυστριακή ομάδα ν΄ ανεβάσει την αμοιβή του Ολλανδού προπονητή, με δεδομένο και το ενδιαφέρον της Mercedes για να τον εντάξει στο δυναμικό της αφότου αποχωρήσει ο Χάμιλτον.
Η επιστροφή του Φερνάντο Αλόνσο στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού μετά από δύο χρόνια ανάγκασε την Alpine να βγάλει από τα ταμεία της περίπου 20 εκατ. δολάρια.
Οι πρώην κάτοχοι του τίτλου Σεμπάστιαν Φέτελ και Κίμι Ραϊκόνεν, αμείβονται φέτος με 15 και 10 εκατ. δολάρια από τις Aston Martin και Alfa Romeo αντίστοιχα, με τον Γερμανό να παίρνει περίπου τα μισά από τα χρήματα που λάμβανε την περασμένη χρονιά από την Ferrari.
Το ίδιο ποσό, δηλαδή 15 εκατ. δολάρια, λαμβάνει και ο Ντάνιελ Ρικιάρντο από τη McLaren, ενώ η Ferrari πληρώνει με 12 εκατ. δολάρια τον Σαρλ Λεκλέρ και με άλλα 10 τον Κάρλος Σάινθ.
Το ίδιο ποσό με τον Ισπανό λαμβάνουν και οι Βάλτερι Μπότας (Mercedes) και Λανς Στρολ (Aston Martin), ενώ το συμβόλαιο του Σέρχιο Πέρεθ με τη Red Bull έκλεισε έναντι 8 εκατ. δολαρίων.
Τέλος, από 5 εκατ. δολάρια λαμβάνουν οι Λάντο Νόρις, Εστεμπάν Οκόν και Πιέρ Γκασλί, ενώ με ένα εκατ. αμείβονται οι Αντόνιο Τζιοβινάτσι, Μικ Σουμάχερ, Νικίτα Μαζέπιν, Νίκολας Λατίφι και Τζορτζ Ράσελ. Τελευταίος στη λίστα είναι ο «εκλεκτός» της Honda και της Alpha Tauri, Γιούκι Τσουνόντα.
Η εποχή των αστρονομικών συμβολαίων φτάνει προς το τέλος της, μιας και η FIA έχει ήδη ενημερώσει όλες τις ομάδες για την απόφασή της να επιβάλλει τα προσεχή έτη όριο 30 εκατ. δολαρίων ως ανώτατη αμοιβή των οδηγών (βασικών, εφεδρικών και οδηγών δοκιμών).