Το 09:00 - 15:00 βάση συζήτησης για το νέο ενιαίο ωράριο δ/υ

Πέμπτη, 01 Ιουνίου 2006 17:59
UPD:18:53
A- A A+

«Η Α.Δ.Ε.Δ.Υ., στη λογική ενός ενιαίου σταθερού ωραρίου, στο 09:00 - 15:00, θα εξετάσει το θέμα του νέου ωραρίου. Και η Κυβέρνηση θα έχει την τελική απάντηση της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. την ερχόμενη Τετάρτη 7/6», δήλωσε ο πρόεδρος της ΑΔΕΔΥ Σπύρος Παπασπύρου, μετά τη συνάντηση με τον Υπουργό Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης Προκόπη Παυλόπουλο και τον Υφυπουργός ΕΣ.Δ.Δ.Α. Απόστολο Ανδρεουλάκο.

Ο κ. Παπασπύρου ανακοίνωσε αύριο πανελλαδική διάσκεψη των δημοσιοϋπαλληλικών οργανώσεων, για το σύνολο των θεμάτων, για τα οικονομικά, τα θεσμικά και άλλα αιτήματα των εργαζομένων και τις διεκδικήσεις που είναι σε εκκρεμότητα. Η Α.Δ.Ε.Δ.Υ. πρότεινε και οι υπουργοί απεδέχτηκαν έναν κύκλο με δυο βήματα: Μια συνάντηση μέσα στον Ιούνιο και μια τελική συνάντηση, το αργότερο μέχρι 30 Αυγούστου, πριν τη Διεθνή Εκθεση της Θεσσαλονίκης, έτσι ώστε να είναι αποσαφηνισμένα τα ζητήματα που αφορούν το εισοδηματικό και το μισθολόγιο.

Ο κ. Παυλόπουλος στάθηκε στο γεγονός ότι υπάρχει συμφωνία στο ότι πρέπει να ισχύει ενιαίο ωράριο χειμώνα - καλοκαίρι. «Από εκεί και πέρα, το 09:00 - 15:00, το οποίο είναι μια βάση πάνω στην οποία μπορούμε να συζητήσουμε, σημαίνει ότι αυτές τις ώρες θα είναι ανοιχτές για το κοινό οι δημόσιες υπηρεσίες χειμώνα - καλοκαίρι. Αυτό, βέβαια, δεν σημαίνει ότι μειώνονται οι ώρες που θα εργάζονται οι δημόσιοι υπάλληλοι. Απλά, το ζήτημα εντοπίζεται στο εάν και κατά πόσο θα μπορούν να επιλέγουν μεταξύ 07:30 - 15:00 ή 09:00 - 16:30. Γιατί το υπόλοιπο αφορά βεβαίως τις ανάγκες και την εσωτερική λειτουργία των δημόσιων υπηρεσιών.

Θα περιμένουμε την πρόταση της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. Και, αμέσως μετά, θα φέρω το θέμα στην Κυβερνητική Επιτροπή ώστε να ληφθεί η απόφαση».

Ο κ. Παυλόπουλος άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο το νέο ωράριο να εφαρμοσθεί από την 1η Ιουλίου. «Τώρα, αν η έναρξη γίνει λίγες μέρες αργότερα, αυτό δεν έχει ιδιαίτερη σημασία», κατέληξε.

Υπενθυμίζεται ότι το σημερινό ωράριο είναι 07:30 - 15:00 ή 08:00-15.30.

Οπως διευκρίνισε ο κ. Παυλόπουλος οι δημόσιοι υπάλληλοι θα πρέπει να επιλέγουν το νέο ωράριό τους μία φορά το χρόνο. Επιπλέον στο νέο ωράριο συμμετέχουν όλοι οι υπάλληλοι του στενού δημόσιου τομέα, των ΝΠΔΔ και των ΟΤΑ, ενώ από την εφαρμογή του εξαιρούνται τα σχολεία και τα νοσοκομεία.

Προτεινόμενα για εσάς



Δημοφιλή