Κοινωνία
Σάββατο, 17 Νοεμβρίου 2018 22:11

Άνοιξαν οι δρόμοι στο κέντρο της Αθήνας

Στην κυκλοφορία έχουν δοθεί όλοι οι δρόμοι στο κέντρο της Αθήνας, μετά την ολοκλήρωση της πορείας για την 45η επέτειο από την εξέγερση του Πολυτεχνείου.

Στην κυκλοφορία έχουν δοθεί όλοι οι δρόμοι στο κέντρο της Αθήνας, μετά την ολοκλήρωση της πορείας για την 45η επέτειο από την εξέγερση του Πολυτεχνείου.

Εξαίρεση αποτελεί η οδός Πατησίων, από την Ομόνοια έως την Αλεξάνδρας, λόγω των επεισοδίων που λαμβάνουν χώρα στο ύψος των Εξαρχείων.

Η κίνηση των οχημάτων στη λεωφόρο Αλεξάνδρας πραγματοποιείται κανονικά.

naftemporiki.gr