Άνοιξαν οι δρόμοι στο κέντρο της Αθήνας

Σάββατο, 17 Νοεμβρίου 2018 22:11
UPD:22:16
NAFTEMPORIKI.GR/ΜΑΚΗΣ ΣΥΝΟΔΙΝΟΣ

Φωτογραφία αρχείου

A- A A+

Στην κυκλοφορία έχουν δοθεί όλοι οι δρόμοι στο κέντρο της Αθήνας, μετά την ολοκλήρωση της πορείας για την 45η επέτειο από την εξέγερση του Πολυτεχνείου.

Εξαίρεση αποτελεί η οδός Πατησίων, από την Ομόνοια έως την Αλεξάνδρας, λόγω των επεισοδίων που λαμβάνουν χώρα στο ύψος των Εξαρχείων.

Η κίνηση των οχημάτων στη λεωφόρο Αλεξάνδρας πραγματοποιείται κανονικά.

naftemporiki.gr

Προτεινόμενα για εσάς



Δημοφιλή