Συγκεκριμένα, έχοντας ως κύριες προτεραιότητες την ασφάλεια και υγεία των εργαζομένων καθώς και την απρόσκοπτη εξυπηρέτηση των πελατών της, η Data Communication, από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές λογισμικού και Microsoft Gold Partner, πέτυχε κατά τη φάση του lockdown άμεση προσαρμογή στις νέες συνθήκες και εξαιρετικά αποτελέσματα, στα οποία βασίστηκε και η απόφαση για τον τρόπο λειτουργίας της κατά την επόμενη φάση, της σταδιακής επιστροφής στην κανονικότητα.
Διαθέτοντας υψηλή τεχνογνωσία και προηγμένη υποδομή σε τεχνολογίες αιχμής, η Data Communication διασφάλισε κατά την 1η φάση της πανδημίας, με εξ αποστάσεως εργασία του 97% του προσωπικού της, τόσο την υγεία των εργαζομένων και των οικογενειών τους, όσο και την ασφάλεια των συστημάτων και των δεδομένων της. Παράλληλα, η εταιρεία κράτησε υψηλά το επίπεδο των υπηρεσιών και της ικανοποίησης των πελατών της από τις απρόσκοπτες υπηρεσίες υποστήριξης που προσέφερε, ενώ ανταποκρίθηκε με θεαματική ταχύτητα στην προσαρμογή των εφαρμογών της στις συνεχείς νομοθετικές αλλαγές που προκάλεσε ο καταιγισμός των έκτακτων μέτρων. Τέλος, η εταιρεία παρέμεινε εξωστρεφής συνδεόμενη σε συνεχή βάση με συνεργάτες, υποψήφιους πελάτες και υποψήφιους εργαζομένους.
Με τα παραπάνω δεδομένα και μπροστά στην πρόκληση της σταδιακής επιστροφής, η Data Communication απάντησε με συνέχιση της εξ αποστάσεως εργασίας και κατά τους καλοκαιρινούς μήνες, μέχρι τον Σεπτέμβριο, οπότε και θεωρεί ότι η κατάσταση σε σχέση με την πορεία πανδημίας θα έχει σε ένα βαθμό ξεκαθαρίσει. Μέχρι τότε η εταιρεία, με το σύνολο του ανθρώπινου δυναμικού της να εργάζεται, παραμένει σταθερά δίπλα στους πελάτες και συνεργάτες της, διαβεβαιώνοντας ότι οι υπηρεσίες και η ποιότητα εξυπηρέτησης παραμένουν σταθερές από όπου και αν παρέχονται.